|
|||||||
| Nyheter og media Forum for diskusjoner av nyheter og artikler. Husk å lenke til aktuell artikkel i første innlegg, så meddebattantene får mulighet til å sette seg inn i temaet. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
#81 |
|
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Mar 2009
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Uforklarlige hendelser og prester
|
|
|
|
|
|
#82 |
|
Mother of Dragons
|
Sv: Uforklarlige hendelser og presterJeg hadde blitt pisse sur om det faktisk var beviselig sånn at magneter føyk gjennom lufta og gnomene i barnehagen ikke hadde gjort målinger på om det var sterke magnetfelt der, men hadde tilkalt en prest istedet.
|
|
|
#83 |
|
|
|
|
|
|
|
|
#85 |
|
Den paranoide androide
Medlem siden: Aug 2009
Hvor: Trondheim
![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Uforklarlige hendelser og presterBra liste, glitterchick, men nå trenger ikke spøkelset hverken være kristent eller bry seg. Hvis man tror på en allmektig Gud, etc., så kunne spøkelset like gjerne vært fra en annen planet og trodd på blomsterguden Binn. |
|
|
|
|
|
#86 |
|
Passiv
|
Sv: Uforklarlige hendelser og presterKan hende presten har dårlig ånde og at det skremmer spøkelset? |
|
|
|
#87 |
|
maler
|
|
|
|
#88 |
|
Den paranoide androide
Hvor: Trondheim
![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Uforklarlige hendelser og prester"...gravplass, hedenske ritualer eller lignende" |
|
|
|
|
|
#90 |
|
Sv: Uforklarlige hendelser og presterNoen gravplass har det iallefall ikke vært. Barnehagen står på steinhard granitt-grunn. Finnes ikke et eneste sted å få noe lik nedgravd uten bruk av dynamitt. |
|
|
|
|
|
#92 |
|
Passiv
|
Sv: Uforklarlige hendelser og presterDet er ikke så innmari ofte det ender barnehager på de tomtene som var offersteder altså. Det er gjerne attraktive tomter i et område som gjerne ender opp til noe mer dollarbetont enn barnehage. Ikke er det lett å grave ned noe i granitt heller nei. |
|
|
|
#93 |
|
Vi slo i hjel en hoggorm der når jeg gikk på barneskolen der i hine hårde dager. Kanskje det er den som tar hevn? |
|
|
|
|
|
#96 |
|
keep on dreaming
Medlem siden: Mar 2010
Sv: Uforklarlige hendelser og presterSorry, men jeg hadde vurdert å flytte. Jeg hadde søren ikke latt ungene mine gå i en barnehage/skole der de praktiserer en eller annen sær tro på ånder eller spøkelser eller annet piss, og der de tilkaller presten hvis de sliter med å finne logiske forklaringer på ting. For meg ville det handlet om tillit, og ikke fillern om jeg hadde hatt tillit til mennesker som hadde tatt slike bevisste valg. |
|
|
|
|
|
#97 |
|
Sv: Uforklarlige hendelser og presterNå må vi holde kortene riktig her da. Det er ikke barnehagepersonalet som har tilkalt presten eller tror på spøkelser. Det er kommunes folk - altså teknisk etat og skoleledelsen. Barnehagepersonalet har bare gått til sine overordnede og bedt de finne ut hva som skjer. |
|
|
|
|
|
#98 |
|
This is normal!
|
Jeg håper de har med seg presten - for sikkerhets skyld.
|
|
|
|
#100 |
|
på slep
Sv: Uforklarlige hendelser og presterDet er nok en nissejente som skal bli langluenisse til jul, tenker jeg. Hun må bare nisse noen nissestreker først, og er tidlig ute.
|
![]() |
|
|