Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Hjem og utstyr > Stikkas barneutstyrshjørne

Er denne Bergans-jakka litt jentete?

Stikkas barneutstyrshjørne Diskusjonsforum for utstyr til barn.

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 27-08-10, 15:15   #11
Maverick

Maverick sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Blogginnlegg: 1282
Maverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Er denne Bergansjakka litt jentete?

Opprinnelig lagt inn av M&S, her.

Nei, men unngår en at barna blir terget for det så synes jeg faktisk at det er greit å gi etter. Jeg tvinger ikke poden til å gå med en rosa genser fordi jeg synes det er fint, hvis han ikke vil gå med den fordi han blir terget når han har den på seg.

Unger finner alltids noe å terge for. Om det er fargen eller bladene på jakka slipper man ikke så verst unna.

Et sted må man begynne, om man lar være å tro at sønnen ender opp som en garlic girl fordi han har noe som noen kanskje kan tolke til noe feminint, kan det hende sønnen ikke bryr seg med om noen uopplyste tror at dette er noe man kan terge for.

Maverick er ikke aktiv   Svar med sitat

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 17:27.