|
Nyheter og media Forum for diskusjoner av nyheter og artikler. Husk å lenke til aktuell artikkel i første innlegg, så meddebattantene får mulighet til å sette seg inn i temaet. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
![]() |
#1 |
ihuga feminist
Medlem siden: Jan 2010
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Denne er jeg spent på jussen i
Dette syns jeg høres merkelig ut. Hvor har du denne informasjonen fra? For all del - det kan selvsagt tenkes at jentene slett ikke fikk med seg at faren deres ble banket opp, tullet inn i et teppe og bundet. Men likevel ble de altså hentet ut av farens hjem midt på natten, og de er nå på "hemmelig adresse" og i realiteten på rømmen fra politiet. |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Nybegynner
Medlem siden: Aug 2010
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
ihuga feminist
La oss si at jeg er en av disse jentene. Jeg er hos min far og har gitt beskjed til både mor og politi om at jeg ønsker å være hos ham. Hvis det da kommer noen jeg kjenner, men som jeg vet er "fiender" av min far, inn på mitt soverom midt på natten og spør om jeg skal være med dem, ja da kan det jo rett og slett være at jeg syns det høres ut som en lur idé. Særlig om jeg har hørt rabalder i forkant og hyl fra min far. |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
Nybegynner
![]() |
Ja, men om jeg ikke hadde hatt kjennskap til dette ville jeg vel aldri "påstått" noe! Du som ikke har kjennskap burde vel være litt forsiktig i saker og ting du spekulerer i også. |
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
ihuga feminist
Men i motsetning til deg så har jeg ingen interesse i saken. |
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
Nybegynner
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
ihuga feminist
Hm? Omtales dette som blogg? |
![]() |
![]() |
![]() |
#8 |
Sviiisj!!
|
![]() Sv: Denne er jeg spent på jussen iDette ble virkelig en helt absurd tråd. Det kan godt hende at spekulasjonene er riktige. Men det som jeg synes er litt skremmende, er holdningen om at "sønnene hans ville vel ikke ha kommet og banket ham opp hvis han ikke hadde gjort seg fortjent til det". Den slags baklengs-logikk skal man være forsiktig med. Og nå snakker jeg på generell basis, jeg har virkelig ikke noen som helst peiling på hva som har foregått i denne saken.
![]() |
#9 |
Passiv
|
Hvis denne holdningen tillegges meg (jeg oppfatter det slik, i alle fall): dette er IKKE hva jeg har sagt. Bruk av anførselstegn skal brukes på ordrette sitater, ikke på cirka-tolkninger man selv føler man har rett i å gjøre. |
![]() |
![]() |
|
|