|
|||||||
| Mat og kosthold Kategori for barnemat, oppskrifter, drikkevarer og kosthold generelt. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
#61 |
|
Nybegynner
Medlem siden: Jun 2010
![]() |
Sv: Spinoff: Sushisushi <3 ferdigpakkene i frysedisken og i kiosker kan ikke måle seg med fersk! |
|
|
|
|
|
#63 |
|
Sviiisj!!
|
Sv: Spinoff: Sushi
Hvis man skal dele opp, gjøres det vel best ved at man tar hele biten opp med pinnene, biter av halve, og holder resten i pinnene til man kan spise det også. Noen sushi-steder lager enorme biter som gir brekningsrefleks omtrent, andre lager mindre, delikate biter som man tar i en jafs. Noen biter er seige og umulige å tygge gjennom uten at alt bare detter fra hverandre, så da må man nesten bare ta sjansen på hele. Men når fisken er ordentlig mør, og bitene er passe tynne, er det ikke noe problem.
|
|
|
#64 |
|
Epikur
|
Sv: Spinoff: SushiJeg lager mye sushi selv.
|
|
|
#65 |
|
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Tromsø
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Spinoff: SushiJeg har bare spist sushi 2 ganger, og jeg er ikke helt overbevist. Jeg har spist skikkelige saker med god kvalitet. Det var helt greit, men ingen favoritt. Det jeg synes var best var risrull med kokt kongekrabbe, rullet i sesamfrø. Jeg husker ikke hva det heter. |
|
|
|
![]() |
|
|