|
|||||||
| Mat og kosthold Kategori for barnemat, oppskrifter, drikkevarer og kosthold generelt. |
| Se resultatene: Hvor ofte spiser dere dessert? | |||
| Nesten alltid |
|
1 | 0,72% |
| Som oftest |
|
3 | 2,16% |
| Et par-tre ganger i uken |
|
15 | 10,79% |
| En dag i uken etter fast mønster (f.eks etter fisk) |
|
5 | 3,60% |
| En dag i uken, vilkårlig |
|
8 | 5,76% |
| Noen ganger i måneden |
|
30 | 21,58% |
| Kun ved spesielle anledninger |
|
70 | 50,36% |
| Aldri |
|
3 | 2,16% |
| Annet/dustepoll |
|
4 | 2,88% |
| Deltakere: 139. Du kan ikke stemme på denne undersøkelsen | |||
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
#41 |
|
på slep
Medlem siden: Aug 2009
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Spinnoff: Hvor ofte dessert?Kun ved spesielle anledninger. Jeg teller det kun som dessert dersom det spises rett etter middagen. Vi tar ofte en is om sommeren, men det telles ikke som dessert.
|
|
|
#42 |
|
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Jul 2009
Hvor: Sunnmøre!
Sv: Spinnoff: Hvor ofte dessert?yoghurt eller cornflakes som dessert? Mangt man skal lære at andre gjør, som aldri hadde falt meg inn... ((mellom)måltider, i min verden)
|
|
|
#43 |
|
🎈
Medlem siden: Jan 2007
Sv: Spinnoff: Hvor ofte dessert?Jeg visste ikke helt hva jeg skulle stemme for vi spiser dessert hver dag, men desserten er frukt på ukedager og i helga er det gjerne noe godt i tillegg til frukta, feks en ispinne eller litt sjokolade.
|
|
|
#44 |
|
Prettiest mess ever seen
|
Sv: Spinnoff: Hvor ofte dessert?Aldri, egentlig, kun når jeg har fænsismænsi besøk, og da får uansett ikke ungene. Men de får så mye frukt de gidder (bortsett fra akkurat rett før middagen). Det blir mer enn nok søtt ellers, med bursdager og avslutninger og gudvet.
|
|
|
#45 |
|
Fru Jacobsen
Medlem siden: Sep 2006
Sv: Spinnoff: Hvor ofte dessert?Takk for oppskriften, Esme |
|
|
|
|
|
#46 |
|
Passiv
|
Sv: Spinnoff: Hvor ofte dessert?Nesten aldri. Det er straffen gutta skal sone for at mora er uinteressert i mat. |
|
|
|
#47 |
|
Medlem siden: Aug 2007
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Spinnoff: Hvor ofte dessert?Kun ved spesielle anledninger. |
|
|
|
|
|
#48 |
|
Viser tenner
|
Sv: Spinnoff: Hvor ofte dessert?Vi spiser oftere dessert på sommeren, og da som regel is, melon, bær/frukt med vaniljekesam.
|
|
|
#50 |
|
Nymotens gammeldags
Hvor: Stavanger
Sv: Spinnoff: Hvor ofte dessert?Hver søndag, da jeg har innført tradisjonsmat-søndag der jeg lager ordentlig god, gammeldags tradisjonsmat, og da hører dessert med.
|
|
|
#51 |
|
Superbasinella
|
Sv: Spinnoff: Hvor ofte dessert?Det er sjelden ja, kun ved spesielle anledninger. Vi hadde kanskje litt oftere dessert hjemme, men det var ikke mer enn en gang i mnd. eller to. Sist redigert av Morella : 10-06-10 kl 22:17. Årsak: Memo to Morella: Sjelden, ikke skjelden! |
|
|
|
|
|
#52 |
|
Har fått viljen sin
|
Sv: Spinnoff: Hvor ofte dessert?Mye oftere enn jeg er vant med hjemmefra. Der var det kun til spesielle anledninger - og knapt da. På julaften og muligens første juledag mener jeg å huske. Et par ganger i uken. Alltid is på fredagene. Som regel ettellerannet på søndagene også. Også hender det at vi skjærer opp en melon eller en mango på hverdagene. Eventuelt tar en ispinne da også - særlig om det er godt vær og vi spiser ute. |
|
|
|
|
|
#53 |
|
|
Sv: Spinnoff: Hvor ofte dessert?Eg svarte kun ved spesielle anledninger, men egentlig planlegger eg dessert omtrent kvar helg. Kjem bare ikkje på å laga den.
|
|
|
#54 |
|
Tre små T
Medlem siden: Oct 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Spinnoff: Hvor ofte dessert?Kanskje en gang i uka,men oftere på sommeren. Nå er det is hver dag det er sol.Ellers er det fruktsalat, blåbærpai, sjokoladepudding, sjokolademousse,kladdkaka osv.Når jeg var liten hadde vi ofte,men mer da honnikorn,cornflakes,fruktcoctail.
|
|
|
#55 |
|
Hvor: Østfold
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Spinnoff: Hvor ofte dessert?Vi har dessert veldig sjelden. Kun ved spesielle anledninger. Samme er jeg vant med hjemmefra.
|
|
|
#56 |
|
Sær og kresen
Sv: Spinnoff: Hvor ofte dessert?Av og til på søndager. Og på sommeren vanker det jo en is i ny og ne.
|
|
|
#58 |
|
Pauset
Medlem siden: Oct 2007
Sv: Spinnoff: Hvor ofte dessert?Vi har mer is nå i sommerhalvåret. |
|
|
|
|
|
#59 |
|
![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Spinnoff: Hvor ofte dessert?Det er skjelden og pinneis har jeg ikke tenkt på som dessert faktisk, men det hender vi har en del ganger nå som det er sommer. Ellers har jeg litt lyst og innføre dessert 1 gang i uka som jeg er vant med hjemme fra. Vi spiste gjerne is eller kakebit eller noe til kaffen når jeg bodde hjemme, husker det var koselig. |
|
|
|
|
|
#60 |
|
ræv med ører
Sv: Spinnoff: Hvor ofte dessert?Som oftest.
|
![]() |
|
|