Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Kommunikasjon > Autofil

Kjører du mye på "autopilot"?

Autofil Bilsnakk.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 02-07-10, 18:39   #1
shute
prokrastinator

shute sin avatar

Medlem siden: Feb 2009
shute har mye å være stolt avshute har mye å være stolt avshute har mye å være stolt avshute har mye å være stolt avshute har mye å være stolt avshute har mye å være stolt avshute har mye å være stolt avshute har mye å være stolt avshute har mye å være stolt avshute har mye å være stolt avshute har mye å være stolt av
Standard

Sv: Kjører du mye på "autopilot"?

Aldri. Jeg har kjørt veldig lite og bør definitivt fokusere fullt på det jeg driver med.

Gammel 04-07-10, 22:17   #2
Store-ulv
Superduperaktiv

Medlem siden: Jan 2008
Store-ulv er litt kulStore-ulv er litt kul
Standard

Opprinnelig lagt inn av shute, her.

Aldri. Jeg har kjørt veldig lite og bør definitivt fokusere fullt på det jeg driver med.

Dette stemmer for meg også!

Store-ulv er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 05-07-10, 13:20   #3
Najade
Tidsklemt

Najade sin avatar

Medlem siden: Feb 2008
Najade er virkelig godt liktNajade er virkelig godt liktNajade er virkelig godt liktNajade er virkelig godt liktNajade er virkelig godt liktNajade er virkelig godt liktNajade er virkelig godt liktNajade er virkelig godt likt
Standard

Jeg føler det som en lettelse at noe går på autopilot jeg. Alt som skjer inne i bilen under vanlig kjøring, giring, bremsing, speilsjekk, blink osv tenker jeg ikke på.
Men informasjonen jeg får inn, (som hva som skjer i speilet), i rundkjøringene, langs veien osv føler jeg egentlig at jeg har ganske god kontroll på.
Men jeg skiller mellom de situasjonene som noen av dere beskriver som for meg virker mer som en lett hypnotisk tilstand hvor man glemmer hva man egentlig skal, og det som jeg (og Esme tror jeg) kaller autopilot, hvor vi mener at man har noen bevegelser/gjøremål/sjekkpunkter som er automatiserte.

Najade er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 00:35.