Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Motehjørnet

Den (nesten) uendelige shoppingtråden 8

Motehjørnet Shopping, tips, spørsmål og svar.

Lukket tråd

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 14-07-10, 10:55   #801
linne@
har gullhår

Medlem siden: Jun 2010
Hvor: Trøndelag
linne@ er litt kullinne@ er litt kul
Standard

Sv: Den (nesten) uendelige shoppingtråden 8

Har kjøpt meg to nye kjoler. Øverste er typisk meg. Kjøpte med et belte med feil farge. Vil ha cognacfarget og like støvletter. Noen som vet hvor de har det ?

Denne er ikke så typisk meg, men synes skjørtet var så fint. Fra Saint Tropez.

Sist redigert av linne@ : 14-07-10 kl 11:56.
linne@ er ikke aktiv  
Gammel 14-07-10, 10:56   #802
Neados
Superduperaktiv

Neados sin avatar

Medlem siden: Apr 2009
Neados er litt kulNeados er litt kulNeados er litt kul
Standard

Opprinnelig lagt inn av linne@, her.

Har kjøpt med to denimkjoler, den ene veldig meg ( må lete etter bilde ), den andre ikke så typisk meg :

Den var kjempefin!!
Hvor!?

Neados er ikke aktiv  
Gammel 14-07-10, 20:26   #803
Sundae
Bør lage seg en tittel selv

Sundae sin avatar

Medlem siden: Aug 2007
Sundae er virkelig godt liktSundae er virkelig godt liktSundae er virkelig godt liktSundae er virkelig godt liktSundae er virkelig godt liktSundae er virkelig godt liktSundae er virkelig godt liktSundae er virkelig godt likt
Standard

Jeg har fått Desigual-kåpen min. Et röverkjöp til litt over 500 kr. Jeg er kjempefornöyd, den sitter veldig pent og er fin med både kjole og jeans under. Blomster i ryggen også, men mindre. Både applikerte og broderte. Og så noen farverike, morsomme krusidullmönster på innsiden av kåpen. Min kåpe er sort.

Sundae er ikke aktiv  
Gammel 14-07-10, 20:47   #804
Vito
Weeeee

Vito sin avatar

Medlem siden: Dec 2007
Hvor: Bergen
Blogginnlegg: 14
Vito imponerer mange og er sikkert smartVito imponerer mange og er sikkert smartVito imponerer mange og er sikkert smartVito imponerer mange og er sikkert smartVito imponerer mange og er sikkert smartVito imponerer mange og er sikkert smartVito imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Desigual har virkelig de fineste kåpene!
Hvor fikk du den til den røverprisen?

Gammel 14-07-10, 20:50   #805
Dronningen
Pauset

Medlem siden: Oct 2007
Dronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtid
Standard

Opprinnelig lagt inn av Dronningen, her.

Skulle ikke, men gjorde det likevel. Litt nytt fra Ellos:

Hvis skoene er gode skal jeg nok bestille dem i sort også. Liker noe sånt om sommeren.

Har fått dette. Bukse og bluse var smahing. Sko ikke så fine, så de går tilbake.

Dronningen er ikke aktiv  
Gammel 14-07-10, 20:53   #806
Chablis
Drømmer

Medlem siden: Dec 2006
Hvor: Ved vannet
Blogginnlegg: 22
Chablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt av
Standard

Chill Norway tunika

Chablis er ikke aktiv  
Gammel 14-07-10, 21:04   #807
Ina
i vesterled

Ina sin avatar

Medlem siden: Jun 2007
Hvor: Trondheim
Ina imponerer mange og er sikkert smartIna imponerer mange og er sikkert smartIna imponerer mange og er sikkert smartIna imponerer mange og er sikkert smartIna imponerer mange og er sikkert smartIna imponerer mange og er sikkert smartIna imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Opprinnelig lagt inn av Minni, her.

Chill Norway tunika

Kjempefin, hvor har du kjøpt den?

Ina er ikke aktiv  
Gammel 14-07-10, 21:50   #808
Angelique
ღ EaRtH ღ AnGeL ღ

Angelique sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Blogginnlegg: 297
Angelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt av
Standard

Opprinnelig lagt inn av Ina, her.

