|
Autofil Bilsnakk. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#21 |
Prettiest mess ever seen
|
![]() Sv: Kjører du mye på "autopilot"?
Jojo.
![]() |
#22 |
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Jul 2009
Hvor: Sunnmøre!
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Kjører du mye på "autopilot"?Ofte nok til at "kjøre litt lenger eller kortere enn ellers på vanlig vei" gjerne går feil...
![]() |
#23 |
prokrastinator
Medlem siden: Feb 2009
![]() Sv: Kjører du mye på "autopilot"?Aldri. Jeg har kjørt veldig lite og bør definitivt fokusere fullt på det jeg driver med.
![]() |
#24 |
Medlem siden: Sep 2007
![]() Sv: Kjører du mye på "autopilot"?Skjer så og seie daglig på veg til jobb. Plutselig er eg nesten framme og hugsar ingenting av det som har skjedd dei siste ti minutta.
![]() |
#25 |
En anelse distre
Medlem siden: Feb 2009
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Kjører du mye på "autopilot"?Det skjer veldig ofte, spesielt når jeg kjører til og fra jobb merker jeg. Tenker noen ganger at det er litt skummelt, spesielt de gangene jeg "kommer til meg selv" og tenker at "jøss, fremme allerede"? |
![]() |
![]() |
![]() |
#26 |
Prettiest mess ever seen
|
![]() Sv: Kjører du mye på "autopilot"?Jeg har hørt at dette er det nærmeste vi vanlige dødelige kommer den tilstanden man er i når man er hypnotisert, men jeg vet ikke om det stemmer.
![]() |
#27 |
En som trener
|
![]() Sv: Kjører du mye på "autopilot"?Men er ikke det meningen da? Var det ikke derfor vi terpet og terpet på blindsone, brems ned før clutch, speil osv på kjøretimene, for at det skulle sitte og gjøres automatisk? Man er vel neppe noen god sjåfør om man må bevisst tenke gjennom hvert bidige trekk. Men man må jo følge med på veien, selvfølgelig, men jeg oppfatter det ikke som at det er det du spør om. |
![]() |
![]() |
![]() |
#28 |
Møllspist fletthurpe
|
![]() Sv: Kjører du mye på "autopilot"?jeg er veldig flink på autopilot.. men ikke i bil, jeg har ikke lappen. Men går ofte på autopilot i andre sammenhenger.
![]() |
#29 |
Prettiest mess ever seen
|
![]() Sv: Kjører du mye på "autopilot"?Jeg mener ikke egentlig at jeg gjør tingene automatisk, det skal man jo gjøre. Det er mer det at jeg tenker på helt andre ting enn kjøringen, og ikke husker noen ting av turen hvis ikke det skjer noe spesielt. Litt som å gå i søvne.
![]() |
#30 |
snur
|
![]() Sv: Kjører du mye på "autopilot"?Jeg gjorde det, men nå har jeg hatt en oppfriskning ifbm at jeg tok lappen på klasse BE. Noen timer med kjørelærer gjorde susen, han fikk meg til å være litt mer bevisst og tenke når jeg kjørte. I tillegg plukket han av litt småtteri (uvaner) jeg har tillagt meg de årene jeg har kjørt bil
![]() |
#31 |
navnet sjemmer ingen
Medlem siden: Sep 2006
![]() Sv: Kjører du mye på "autopilot"?Det er et under at jeg ikke har fått bot når enveiskjørte gater har endret retning. |
![]() |
![]() |
![]() |
#32 |
|
Scarlett svarte. |
![]() |
![]() |
![]() |
#33 |
Medlem siden: Sep 2007
Hvor: Trondheim
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Re: Sv: Kjører du mye på "autopilot"?
Ikke når det gjelder bilkjøring nei...
![]() |
#34 |
awesom
|
![]() Sv: Kjører du mye på "autopilot"?Jepp. Desverre hender det at autopiloten min ikke er innstilt rett og jeg havner på destinasjon C isteden for destinasjon B. I dag parkerte jeg ved butikken, hoppet ut av bilen og låste før det slo meg at det jo ikke var til butikken jeg skulle, jeg skulle jo hente farmor.
![]() |
#35 |
~~~~~~~
|
![]() Sv: Kjører du mye på "autopilot"?Og jeg syntes nesten det har blitt enda verre på autopilot etter at jeg fikk "Liv" inn i bilen (Liv - er en TomTom btw) - hun forteller meg jo hvor jeg skal kjøre.
![]() |
#36 |
Har tro på forbedring
|
![]() Sv: Kjører du mye på "autopilot"?Ja - jeg kjører på autopilot. Noen ganger er autopiloten på vei til jobb - mens realitetene egentlig bør ta meg til barnehagen (gutta er ikke på autopilot og stopper meg heldigvis raskt) - Stort sett anser jeg da autopilot som et tegn på at man slapper av når man kjører bil - og det tror jeg er et godt tegn. Jeg føler meg ikke helt fjern når det kommer til å være observant. Jeg har aldri opplevd noen skumle situasjoner pga denne autopiloten iallefall.
![]() |
#37 |
Har diplom
Medlem siden: Jun 2010
Sånn gjør jeg også. |
![]() |
![]() |
![]() |
#38 |
på slep
Medlem siden: Aug 2009
![]() Sv: Kjører du mye på "autopilot"?Jeg kjører endel på autopilot. Det er jo fordi jeg ikke trenger tenke på hver minste ting jeg gjør i bilen.
![]() |
#40 |
Tidsklemt
Medlem siden: Feb 2008
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Kjører du mye på "autopilot"?Jeg føler det som en lettelse at noe går på autopilot jeg. Alt som skjer inne i bilen under vanlig kjøring, giring, bremsing, speilsjekk, blink osv tenker jeg ikke på.
![]() |
![]() |
|
|