Sv: Er barnet ditt restauranttrent?
Opprinnelig lagt inn av Elin, her.
...ogn nei, vi som har kun 1 barn vet jo INGENTING om barneoppdragelse vi... og vi har selvsagt verdens letteste jobb med vårt ene barn
Hvis det er teorien, så har jeg vel bare vært veldig heldig med mitt ene eksemplar av barn da, for barneoppdragelse har jeg tydeligvis ikke bedrevet når jeg bare har ett barn.
Var forresten på Friday's på Karl Johan i går med 3 barn. Min datter på 5 år og to brødre på 5 og 2 år. Gikk helt fint. Kanskje det er er fordi de er i familie? Søsken skal jo i følge tilbakemeldingene her oppføre seg HELT forskjellig i sosiale sammenhenger. Merkelig. Ikke dopet vi de engang... og ikke tuktet vi dem, eller truet vi dem heller. Rare greier.
Altså, mener du dette seriøst? Jeg vet ikke hvordan jeg skal starte dette innlegget, men here goes.
Er ditt utgangspunkt at hvis ditt ene barn, samt to andre slektninger, klarer å sitte i ro ved bordet, så klarer alle det, og klarer de ikke det, så er det manglende oppdragelse det går på?
Da har du misforstått mye på veien, altså. I tillegg undervurderer du barnets personlighet sterkt.