Kjempefin, hvor har du kjøpt den?

Hos meg.

Nye sko.

Gammel 14-07-10, 22:40   #809
Sundae
Bør lage seg en tittel selv

Sundae sin avatar

Medlem siden: Aug 2007
Sundae er virkelig godt liktSundae er virkelig godt liktSundae er virkelig godt liktSundae er virkelig godt liktSundae er virkelig godt liktSundae er virkelig godt liktSundae er virkelig godt liktSundae er virkelig godt likt
Standard

Opprinnelig lagt inn av Vito, her.

Desigual har virkelig de fineste kåpene!
Hvor fikk du den til den røverprisen?

Det var i en spansk nettbutikk, etter tips i en eller annen tråd her inne (kan det ha värt av Nessie?)
Link: http://www.que-mepongo.com

Det er et par uker siden, så jeg tror mye er utsolgt på störrelser nå, men de hadde opprinnelig et ganske bra utvalg!

Kule sko, Angelique!

Sundae er ikke aktiv  
Gammel 14-07-10, 22:45   #810
Nessie
Erfaren nok

Nessie sin avatar

Blogginnlegg: 351
Nessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Sundae, her.

Det var i en spansk nettbutikk, etter tips i en eller annen tråd her inne (kan det ha värt av Nessie?)
Link: http://www.que-mepongo.com

Det er et par uker siden, så jeg tror mye er utsolgt på störrelser nå, men de hadde opprinnelig et ganske bra utvalg!

Kule sko, Angelique!

Jeg sikla litt på en jakka i ønsketråden ja
jeg likte den fordi den ikke var sånn "for mye", som mange av Desigual sine klær og kåper kan bli.

Enten går det bra, eller så går det over.
Nessie er ikke aktiv  
Gammel 15-07-10, 00:27   #811
Ina
i vesterled

Ina sin avatar

Ina imponerer mange og er sikkert smartIna imponerer mange og er sikkert smartIna imponerer mange og er sikkert smartIna imponerer mange og er sikkert smartIna imponerer mange og er sikkert smartIna imponerer mange og er sikkert smartIna imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Opprinnelig lagt inn av Angelique, her.

Hos meg.

Nye sko.

Aha, da regner jeg med den ikke er i butikkene lengre. Kule sko.

Ina er ikke aktiv  
Gammel 15-07-10, 01:17   #812
kiddo
På flyttefot.

kiddo sin avatar

Hvor: Oslo
kiddo er et glitrende lys på stjernehimmelenkiddo er et glitrende lys på stjernehimmelenkiddo er et glitrende lys på stjernehimmelenkiddo er et glitrende lys på stjernehimmelenkiddo er et glitrende lys på stjernehimmelenkiddo er et glitrende lys på stjernehimmelenkiddo er et glitrende lys på stjernehimmelenkiddo er et glitrende lys på stjernehimmelenkiddo er et glitrende lys på stjernehimmelenkiddo er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Handlet litt fra Day på salg i dag

Samt en singlett i pudderrosa.

Gammel 15-07-10, 12:42   #813
venla
jabbsaft

venla sin avatar

Medlem siden: Nov 2008
venla er et glitrende lys på stjernehimmelenvenla er et glitrende lys på stjernehimmelenvenla er et glitrende lys på stjernehimmelenvenla er et glitrende lys på stjernehimmelenvenla er et glitrende lys på stjernehimmelenvenla er et glitrende lys på stjernehimmelenvenla er et glitrende lys på stjernehimmelenvenla er et glitrende lys på stjernehimmelenvenla er et glitrende lys på stjernehimmelenvenla er et glitrende lys på stjernehimmelenvenla er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Esprit-salg på Ellos...

