![]() |
#261 |
Passiv
|
![]() Sv: SE Xperia-trådenOk, nå skjønner jeg at jeg bør holde meg til enkle DORO-telefoner med kun oppringning. Jeg satte i SIM-kortet og fikk til min store glede til å gjøre noe. Første trinn er jo enkelt, velge språk. Hm, berøringsskjerm. Bevege opp og ned? Oi, dette gikk jo fort! Hvordan stoppe? Kanskje trykke lett? HVA? POLSK??? |
![]() |
![]() |
#262 |
Passiv
|
![]() Sv: SE Xperia-trådenHerregud, den telefonen er følsom. Har vært gjennom tre språk nå. Men nå er norsk lagret. Denne tråden kommer nok til å bli flittig brukt. |
![]() |
![]() |
#263 |
grand multipara
Medlem siden: Nov 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: SE Xperia-trådenHihi, kos deg med ditt nye leketøy Albertine.
![]() |
#264 |
Passiv
|
![]() Sv: SE Xperia-trådenMan kan spille. |
![]() |
![]() |
#265 |
grand multipara
Medlem siden: Nov 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: SE Xperia-trådenLastet ned noen kule spill?
![]() |
#266 |
Passiv
|
![]() Sv: SE Xperia-trådenLaste ned nei? Er ikke på nett ennå, SIM-kortet aktiveres tirsdag. Men quadropop fenger da. |
![]() |
![]() |
#269 |
Passiv
|
![]() Sv: SE Xperia-trådenJeg får ikke til å ta bilde. Får det til når jeg velger berøringsskjerm, men ellers går det ikke. Savner også bildelys med en enkel knapp. Må lese bruksanvisning, tror jeg. |
![]() |
![]() |
#270 |
Passiv
|
![]() Sv: SE Xperia-trådenKoblet til det trådløse nettet hjemme, så nå får jeg testet ut en god del her. Bare ikke det å ringe. |
![]() |
![]() |
#272 |
Passiv
|
![]() Sv: SE Xperia-trådenMen når jeg har skrevet inn passordet må jeg nødvendigvis trykke enter for å komme videre - eller? Altså ved tastaturet. Når jeg taster passord til googlemail så får jeg opp "neste" ved siden av, men ikke på FP. |
![]() |
![]() |
#273 |
Etylbarbital
Medlem siden: Sep 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: SE Xperia-trådenNei, du trykker bare videre i neste boks. Dvs. når du er på høykant. Liggende har jeg ikke klart å skrive innlegg. Liggende telefon, altså.
![]() |
#274 |
Passiv
|
![]() Sv: SE Xperia-trådenÅh, OK. Det var selvsagt liggende jeg prøvde. :runde2: |
![]() |
![]() |
#275 |
VeloppDragen
|
![]() Sv: SE Xperia-trådenJeg prøver nå ut tjenesten "overføring fra gammel telefon" på SE's nettsider. Jeg er ikke så veldig imponert.
Som en gullring i et grisetryne, er en vakker kvinne uten vett. (Sal. 11:22) |
![]() |
![]() |
![]() |
#276 |
VeloppDragen
|
![]() Sv: SE Xperia-trådenFinnes det en annen måte å få kontaktene fra SIM-kortet og inn i telefonen enn å overføre dem fra SE-nettsidene?
![]() |
![]() |
![]() |
#277 |
Passiv
|
![]() Sv: SE Xperia-trådenMan må ta dem en etter en, eller? |
![]() |
![]() |
#278 |
VeloppDragen
|
![]() Sv: SE Xperia-trådenJa, men det skal jo gå an å synkronisere alle på en gang. Da er det litt surt når det dumme skjemaet sier at telefonnummeret mitt er ugyldig.
![]() |
![]() |
![]() |
#279 |
Spoon2
Medlem siden: Mar 2008
Hvor: Trøndelag
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: SE Xperia-tråden
Jeg gjorde det på "gamlemåten" jeg? Kopierte fra gamletelefon til sim-kort, så fra sim-kort til X10`en. Sånn som jeg har alltid har gjort før. Bare at ikke alle fikk plass på sim-kortet da.... Har forresten ikke fått til å motta visittkort heller jeg, og iallefall ingenting via bluetooth. Hvorfor ikke det tro? Fikk ikke til å sende med bluetooth heller.
![]() |
#280 |
www.bomulls.no
|
![]() Sv: SE Xperia-trådenOk, kan noen ta forklare med teskje hvordan man setter opp for MMS (Tele2, som selv ikke har noe godt svar vedr. denne telefonen)??
![]() |
|
|