Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Kultur og underholdning > Glitterchicks film- og musikkforum

Hvor skal dere se Grand Prix?

Glitterchicks film- og musikkforum Film, tv-serier og musikk

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 25-05-10, 09:41   #41
Kanina
Sviiisj!!

Kanina sin avatar

Medlem siden: Jan 2008
Hvor: Enga
Blogginnlegg: 841
Kanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Hvor skal dere se Grand Prix?

Opprinnelig lagt inn av DM, her.

Hvorfor kaster de opp om fire dager?

Er det ikke semifinale i kveld da? Dessuten er det sikkert minst en av dem (eller meg) som kaster opp om fire dager. :krystallkule:

Kanina er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 25-05-10, 09:47   #42
Millen
Klare sjøl

Millen sin avatar

Medlem siden: Apr 2007
Hvor: Oslo
Millen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt av
Standard

Hjemme.

Gammel 25-05-10, 09:48   #43
Susse
Gal kattedame

Susse sin avatar

Medlem siden: Jan 2007
Blogginnlegg: 544
Susse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtid
Standard

Hjemme, de i huset som gidder. Lager ikke noe ekstra utover det vi pleier å på en lørdag.

Gammel 25-05-10, 09:48   #44
DM
Live and let live

DM sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Blogginnlegg: 86
DM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Kanina, her.

Er det ikke semifinale i kveld da? Dessuten er det sikkert minst en av dem (eller meg) som kaster opp om fire dager. :krystallkule:

Huffda.

Gammel 25-05-10, 10:24   #45
Olifant
Fersk i gamet

Olifant sin avatar

Medlem siden: Apr 2010
Olifant imponerer mange og er sikkert smartOlifant imponerer mange og er sikkert smartOlifant imponerer mange og er sikkert smartOlifant imponerer mange og er sikkert smartOlifant imponerer mange og er sikkert smartOlifant imponerer mange og er sikkert smartOlifant imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Vi pleier aldri å se på, men i fjor lå jeg på fødeavdelingen på OBS posten og da var det jo ikke så meget å ta seg til så da så jeg og mannen det sammen for første gang og det var jo et godt år å velge å se på det vil jeg si.

I år er vi invitert på GP-fest og har skaffet oss barnevakt så da skal vi nok få med oss litt tenker jeg.

Olifant er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 25-05-10, 10:25   #46
Maverick

Maverick sin avatar

Blogginnlegg: 1276
Maverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Nei, si det. Jeg vurderer å være på arenaen, samtidig som jeg vurderer å sitte i fosterstilling og hulke stille i et mørkt rom.

:klynk:

Maverick er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 25-05-10, 10:25   #47
Maverick

Maverick sin avatar

Maverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Forresten blir det bra. Himla bra. Ja, ikke musikken da, men alt annet!

Gammel 25-05-10, 10:31   #48
Flubby
Crazy Cat Lady

Flubby sin avatar

Medlem siden: Sep 2009
Hvor: Tromsø
Blogginnlegg: 349
Flubby er kulere enn de flesteFlubby er kulere enn de flesteFlubby er kulere enn de flesteFlubby er kulere enn de flesteFlubby er kulere enn de flesteFlubby er kulere enn de flesteFlubby er kulere enn de flesteFlubby er kulere enn de flesteFlubby er kulere enn de flesteFlubby er kulere enn de flesteFlubby er kulere enn de fleste
Standard

En hel gjeng entusiaster samles hjemme hos meg, og vi skal se både semifinaler og finalen på lørdag
Skulle ønske jeg kunne sett det live i Oslo, men i disse konfirmasjons/skoletur/studielåns/bilforsikringstider strekker ikke økonomien til en heisatur til hovedstaden

Gammel 25-05-10, 10:34   #49
Nessie
Erfaren nok

Nessie sin avatar

Hvor: Trøndelag
Blogginnlegg: 351
Nessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Vet ikke om jeg skal se det?
Gløtter sikkert innom som vanlig, men jeg har liksom aldri helt klart engasjere meg i dette styret.

Enten går det bra, eller så går det over.
Nessie er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 25-05-10, 10:35   #50
kokosbolle
Har bakt søte kaker

kokosbolle sin avatar

Medlem siden: Oct 2007
Hvor: Den fineste byen
Blogginnlegg: 696
kokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Oooo, semifinale allerede i dag!!

minibolle mai 2012
kokosbolle er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 25-05-10, 10:36   #51
indie
Bør lage seg en tittel selv

indie sin avatar

Medlem siden: Mar 2008
Hvor: I byen
indie imponerer mange og er sikkert smartindie imponerer mange og er sikkert smartindie imponerer mange og er sikkert smartindie imponerer mange og er sikkert smartindie imponerer mange og er sikkert smartindie imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Opprinnelig lagt inn av alfaCharlie, her.

