|
|||||||
| Mat og kosthold Kategori for barnemat, oppskrifter, drikkevarer og kosthold generelt. |
| Se resultatene: Hvor ofte spiser dere dessert? | |||
| Nesten alltid |
|
1 | 0,72% |
| Som oftest |
|
3 | 2,16% |
| Et par-tre ganger i uken |
|
15 | 10,79% |
| En dag i uken etter fast mønster (f.eks etter fisk) |
|
5 | 3,60% |
| En dag i uken, vilkårlig |
|
8 | 5,76% |
| Noen ganger i måneden |
|
30 | 21,58% |
| Kun ved spesielle anledninger |
|
70 | 50,36% |
| Aldri |
|
3 | 2,16% |
| Annet/dustepoll |
|
4 | 2,88% |
| Deltakere: 139. Du kan ikke stemme på denne undersøkelsen | |||
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
#62 |
|
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Jul 2009
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Spinnoff: Hvor ofte dessert?Vi har veldig ofte dessert, men nå regner jeg oppskåret frukt som dessert da. Kan godt ha søte ting også, men holder desserten i hovedsak sunn på hverdagene. Nå om sommeren er det ofte en ispinne eller is med bær. Vi har også kakerester igjen fra tid til annen og da blir det det. På søndagene har vi alltid god dessert (vi har faste søndagsmiddagavtaler) i tillegg til et par kaker. Er litt for glad i kaker så dette passer meg utmerket |
|
|
|
|
|
#63 |
|
Rockesøster
|
Sv: Spinnoff: Hvor ofte dessert?Alltid på lørdager. Da har jeg oftest matlagingsorgier og inkluderer en god dessert. Jeg prøver ofte nye ting (fikk en dessertbok i gave nylig) men f. eks sjokoladefondant med vaniljekjerne, Creme Bruleè med en frisk sorbet, pai av noe slag eller hjemmelaget fløteis med noe godt i. |
|
|
|
|
|
#65 |
|
Erfaren nok
|
Sv: Spinnoff: Hvor ofte dessert?Kun ved spesielle anledninger.
|
|
|
#66 |
|
villende
|
Sv: Spinnoff: Hvor ofte dessert?Vi hadde dessert hjemme ca. en dag i uken, enten lørdag eller søndag. Dessuten fikk vi alltid kake til "kaffen" hos mormor. Vi har ganske ofte "dessert" om sommeren, typisk i form av en ispinne. Nå har jeg oppdaget hjemmelaget smoothies-is, så da er det gjerne det som serveres. Har vi middagsgjester så serverer jeg dessert enten i form av gélé eller is. |
|
|
|
|
|
#67 |
|
på slep
Medlem siden: Aug 2009
Sv: Spinnoff: Hvor ofte dessert?
Men så er det en stund siden jeg var barn.
|
|
|
#68 |
|
Enda en som trener
Medlem siden: Sep 2007
Sv: Spinnoff: Hvor ofte dessert?Vi har sjelden dessert, men det blir litt mer av det nå om sommeren (ispinner eller jordbær). Ellers har vi dessert når vi har middagsgjester. Vi hadde mye oftere dessert da jeg vokste opp. Alltid på søndager, men gjerne til hverdags også. |
|
|
|
![]() |
|
|