Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Fest og høytid

Nå er det jul igjen!

Fest og høytid Et forum for å diskutere praktiske forberedelser knyttet til jubileer, bryllup, konfirmasjon, bar mitzva, ramadan, dåp og navnefest, mm.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 04-08-10, 13:30   #81
Dixie Diner
Nymotens gammeldags

Dixie Diner sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Stavanger
Dixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Nå er det jul igjen!

Ja samme her, det er ryddingen som er det kjipe. Mannen min pleier å rydde, så vasker jeg.

Gammel 04-08-10, 13:30   #82
Chablis
Drømmer

Medlem siden: Dec 2006
Hvor: Ved vannet
Blogginnlegg: 22
Chablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt av
Standard

Jeg har allerede begynt å kjøpe julegaver.

Gleder meg til jul

Chablis er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 04-08-10, 14:12   #83
era
Bør lage seg en tittel selv

era sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Hvor: østfold
era har mye å være stolt avera har mye å være stolt avera har mye å være stolt avera har mye å være stolt avera har mye å være stolt avera har mye å være stolt avera har mye å være stolt avera har mye å være stolt avera har mye å være stolt avera har mye å være stolt avera har mye å være stolt av
Standard

Opprinnelig lagt inn av Iset, her.

Jeg vet jeg er i sterkt mindretall når jeg sier jeg liker å vaske. Jeg tuller ikke, jeg elsker det. Rydding, derimot, er direkte jævlig, og siden jeg stort sett må rydde mye før jeg vasker, så gjør jeg det ikke så ofte som jeg har lyst. Men jeg er av typen som kan stå beundrende i vaskehylla i butikken og kikke på hva jeg har lyst å kjøpe, gå og lukte litt på vaskemidlene og drømme om en barnefri helg der jeg bare kan gå rundt og ha det rent og ryddig rundt meg. *gal*

Jeg tror ikke det er den verste "sykdommen" et menneske kan ha, så jeg klager ikke, hehe.

merry me

Gammel 04-08-10, 15:26   #84
isola
Kakemonster

isola sin avatar

Medlem siden: Jun 2009
Hvor: Viken
Blogginnlegg: 6
isola er virkelig godt liktisola er virkelig godt liktisola er virkelig godt liktisola er virkelig godt liktisola er virkelig godt liktisola er virkelig godt liktisola er virkelig godt liktisola er virkelig godt liktisola er virkelig godt likt
Standard

Fader at jeg ikke fikk kidnappa Iset da hun var i Oslo..

Jeg har begynt å planlegge litt kalender- og julegaver, men foreløpig er alt bare i hodet. Jeg skal kjøpe inn litt og litt, det blir for dyrt å ta alt på en gang. :btdt:

Gammel 04-08-10, 15:43   #85
Alexa
Nå da?

Alexa sin avatar

Hvor: Oslo
Blogginnlegg: 5
Alexa er populærAlexa er populærAlexa er populærAlexa er populærAlexa er populær
Standard

Opprinnelig lagt inn av Mei, her.

I fjor var jeg til og med så lur at jeg skrev ned når jeg gjorde hva og lagde en tids- og aktivitetssplan for november/desember 2010.

Det var jo genialt.
Dette burde være noe for deg (eller kan det bli for mye planlegging og)?

Gammel 04-08-10, 17:58   #86
Chanett
navnet sjemmer ingen

Chanett sin avatar

Chanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt av
Standard

Iset skal få flytte inn hos meg.

Chanett er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 04-08-10, 18:40   #87
Dixie Diner
Nymotens gammeldags

Dixie Diner sin avatar

Dixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Er dere helt sikre? Jeg baker jo altfor mye, dere kommer til å legge på dere 10 kg i året.

Gammel 04-08-10, 21:33   #88
Chanett
navnet sjemmer ingen

Chanett sin avatar

Chanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt av
Standard

Jeg baker mye selv, men er flink til å ikke spise mye. Dessuten har jeg vel snart lagt på meg tjue kilo i år. Knis.

Chanett er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 04-08-10, 22:43   #89
Malama

Malama sin avatar

Medlem siden: Jul 2009
Hvor: Sunnmøre!
Malama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt av
Standard

Kom hit da, jeg trenger en baker også.

Jeg SKAL opp mer enn ti kg det neste halvåret. Det er vel 12-13 jeg bør opp, så langt (snart 11 uker) er jeg ned en, så jeg må oppover.... og rent hus OG kaker til alle som kommer for å se baby et par mnd etter jul, finfint det!

