Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Motehjørnet

Den (nesten) uendelige shoppingtråden 8

Motehjørnet Shopping, tips, spørsmål og svar.

Lukket tråd

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 08-07-10, 20:00   #781
Nina
pretty ballerina

Nina sin avatar

Medlem siden: Mar 2008
Hvor: Oslo
Nina er et glitrende lys på stjernehimmelenNina er et glitrende lys på stjernehimmelenNina er et glitrende lys på stjernehimmelenNina er et glitrende lys på stjernehimmelenNina er et glitrende lys på stjernehimmelenNina er et glitrende lys på stjernehimmelenNina er et glitrende lys på stjernehimmelenNina er et glitrende lys på stjernehimmelenNina er et glitrende lys på stjernehimmelenNina er et glitrende lys på stjernehimmelenNina er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Den (nesten) uendelige shoppingtråden 8

Disse har jeg kjøpt i dag:

Nina er ikke aktiv  
Gammel 09-07-10, 15:12   #782
Dronningen
Pauset

Medlem siden: Oct 2007
Dronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtid
Standard

Skulle ikke, men gjorde det likevel. Litt nytt fra Ellos:

Hvis skoene er gode skal jeg nok bestille dem i sort også. Liker noe sånt om sommeren.

Dronningen er ikke aktiv  
Gammel 09-07-10, 19:21   #783
Joika
Pauset

Medlem siden: Jan 2008
Hvor: Internett
Blogginnlegg: 180
Joika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Salg på Desigual ja.. så kjøpte en kjole til. Den er mye finere i RL. Stoffet er pent, og de store blomstene er applikert.

Kjøpte en sjokkrosa BH til å ha under... men kan faktisk gå uten også. Men er det noe pent..?

Joika er ikke aktiv  
Gammel 09-07-10, 20:47   #784
Sundae
Bør lage seg en tittel selv

Sundae sin avatar

Medlem siden: Aug 2007
Sundae er virkelig godt liktSundae er virkelig godt liktSundae er virkelig godt liktSundae er virkelig godt liktSundae er virkelig godt liktSundae er virkelig godt liktSundae er virkelig godt liktSundae er virkelig godt likt
Standard

Jeg fikk gå tidligere fra jobb idag....og på veien begynte denne tråden å surre i hodet mitt. Kanskje fordi jeg snart skulle gå forbi Tulip og Tatamo?

Jeg endte opp med samme Frøken Hjerte kjole som Elinblu, men i lilla med gult silkefor.(Bilde nede er det Elinblu la ut i sitt innlegg litt tidligere i tråden)

Opprinnelig lagt inn av Elinblu, her.

Jeg klarte ikke å bestemme meg mellom den lilla kjolen og en brun Tante Ant kjole (bilder som vedlegg), så jeg kjøpte begge to.
Ille, ille for budjettet mitt men; kvitteringen viste at jeg hadde spart 3200 kr på dette kjøpet i henhold til vanlig pris - så jeg tror det var en bra deal!

Angrer litt på et par Camper skor til 50% som jeg ikke innvilget meg idag, men de hadde passet veldig godt til den brune kjolen...og da hadde jeg jammen meg spart 600 kr til...

Vedlagte bilder
Filtype: jpg tante ant 2.jpg (26,1 KB, 38 visninger)
Filtype: jpg tante ant.jpg (23,0 KB, 16 visninger)
Sundae er ikke aktiv  
Gammel 09-07-10, 22:16   #785
Selma
blid

Selma sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Selma er et glitrende lys på stjernehimmelenSelma er et glitrende lys på stjernehimmelenSelma er et glitrende lys på stjernehimmelenSelma er et glitrende lys på stjernehimmelenSelma er et glitrende lys på stjernehimmelenSelma er et glitrende lys på stjernehimmelenSelma er et glitrende lys på stjernehimmelenSelma er et glitrende lys på stjernehimmelenSelma er et glitrende lys på stjernehimmelenSelma er et glitrende lys på stjernehimmelenSelma er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Jeg har kjøpt meg to Container-kjoler i dag. Klarte ikke å velge hvilken jeg likte best, så jeg endte opp med begge to

Den andre finner jeg ikke bilde av, men den har kort arm og er i ulike rødfarger (smale striper nede og blomster øverst)

Gammel 10-07-10, 15:33   #786
Irma
Ekvilist

Irma sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Blogginnlegg: 25
Irma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Kjøpte meg dette skjørtet i går:

Gammel 10-07-10, 16:06   #787
ItsOnlyMe
Opp og fram, - framover

ItsOnlyMe sin avatar

Medlem siden: Oct 2009
ItsOnlyMe imponerer mange og er sikkert smartItsOnlyMe imponerer mange og er sikkert smartItsOnlyMe imponerer mange og er sikkert smartItsOnlyMe imponerer mange og er sikkert smartItsOnlyMe imponerer mange og er sikkert smartItsOnlyMe imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Det skjørtet var fint! Hvor? Event pris?

Opprinnelig lagt inn av Irma, her.

Kjøpte meg dette skjørtet i går:

ItsOnlyMe er ikke aktiv  
Gammel 10-07-10, 17:16   #788
Bluen
intro

Bluen sin avatar

Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Lillestrøm
Blogginnlegg: 391
Bluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Veravera, her.

Det skjørtet var fint! Hvor? Event pris?

