Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon

Er du en klager/sutrer?

Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier.

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 11-02-07, 11:03   #17
Candy Darling
Prettiest mess ever seen

Candy Darling sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Under ground
Blogginnlegg: 50
Candy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Er du en klager/sutrer?

Jeg er faktis ikke helt uenig med deg, Elin . Men vi er uenige om det viktigste, selvsagt.

Nordmenn er flinke til å sutre om slike ting du nevner, og det sa jeg også i mitt første innlegg. Det er total ukonstruktivt og kjempeslitsomt når man står i mottakerenden. Og nordmenn klager mer, og det synes jeg er bra. Man skal stille krav til service, ellers blir det aldri bedre. Så lenge det er saklig, selvsagt.

Jeg synes f.eks. det var for dårlig av et visst flyselskap som var forsinket da jeg skulle hente Sneipen i Bergen, slik at jeg da ikke rakk flyet jeg skulle ta tilbake. Og de klarte ikke å booke meg om på noe annet fly hjem den dagen - neste dag skulle vi fly på ferie. Jeg var mer fortvilet enn sint, og damen som satt i andre enden var totalt ukonstruktiv og kom ikke med et eneste løsningsforslag. Det er rett og slett ikke holdbart.

Selv har jeg en servicetelefon 24/7 og må være blid og konstruktivt innstilt hvis den ringer halv syv om morgenen med en fortvilet og sint kunde i andre enden. Jeg skal ikke skryte på meg at jeg kan noe om krisehåndtering, men jeg kan litt om serviceinnstilling. Og jeg forventer pokker meg å få det tilbake når jeg har betalt for en tjeneste. :sur enda:

- No. 4 -
Candy Darling er ikke aktiv   Svar med sitat

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 11:18.