Sv: Er du en klager/sutrer?
Opprinnelig lagt inn av safran, her.
Djiiz, du kan sannelig det å henge deg opp, Elin. Men du skal ikke se bort fra at du har rett. Nordmenn på chartertur og nordmenn på svenskehandel er på ingen måte representativt for den generelle norske befolkning. Der finner du mye white trash. :generaliserer med brannfakkel:
Hva er det du sutrer om da? Hvem har sagt at jeg snakker om nordmenn på chartertur???
Norske forretnings-menn/kvinner er absolutt verst i klassen. De syter og sutrer og mange av dem er konstant "morgengretne". De har betalt for en dyrere billett enn folk flest, og med den billetten så tror enkelte at de egentlig har kjøpt selskapet.
Ola og Kari som skal til Gran Canaria klager sjelden, for det er kjempe-happy bare de får øl og peanøtter de, også gleder de seg kjempe-masse fordi de skal til Syden! Det er mye fordommer mot folk som reiser på charter, svenskehandel, leser Se&Hør forstår jeg.....
Og forøvrig var det ikke meg som nevnte nordmenn på svenskehandel.