Det tror jeg også. Jeg er ikke så veldig interessert i musikken (har bare prøvd å oppdatere meg litt i år for å faktisk få mer ut av det når jeg faktisk skal være der), men jeg trro selve showet blir veldig bra.

Men det blir kanskje enda bedre på tv enn i salen? Iom at det først og fremst er ment som en tv-sending.

indie er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 25-05-10, 11:04   #52
valborg
Superaktiv

valborg sin avatar

Medlem siden: Jan 2009
valborg er litt kulvalborg er litt kul
Standard

Jeg skal på generalprøve 3 lørdag sammen med de to største barna. Gleder oss!

Gammel 25-05-10, 11:06   #53
Honda
Type R ;)

Honda sin avatar

Hvor: Nord
Honda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner til
Standard

Tror ikke jeg har nrk1 , Har bare nrk3

Skal nok ikke se på Grand Prix.Har ikke sett på det siden tilig 90tallet.

Gammel 25-05-10, 11:19   #54
Maverick

Maverick sin avatar

Standard

Opprinnelig lagt inn av indie, her.

Det tror jeg også. Jeg er ikke så veldig interessert i musikken (har bare prøvd å oppdatere meg litt i år for å faktisk få mer ut av det når jeg faktisk skal være der), men jeg trro selve showet blir veldig bra.

Men det blir kanskje enda bedre på tv enn i salen? Iom at det først og fremst er ment som en tv-sending.

Det er definitivt en sending lagd for TV ja, men tror det blir gøy å være publikum også.

(Ja, jeg har faktisk blitt litt entusiastisk! Tenk det!)

Gammel 25-05-10, 11:45   #55
Koma
Lysende norsk flaskekoker

Koma sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Blogginnlegg: 66
Koma er et glitrende lys på stjernehimmelenKoma er et glitrende lys på stjernehimmelenKoma er et glitrende lys på stjernehimmelenKoma er et glitrende lys på stjernehimmelenKoma er et glitrende lys på stjernehimmelenKoma er et glitrende lys på stjernehimmelenKoma er et glitrende lys på stjernehimmelenKoma er et glitrende lys på stjernehimmelenKoma er et glitrende lys på stjernehimmelenKoma er et glitrende lys på stjernehimmelenKoma er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Altså, jeg er ikke superentusiast og synes ikke musikken generelt er bra, men synes det er artig med glam og show og stemningen rundt GP. Antar det vil være mye morsomt som skjer i byen på lørdag, og vil gjerne få med meg det.

Koma er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 25-05-10, 11:57   #56
Maverick

Maverick sin avatar

Standard

Ikke GP. ESC.

Gammel 25-05-10, 12:37   #57
emm
Men først, kaffe!

emm sin avatar

emm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Telenor Arena trur eg.

emm er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 25-05-10, 13:40   #58
Koma
Lysende norsk flaskekoker

Koma sin avatar

Blogginnlegg: 66
Koma er et glitrende lys på stjernehimmelenKoma er et glitrende lys på stjernehimmelenKoma er et glitrende lys på stjernehimmelenKoma er et glitrende lys på stjernehimmelenKoma er et glitrende lys på stjernehimmelenKoma er et glitrende lys på stjernehimmelenKoma er et glitrende lys på stjernehimmelenKoma er et glitrende lys på stjernehimmelenKoma er et glitrende lys på stjernehimmelenKoma er et glitrende lys på stjernehimmelenKoma er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Ikke GP. ESC.

Sorry Sorry. Der ser du hvor fan jeg egentlig er ...

Koma er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 25-05-10, 13:57   #59
veobra
på slep

veobra sin avatar

Medlem siden: Aug 2009
veobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de fleste
Standard

Vi skal se hjemme, man har da mgp-party!

Har en mann som er så heldig at han kan ta med jentungen på generalprøve, vet ikke hvem som gleder seg mest. Regner med jeg får full rapport om alt det kule i ettertid, ja.

Gammel 25-05-10, 14:10   #60
Benmurphy
-

Benmurphy har en fantastisk fremtidBenmurphy har en fantastisk fremtidBenmurphy har en fantastisk fremtidBenmurphy har en fantastisk fremtidBenmurphy har en fantastisk fremtidBenmurphy har en fantastisk fremtidBenmurphy har en fantastisk fremtidBenmurphy har en fantastisk fremtidBenmurphy har en fantastisk fremtidBenmurphy har en fantastisk fremtidBenmurphy har en fantastisk fremtid
Standard

Hvis jeg finner noen å gå sammen med, og det ikke er utsolgt, har jeg lyst til å gå på Modulert Grand Prix på Gamle Logen. Det var kjempebra på Blå i fjor. Men så langt ser det ikke ut som det blir noe av, og det er ikke særlig aktuelt å se den vanlige NRK-sendingen.

Ben "Anyone? " Murphy

Benmurphy er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 11:53.