Gammel 15-07-10, 18:30   #814
LaBanga
fri

LaBanga sin avatar

Blogginnlegg: 11
LaBanga har et rykte de fleste bare kan drømme omLaBanga har et rykte de fleste bare kan drømme omLaBanga har et rykte de fleste bare kan drømme omLaBanga har et rykte de fleste bare kan drømme omLaBanga har et rykte de fleste bare kan drømme omLaBanga har et rykte de fleste bare kan drømme omLaBanga har et rykte de fleste bare kan drømme omLaBanga har et rykte de fleste bare kan drømme omLaBanga har et rykte de fleste bare kan drømme omLaBanga har et rykte de fleste bare kan drømme omLaBanga har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg har shoppet Chie Mihara-sko på salg hos Lille Vinkel sko i dag.

LaBanga er ikke aktiv  
Gammel 15-07-10, 19:06   #815
Dronningen
Pauset

Dronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtid
Standard

Litt mer fra Ellos:

Dronningen er ikke aktiv  
Gammel 15-07-10, 19:21   #816
slaraffen
litt gøy på håret

slaraffen sin avatar

slaraffen er virkelig godt liktslaraffen er virkelig godt liktslaraffen er virkelig godt liktslaraffen er virkelig godt liktslaraffen er virkelig godt liktslaraffen er virkelig godt liktslaraffen er virkelig godt liktslaraffen er virkelig godt liktslaraffen er virkelig godt likt
Standard

Fant dette på KappAhl i dag. Noe merkelig har skjedd med den butikken. Har handlet der tre ganger siste året, jo!

Ser litt uformelig på hengeren, ser jeg, men klærne satt som et skudd på meg!

Gammel 15-07-10, 19:54   #817
kokosbolle
Har bakt søte kaker

kokosbolle sin avatar

Hvor: Den fineste byen
Blogginnlegg: 696
kokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg fikk endelig tatt en kjapp shoppetur mellom ammerundene og siden ingen av langbuksene mine passer enda etter fødselen , måtte jeg ha en ny. Fant denne litt søte sommerlige jeansen på Bik Bok. Halv pris av halv pris liker vi. Den er sykt trang i livet nå, men jeg regner med å krympe inn i (og ut av) den.

minibolle mai 2012
kokosbolle er ikke aktiv  
Gammel 15-07-10, 20:28   #818
linne@
har gullhår

Medlem siden: Jun 2010
linne@ er litt kullinne@ er litt kul
Standard

Opprinnelig lagt inn av kokosbolle, her.

Jeg fikk endelig tatt en kjapp shoppetur mellom ammerundene og siden ingen av langbuksene mine passer enda etter fødselen , måtte jeg ha en ny. Fant denne litt søte sommerlige jeansen på Bik Bok. Halv pris av halv pris liker vi. Den er sykt trang i livet nå, men jeg regner med å krympe inn i (og ut av) den.

Krympe inn i ? Du ser helt smashings ut i de buksene, bare så du vet det

linne@ er ikke aktiv  
Gammel 15-07-10, 20:47   #819
kokosbolle
Har bakt søte kaker

kokosbolle sin avatar

Hvor: Den fineste byen
Blogginnlegg: 696
kokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av linne@, her.

Krympe inn i ? Du ser helt smashings ut i de buksene, bare så du vet det

Takker! Den passer fint i lårene, men jeg er fremdeles ganske stor i hofte, mage og rumpe, så den er ganske trang der. Regner med at magen krymper litt til så den passer nok bedre etterhvert.

minibolle mai 2012
kokosbolle er ikke aktiv  
Gammel 15-07-10, 21:30   #820
Kaija
WF: Sausnebbet

Kaija sin avatar

Blogginnlegg: 120
Kaija har mye å være stolt avKaija har mye å være stolt avKaija har mye å være stolt avKaija har mye å være stolt avKaija har mye å være stolt avKaija har mye å være stolt avKaija har mye å være stolt avKaija har mye å være stolt avKaija har mye å være stolt avKaija har mye å være stolt avKaija har mye å være stolt av
Standard

Jeg handlet litt på salg i dag:

Og et Containerskjørt meednoe av dette stoffet og noe rutete, litt broderier nederst. Bittelitt trangt, men veldig fint.

Sist redigert av Kaija : 16-07-10 kl 12:26.
Kaija er ikke aktiv  
Lukket tråd

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 18:25.