Men forresten, du bare vasker, ikke rydder? Jeg trenger rydding først...

Gammel 04-08-10, 22:51   #90
Dixie Diner
Nymotens gammeldags

Dixie Diner sin avatar

Standard

Jeg unngår helst rydding ja. Dvs. jeg rydder meg jo ihjel hver eneste dag, men det er mer en dyd av nødvendighet enn det vasking er, vasking er bare herlig.

Gammel 04-08-10, 22:53   #91
Tussa
Ferdiglada

Tussa sin avatar

Tussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Mens eg elskar å rydde! Virkelig. Ordning og reda.

Gammel 04-08-10, 22:56   #92
Malama

Malama sin avatar

Medlem siden: Jul 2009
Hvor: Sunnmøre!
Malama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt av
Standard

Haugtussa inviteres herved på en ukes rekreasjonsopphold hos meg. Du får rydde og styre fra morgen til kveld, kooooos deg! (rekreasjonen er for meg, som får ryddig hus!)

Iset kan komme og vaske, om Haugtussa ikke gidder det. Så kan jeg pynte etterpå.

Gammel 04-08-10, 22:56   #93
Nessie
Erfaren nok

Nessie sin avatar

Hvor: Trøndelag
Blogginnlegg: 351
Nessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg elsker å kaste.

Enten går det bra, eller så går det over.
Nessie er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 04-08-10, 22:58   #94
Appelsin
Søt og rar

Appelsin sin avatar

Medlem siden: Jan 2008
Hvor: Bergen
Blogginnlegg: 266
Appelsin har en fantastisk fremtidAppelsin har en fantastisk fremtidAppelsin har en fantastisk fremtidAppelsin har en fantastisk fremtidAppelsin har en fantastisk fremtidAppelsin har en fantastisk fremtidAppelsin har en fantastisk fremtidAppelsin har en fantastisk fremtidAppelsin har en fantastisk fremtidAppelsin har en fantastisk fremtidAppelsin har en fantastisk fremtid
Standard

Opprinnelig lagt inn av Haugtussa, her.

You and me, Haugtussa
Jeg har vært alene hjemme i over en uke og har benyttet halvparten av tiden til å sortere og organisere og rydde og

(når du sier det, Malama - jeg hadde alltid så lyst til å rydde på venninnene mine sine rom da jeg var liten. De hadde det jo altfor rotete og ustrukturert. )

Gammel 04-08-10, 22:59   #95
Fluke

Fluke sin avatar

Hvor: Rogaland
Fluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Først Nessie, så Tussa og til slutt Iset. Super plan!

Gammel 04-08-10, 22:59   #96
Nessie
Erfaren nok

Nessie sin avatar

Hvor: Trøndelag
Blogginnlegg: 351
Nessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Fluke, her.

Først Nessie, så Tussa og til slutt Iset. Super plan!

Enten går det bra, eller så går det over.
Nessie er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 04-08-10, 23:02   #97
Tussa
Ferdiglada

Tussa sin avatar

Tussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Berre nokon kan vaske til meg så kan eg gjerne rydde. Og så må eg få kaste uhemma!

Gammel 04-08-10, 23:02   #98
Tussa
Ferdiglada

Tussa sin avatar

Standard

Opprinnelig lagt inn av Appelsin, her.

You and me, Haugtussa
Jeg har vært alene hjemme i over en uke og har benyttet halvparten av tiden til å sortere og organisere og rydde og

(når du sier det, Malama - jeg hadde alltid så lyst til å rydde på venninnene mine sine rom da jeg var liten. De hadde det jo altfor rotete og ustrukturert. )

Det har eg også brukt litt av denne uka til.

Gammel 04-08-10, 23:06   #99
Dixie Diner
Nymotens gammeldags

Dixie Diner sin avatar

Standard

Opprinnelig lagt inn av Haugtussa, her.

Da kan du komme og bo hos meg, og så lager jeg all den maten du vil ha.

Gammel 04-08-10, 23:14   #100
Tussa
Ferdiglada

Tussa sin avatar

Standard

Opprinnelig lagt inn av Iset, her.

Da kan du komme og bo hos meg, og så lager jeg all den maten du vil ha.

Pøsj, eg får jo hverken gjærbakst eller Brelett?!

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 19:36.