|
|||||||
| Nyheter og media Forum for diskusjoner av nyheter og artikler. Husk å lenke til aktuell artikkel i første innlegg, så meddebattantene får mulighet til å sette seg inn i temaet. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
#61 |
|
Passiv
|
Sv: Uforklarlige hendelser og prester
|
|
|
|
#62 |
|
Passiv
|
Sv: Uforklarlige hendelser og presterÅ - nå så jeg bildet. Er ikke noe rart at metallbiter flyr gjennom lufta når det henger et sånt stort romskip over barnehagen da. Det er sikkert drevet at magnetkraft og da påvirkes jo alt metallet i barnehagen såklart. Hvorfor står det ikke noe om romskipet i artikkelen? |
|
|
|
#63 |
|
guru advisor
|
|
|
|
|
|
|
#64 |
|
Bør lage seg en tittel selv
|
Sv: Uforklarlige hendelser og presterJeg tror jeg hadde instistdrt på å komme for å observere gitt |
|
|
|
|
|
#66 |
|
Passiv
|
Det kommer jo fra romskipet! Ser dere det ikke på bildet da? Hæh? Hvorfor ignorerer dere det jeg sier? Ser dere det ikke? Er det bare jeg som ser det? Er dere ikke åpne eller? |
|
|
|
#67 |
|
Men først, kaffe!
Medlem siden: Sep 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Uforklarlige hendelser og presterups, feil tråd.. det overnaturlige lempet meg inn her! |
|
|
|
|
|
#68 |
|
Slumrende Ullteppe
|
Sv: Uforklarlige hendelser og presterNå har jeg jobbet i mange år i barnehage. Rett som det er flyr det ting gjennom lufta, uten at vi helt klarer å finne ut av hvor det kom fra...
|
|
|
#69 |
|
Medlem siden: Mar 2009
Det er nok ikke ungene som står bak siden dette skjer når ungene ikke er der. Det er viktig å huske på at de som jobber i denne barnehagen faktisk ikke er dumme, uvitende eller noe annet. Det er oppegående, flinke folk. Det er i grunnen ikke de som har feilhåndtert denne saken, så de fortjener ikke all den kritikken og alle sleivsparkene som de får nå. De har gjort som de skulle og gått til sine overordnede med problemet. Det er skoleledelsen og kommuneledelsen som har bestemt hvordan denne saken skal håndteres og det er de som må ta kritikken og ansvaret her. |
|
|
|
|
|
#70 |
|
Slumrende Ullteppe
|
Sv: Uforklarlige hendelser og presterJa det skjønner jeg - men jeg hadde likevel vært kjempeflau hadde jeg jobba i en barnehage hvor styrer/ledelsen faktisk hadde kontaktet åndeutrdriver.
|
|
|
#71 |
|
Leser
|
Sv: Uforklarlige hendelser og presterJeg har ingen problemer med at barnehagen kontakter en åndeutdriver. Vet om et tilfelle her i byen også, hvor det skjedde "uforklarlige ting" (klær som ble flyttet i låste butikker), der også ble det kontaktet en som skulle drive ut ånder. I og med at jeg ikke tror på ånder tror jeg heller ikke på åndeutdrivelse og synes ikke det er problematisk (selvfølgelig avhengig av hvordan det skjer. Synes ikke Exorcisten burde være noen mal for å si det slik ...)
|
|
|
#73 |
|
Medlem siden: Mar 2009
Det er magnetene som normalt sett henger på oppslagstavlene i garderoben. De flyr veggimellom på rom som det i utg.pkt ikke finnes slike magneter på. Magnetene er runde, og 2-3 cm i diameter. Du har sikkert sett samme type. Mener det er Ikea som selger de. |
|
|
|
|
|
#74 |
|
Passiv
|
Sv: Uforklarlige hendelser og presterHvis barnehagen er en del av et roterende kraftfelt så vil det jo dannes magnetisme i midten. Et slags omvendt generatorprinsipp. |
|
|
|
#75 |
|
Leser
|
Ja, jeg lurte litt på hva som egentlig skjedde. Det er tross alt en stor forskjell på om ting matrialiserer seg eller om det er ting som er tilstede som flyttes på. Det du beskriver minner mest om poltergeist, synes jeg.
|
|
|
#76 |
|
|
Sv: Uforklarlige hendelser og presterSom sagt, jeg hadde nummerert magnetene og prøvd å finne ut om det er noe mønster i det. eller fjernet magnetene |
|
|
|
|
|
#77 |
|
Slumrende Ullteppe
|
Sv: Uforklarlige hendelser og presterMagneter som flytter seg fra et sted til et annet... Hm... høres ut som det er noe magnetisk ute og går et sted?
|
|
|
#78 |
|
Prettiest mess ever seen
|
Sv: Uforklarlige hendelser og presterDu store min.
|
|
|
#79 |
|
Den paranoide androide
Medlem siden: Aug 2009
Hvor: Trondheim
![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Uforklarlige hendelser og presterPå en måte er det positivt at de gikk til denne presten og ikke en av disse klarsynte som får alt for mye TV-tid, selv om assosiasjonene til Eksorsisten blir litt i overkant mange. Enn så lenge er Norge et kristent land med statskirke og full pakke, så heller en prest enn en åndemaner, når man absolutt skal involvere det metafysiske. |
|
|
|
|
|
#80 |
|
Glamorøs
|
Sv: Uforklarlige hendelser og presterMen altså, for at presten skal funke så forutsetter det en del ting:
|
![]() |
|
|