|
|||||||
| Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier. |
| Se resultatene: For eller imot trampoline? | |||
| For |
|
162 | 73,97% |
| Imot |
|
31 | 14,16% |
| Bryr meg ikke - dustepoll |
|
19 | 8,68% |
| Annet - spesifiser i tråden |
|
7 | 3,20% |
| Deltakere: 219. Du kan ikke stemme på denne undersøkelsen | |||
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
#41 |
|
Gal kattedame
|
Sv: Er du for eller imot trampoline?For !
|
|
|
#42 |
|
Introvert textrovert
|
Sv: Er du for eller imot trampoline?
Jeg har ikke opplevd slik sjefing på andre arenaer her i nabolaget nei.
|
|
|
#43 |
|
Introvert textrovert
|
Hagen vår er som et frimerke - om vi har trampoline dekker den alt det grønne. Vi bor i midten av en rekke på tre. Jeg har løst på trampoline på hytta, men der har vi ikke plen. Kan man sette trampoline på veranda/ platting?
|
|
|
#44 |
|
Introvert textrovert
|
Sv: Er du for eller imot trampoline?Dere som sier dere har kontroll med trampolinen - Hvor gamle er barna? Her er barna nå såpass store på begge sider av oss (5 og 7 + 7 og 12) at det ikke alltid er voksne ute. Barna våre er 8 og 5 og får også leke alene ute.
|
|
|
#45 |
|
Erfaren
Medlem siden: Nov 2007
Hvor: østlandet
![]() ![]() ![]() |
Sv: Er du for eller imot trampoline?Jeg er imot jeg...
|
|
|
#46 |
|
Frafallen
Medlem siden: Mar 2008
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Er du for eller imot trampoline?For. Eldste begynte på naboens før hun var to, og snart toåringen nå elsker den ("Trampe på lina! Trampe på lina!!"). Skrubbsår og blåmerker i massevis på de to eldste opp gjennom årene, hovedsaklig fra kollisjoner og gnuring på matta, men ingenting alvorlig selv om nettet er på utsiden av fjærene.
|
|
|
#47 |
|
⭐️⭐️⭐️
|
Sv: Er du for eller imot trampoline?Vi er begge for trampoline men har allikevel valgt å ikke ha da vi bor i rekkehus med veldig mange barn omkring som dessverre ikke respekterer andres eiendom og vi da ikke kan sikre oss mot at den blir brukt når vi ikke er hjemme. Siden det til syvende og sist er vi som blir stående ansvarlig utgår det.
|
|
|
#48 |
|
På vei
Medlem siden: Sep 2006
Sv: Er du for eller imot trampoline?Vi har hatt trampoline i flere år og ungene har stor glede av den. Trampolina går de aldri lei av, i motsetning til mye annet som man kjøper til dem. |
|
|
|
|
|
#49 |
|
Lysende norsk flaskekoker
|
|
|
|
|
|
|
#50 |
|
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Dec 2007
![]() ![]() ![]() ![]() |
Det kjøpte vi på toys r us for ca 500kr nå i vår. Den er liten, plass til en (kanskje to av de små, maks 40 kg) og har sikkerthetsnett. Er så liten at den står på terrassen enda.. |
|
|
|
|
|
#51 |
|
Passiv
|
Sv: Er du for eller imot trampoline?Jeg er for. Vi har ikke fordi vi ikke har noe sted i hagen å sette den. Våre to barn låner av og til naboens trampoline, men det ser ikke ut som de er så veldig interessert. Hadde vi hatt så var det vel jeg som hadde brukt den mest. |
|
|
|
#52 |
|
Yes, we can!!
|
Sv: Er du for eller imot trampoline?Jeg er delt.
|
|
|
#53 |
|
nygift
|
Jeg kan likevel ikke se noen grunn til at det skal være trampolinens feil.
|
|
|
|
#54 |
|
Fola Blakken
|
Sv: Er du for eller imot trampoline?Jeg er for at ungene får hoppe på trampoline hos svogers og hos venninnen min, men mot å kjøpe selv. :lat og gjerrig:
|
|
|
|
#55 |
|
-
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Akershus
![]() ![]() ![]() ![]() |
Enig. |
|
|
|
|
|
#56 |
|
Medlem siden: Aug 2007
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Er du for eller imot trampoline?Jeg var i mange år i mot trampoline pga alle skrekkhistoriene jeg hadde hørt om både brekte føtter, armer, nakke og til og med dødsfall. |
|
|
|
|
|
#57 |
|
Medlem siden: Aug 2007
Åh, ja, det har jeg også opplevd. Vi har en ca. 2-åring til nabo som omtrent løper fritt hele tiden og i den siste uken har han kommet til oss hverdag, klatret inn i trampolinen og styrt. Det er ett stort ansvar å ha når man som du sier være "barnevakt". |
|
|
|
|
|
#58 |
|
Tja...
Medlem siden: Dec 2006
Sv: Er du for eller imot trampoline?Vi har hatt vår i 8 år. En super leke.
|
|
|
|
#59 |
|
Medlem siden: Aug 2008
Hvor: Trondheim
Sv: Er du for eller imot trampoline?Jeg er imot trampoline, men våre barn har likevel
|
|
|
#60 |
|
maler
|
Sv: Er du for eller imot trampoline?Tja. Trampoline er god motorisk trening og sårt tiltrengt fysisk aktivitet for barna. Trampoline er kjempestygt og tar mye plass. Trampoliner bråker. Trampoliner er veldig farlige hvis de ikke blir brukt riktig, og litt farlige selv om de blir brukt riktig.
|
![]() |
|
|