Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Kultur og underholdning > Glitterchicks film- og musikkforum

Hvor skal dere se Grand Prix?

Glitterchicks film- og musikkforum Film, tv-serier og musikk

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 25-05-10, 10:25   #1
Maverick

Maverick sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Blogginnlegg: 1278
Maverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hvor skal dere se Grand Prix?

Forresten blir det bra. Himla bra. Ja, ikke musikken da, men alt annet!

Maverick er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 25-05-10, 10:31   #2
Flubby
Crazy Cat Lady

Flubby sin avatar

Medlem siden: Sep 2009
Hvor: Tromsø
Blogginnlegg: 349
Flubby er kulere enn de flesteFlubby er kulere enn de flesteFlubby er kulere enn de flesteFlubby er kulere enn de flesteFlubby er kulere enn de flesteFlubby er kulere enn de flesteFlubby er kulere enn de flesteFlubby er kulere enn de flesteFlubby er kulere enn de flesteFlubby er kulere enn de flesteFlubby er kulere enn de fleste
Standard

En hel gjeng entusiaster samles hjemme hos meg, og vi skal se både semifinaler og finalen på lørdag
Skulle ønske jeg kunne sett det live i Oslo, men i disse konfirmasjons/skoletur/studielåns/bilforsikringstider strekker ikke økonomien til en heisatur til hovedstaden

Gammel 25-05-10, 10:36   #3
indie
Bør lage seg en tittel selv

indie sin avatar

Medlem siden: Mar 2008
Hvor: I byen
indie imponerer mange og er sikkert smartindie imponerer mange og er sikkert smartindie imponerer mange og er sikkert smartindie imponerer mange og er sikkert smartindie imponerer mange og er sikkert smartindie imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Opprinnelig lagt inn av alfaCharlie, her.

Det tror jeg også. Jeg er ikke så veldig interessert i musikken (har bare prøvd å oppdatere meg litt i år for å faktisk få mer ut av det når jeg faktisk skal være der), men jeg trro selve showet blir veldig bra.

Men det blir kanskje enda bedre på tv enn i salen? Iom at det først og fremst er ment som en tv-sending.

indie er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 25-05-10, 11:19   #4
Maverick

Maverick sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Blogginnlegg: 1278
Maverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av indie, her.

Det tror jeg også. Jeg er ikke så veldig interessert i musikken (har bare prøvd å oppdatere meg litt i år for å faktisk få mer ut av det når jeg faktisk skal være der), men jeg trro selve showet blir veldig bra.

Men det blir kanskje enda bedre på tv enn i salen? Iom at det først og fremst er ment som en tv-sending.

Det er definitivt en sending lagd for TV ja, men tror det blir gøy å være publikum også.

(Ja, jeg har faktisk blitt litt entusiastisk! Tenk det!)

Maverick er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 25-05-10, 13:57   #5
veobra
på slep

veobra sin avatar

Medlem siden: Aug 2009
veobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de fleste
Standard

Vi skal se hjemme, man har da mgp-party!

Opprinnelig lagt inn av alfaCharlie, her.

Har en mann som er så heldig at han kan ta med jentungen på generalprøve, vet ikke hvem som gleder seg mest. Regner med jeg får full rapport om alt det kule i ettertid, ja.

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 14:46.