Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Kultur og underholdning > Glitterchicks film- og musikkforum

Bør Erlend Loe anmelde "Sex and the City 2"?

Glitterchicks film- og musikkforum Film, tv-serier og musikk

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 02-06-10, 15:18   #28
Kanina
Sviiisj!!

Kanina sin avatar

Medlem siden: Jan 2008
Hvor: Enga
Blogginnlegg: 841
Kanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Bør Erlend Loe anmelde "Sex and the City 2"?

Jeg leste en anmeldelse av denne filmen i Dagbladet, skrevet av en kvinne, og hun påsto i alle fall salv at hun har fulgt med på serien og sett forrige film. Hun syntes 2-ern ble for karikert og fordummet, samtidig som den liksom skal ta opp Viktige Temaer, i motsetning til serien, som på overflaten handlet om Uviktige temaer, men likevel sneiet innom viktige ting likevel. Hvis du skjønner? Videre mente hun den ble for sexfiksert (jmf karikert versjon av Samantha). Så jeg tror hun har et godt grunnlag for å uttale seg.

Jeg tror jeg kommer til å se filmen sammen med min Sex&theCity-venninne, men jeg har ingen forventninger til at det blir noe bra.

Kanina er ikke aktiv   Svar med sitat

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 00:24.