Lekkert, Irma! Det ser ut som om det kommer fra Tulip & Tatamo. Hvis det er samme fasong som det jeg kjøpte tidligere i uka, synes jeg det virker som et veldig fint snitt.

Bluen er ikke aktiv  
Gammel 10-07-10, 18:07   #789
Irma
Ekvilist

Irma sin avatar

Blogginnlegg: 25
Irma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jepp, Tulip & Tatamo. Kostet 750,- tror jeg.

Gammel 10-07-10, 19:51   #790
Camomilla
Wooohhoooooo

Camomilla sin avatar

Camomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt av
Standard

Og denne har jeg kjøpt med i dag

Låner bildet til Sundae.

Det sto mellom den og den som Bluen kjøpte med lange ermer, men ermene ble for lange.

Gammel 10-07-10, 19:55   #791
Bluen
intro

Bluen sin avatar

Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Lillestrøm
Blogginnlegg: 391
Bluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Camomilla, her.

Det sto mellom den og den som Bluen kjøpte med lange ermer, men ermene ble for lange.

Grattis! De var litt lange til meg også, men jeg tror det går akkurat. Den andre modellen satt ikke så pent i ryggen på meg.

Bluen er ikke aktiv  
Gammel 10-07-10, 19:57   #792
Camomilla
Wooohhoooooo

Camomilla sin avatar

Camomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt av
Standard

Takk.
Begge var fine da, vanskelig å bestemme seg :vinglepetter: Men den med mauern var kul.

Gammel 10-07-10, 23:21   #793
Sundae
Bør lage seg en tittel selv

Sundae sin avatar

Medlem siden: Aug 2007
Sundae er virkelig godt liktSundae er virkelig godt liktSundae er virkelig godt liktSundae er virkelig godt liktSundae er virkelig godt liktSundae er virkelig godt liktSundae er virkelig godt liktSundae er virkelig godt likt
Standard

Opprinnelig lagt inn av Camomilla, her.

For meg ble ermene på maurkjolen for lange, men hvis jeg bretter inn det strikkede partiet lengst ned så er de perfekte.

Sundae er ikke aktiv  
Gammel 12-07-10, 00:03   #794
Nessie
Erfaren nok

Nessie sin avatar

Hvor: Trøndelag
Blogginnlegg: 351
Nessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

:unnelig: på T&T kjoler!

Enten går det bra, eller så går det over.
Nessie er ikke aktiv  
Gammel 13-07-10, 13:20   #795
-ea-
heimføing

-ea- sin avatar

Hvor: Heime
Blogginnlegg: 179
-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg kjøpte dette på Epla i går kveld:

Smykke og armbånd som skal brukes til en dusrosa krinklekjole som jeg kjøpte på .......tadaaaa... Trondheim Lufthavn Værnes!

(og nå blir det jo gøy om det er noen her inne som har laget dette, hvem vet ;-)

-ea- er ikke aktiv  
Gammel 13-07-10, 17:11   #796
Canisa
Viser tenner

Canisa sin avatar

Hvor: Tromsø
Blogginnlegg: 14
Canisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt av
Standard

Så fint det var -ea-. Er det den forelskede deg som skinner igjennom?

Jeg har kjøpt to tights/mamelukker (sort og naturhvit) og en sort underkjole, alt fra Culture. En kortermet tunika fra Odd Molly og en kjole fra Container.

Jeg klarte å gå fra et par lekre, lilla sko fra Air Step, så egentlig er jeg ganske fornøyd med meg selv.

Sist redigert av Canisa : 13-07-10 kl 18:40.
Canisa er ikke aktiv  
Gammel 13-07-10, 18:34   #797
Selma
blid

Selma sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Selma er et glitrende lys på stjernehimmelenSelma er et glitrende lys på stjernehimmelenSelma er et glitrende lys på stjernehimmelenSelma er et glitrende lys på stjernehimmelenSelma er et glitrende lys på stjernehimmelenSelma er et glitrende lys på stjernehimmelenSelma er et glitrende lys på stjernehimmelenSelma er et glitrende lys på stjernehimmelenSelma er et glitrende lys på stjernehimmelenSelma er et glitrende lys på stjernehimmelenSelma er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Jeg har kjøpt meg en stor, rød og fin koffert Sånn at jeg har god plass i tilfelle det dukker opp noen fristelser i Nice neste uke

Gammel 13-07-10, 18:38   #798
Canisa
Viser tenner

Canisa sin avatar

Hvor: Tromsø
Blogginnlegg: 14
Canisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt av
Standard

Smart, Selma!
God tur!

Gammel 13-07-10, 20:25   #799
Nessie
Erfaren nok

Nessie sin avatar

Hvor: Trøndelag
Blogginnlegg: 351
Nessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg har kjøpt meg Friis veske på 50 % idag

Enten går det bra, eller så går det over.
Nessie er ikke aktiv  
Gammel 13-07-10, 23:13   #800
morgana
På vent....

morgana sin avatar

Hvor: På bygda!
morgana er virkelig godt liktmorgana er virkelig godt liktmorgana er virkelig godt liktmorgana er virkelig godt liktmorgana er virkelig godt liktmorgana er virkelig godt liktmorgana er virkelig godt liktmorgana er virkelig godt likt
Standard

Kjøpt meg litt basic tøy fra Braez og TiMo i dag. (les bestilt fra Corenlias hus)

Supermyke og deilige plagg.

morgana er ikke aktiv  
Lukket tråd

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 19:55.