Sv: Abort
Opprinnelig lagt inn av Iset, her.
Kan dere ikke PMe eller avspore eller noe, istedetfor å diskutere person her inne? :kjefte:
Sitron sendte jo "drittet sitt" i en prikk, mens dere diskuterer henne åpent på forumet, vet ikke hva som er verst jeg. 
Vet du, jeg syns det er mye mer realt å ta det åpent slik at man tilkjennegir seg for den man er. Å komme med stygge kommentarer på bakrommet er feigt.
Opprinnelig lagt inn av Sitron, her.
Merkelig at enkelte ikke vet hvor ignorer-knappen er. Men jeg antar det ikke er så lett på et så teknisk krevende forum som dette. 
Det burde være unødvendig å bruke denne funksjonen fordi man vil unngå personangrep, syns du ikke? Hva med heller å oppføre seg slik at det går an for alle å delta? Ja til syrlige, ironiske kommentarer - nei til ondskapsfulle.
Opprinnelig lagt inn av Iset, her.
Jepp, noe som sikkert blir svært vanskelig med tanke på at det vel ikke finnes ett menneske i dette landet som IKKE vet hvordan barn blir til, men som allikevel har ubeskyttet sex. Spesielt ungdom, i fylla eller fordi "kondomer er som å spise karameller med papiret på" osv.
Og nettopp derfor er det så vanvittig viktig å gjøre kondomer lettere tilgjengelig! :gjentarmegselvtildetkjedsommelige: