Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Kommunikasjon

SE Xperia-tråden

Kommunikasjon Forum for data, biler og "duppeditter", samt annen kommunikasjon.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 22-06-10, 10:01   #1
Bomull
www.bomulls.no

Bomull sin avatar

Medlem siden: Aug 2008
Hvor: Cottonfields
Blogginnlegg: 324
Bomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt av
Standard

Sv: SE Xperia-tråden

Ok, kan noen ta forklare med teskje hvordan man setter opp for MMS (Tele2, som selv ikke har noe godt svar vedr. denne telefonen)??

Gammel 22-06-10, 13:22   #2
goldnugget
fornøyd

Medlem siden: Aug 2007
Hvor: nedre eiker
goldnugget imponerer mange og er sikkert smartgoldnugget imponerer mange og er sikkert smartgoldnugget imponerer mange og er sikkert smartgoldnugget imponerer mange og er sikkert smartgoldnugget imponerer mange og er sikkert smartgoldnugget imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Nå har jeg lest det meste av denne tråden. Jeg har fått tilbud om å få denne tlf i gave.....den skal være mye bedre enn Iphone, men hva med brukervennligheten da??
Jeg får kanskje bare hoppe idet!

Er den bedre enn Iphone?

Gammel 28-06-10, 21:21   #3
Kumilla
snart helsesøster

Kumilla sin avatar

Medlem siden: Jun 2008
Hvor: Vestfold
Blogginnlegg: 67
Kumilla er populærKumilla er populærKumilla er populærKumilla er populærKumilla er populærKumilla er populær
Standard

Hvordan laster jeg ned spotify?

Gammel 29-06-10, 19:51   #4
Kumilla
snart helsesøster

Kumilla sin avatar

Kumilla er populærKumilla er populærKumilla er populærKumilla er populærKumilla er populærKumilla er populær
Standard

En annen ting, min xperia vil ikke koble til nettet via vårt eget trådløse nettverk. What do I do?

Gammel 30-06-10, 12:19   #5
Veronal
Etylbarbital

Veronal sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Veronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Kumilla, her.

En annen ting, min xperia vil ikke koble til nettet via vårt eget trådløse nettverk. What do I do?

Scroll deg bakover i tråden - jeg hjalp Dragen med samme spørsmålet tidligere.

Du må på Marked for å finne Spotify. Timescape-ikonet har du sikkert slettet eller flyttet på. Da må du legge ut nytt ikon fra programlisten.

Gammel 29-06-10, 19:54   #6
Kumilla
snart helsesøster

Kumilla sin avatar

Standard

Enda mer: Jeg hadde timescape som et ikon nederst i venstre hjørne, men det har forsvunnet. WTF?

Gammel 30-06-10, 12:16   #7
Camomilla
Wooohhoooooo

Camomilla sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Camomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt av
Standard

Opprinnelig lagt inn av Kumilla, her.

Enda mer: Jeg hadde timescape som et ikon nederst i venstre hjørne, men det har forsvunnet. WTF?

Min forsvant, men du finner den igjen når du ruller deg nedover, bra forklar, de står alfabetisk. Finner du?

Gammel 19-07-10, 11:58   #8
Moonlight
prøver tilpasse seg livet

Moonlight sin avatar

Medlem siden: Aug 2009
Blogginnlegg: 95
Moonlight imponerer mange og er sikkert smartMoonlight imponerer mange og er sikkert smartMoonlight imponerer mange og er sikkert smartMoonlight imponerer mange og er sikkert smartMoonlight imponerer mange og er sikkert smartMoonlight imponerer mange og er sikkert smartMoonlight imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Bare En ting... går det ann å endre telefon listen slik at man får fornavn først??
Alle med dobbeltnavn har plutselig fornavn nr 2 som nr 1...

Moonlight er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 30-07-10, 15:53   #9
Moonlight
prøver tilpasse seg livet

Moonlight sin avatar

Medlem siden: Aug 2009
Blogginnlegg: 95
Moonlight imponerer mange og er sikkert smartMoonlight imponerer mange og er sikkert smartMoonlight imponerer mange og er sikkert smartMoonlight imponerer mange og er sikkert smartMoonlight imponerer mange og er sikkert smartMoonlight imponerer mange og er sikkert smartMoonlight imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Jeg har ikek fått min på japansk, og ikke har jeg slitt noe med å finne frem heller :nerd:
Liker denne veeeeldig godt..

Eneste jeg må få til nå er å kjøpe ny beskyttelse til skjerm, for det er så mye drit under den som er der.. også må jeg ha hardcover

Moonlight er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 22-06-10, 20:54   #10
Bomull
www.bomulls.no

Bomull sin avatar

Medlem siden: Aug 2008
Hvor: Cottonfields
Blogginnlegg: 324
Bomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt av
Standard

Opprinnelig lagt inn av Absalone, her.

Ok, kan noen ta forklare med teskje hvordan man setter opp for MMS (Tele2, som selv ikke har noe godt svar vedr. denne telefonen)??

Å hei!!

Svar

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 03:26.