|
|||||||
| Mat og kosthold Kategori for barnemat, oppskrifter, drikkevarer og kosthold generelt. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
#21 |
|
Keep calm and trot on
Medlem siden: Apr 2008
Hvor: Oslo
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Kyllingfilet som går ut i dagJeg syns også kyllingfilet kan være ekkelt, men jeg får heller mannen til å tilbrede enn å kaste fullt brukbar mat. Stykkfrosne kyllingfileter som tilbredes fra frossen i stekeovnen er tingen.
|
|
|
#22 |
|
En som trener
|
Sv: Kyllingfilet som går ut i dagDet må være mer enn en uke igjen til best før-datoen for at jeg skal orke å åpne en pakke med kyllingfileter. Det lukter død og fordervelse (evt svovel) når det er kort tid igjen. |
|
|
|
|
|
#23 |
|
Keep calm and trot on
Sv: Kyllingfilet som går ut i dag
på 180 grader, i, tja, 25 minutter? Jeg sjekker de jevnlig, og er ikke så god på å se på klokka samtidig. Så lenge man har relativt lav temp går det supert, blir så saftige så.
|
|
|
#24 |
|
Helt vanlig
|
Sv: Kyllingfilet som går ut i dagFrosne fileter er en av mine favortitter egentlig. Jeg pleier å gi dem en pitteliten runde i microen, bare sånn at de såvidt er tint nok til å skjære. Mye mer delikat å arbeide med enn ferske synes nå jeg.
|
|
|
#25 |
|
Bør lage seg en tittel selv
|
Sv: Kyllingfilet som går ut i dagJeg foretrekker også frosne fileter |
|
|
|
|
|
#26 |
|
Pen. Så det så.
Medlem siden: Sep 2006
Prior sine. Jeg er nok litt kresen på det med slim og sånt..
|
|
|
#27 |
|
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Mar 2009
Sv: Kyllingfilet som går ut i dagFy f.. for et luksusland vi lever i! Slike diskusjoner gjør meg egentlig kvalm, men jeg vet jo jeg egentlig ikke er bedre selv. For 80-90% av jordens befolkning ville dette være tegn på galskap. |
|
|
|
|
|
#28 |
|
Unik
|
Sv: Kyllingfilet som går ut i dagEg har store problemer med kyllingfileter. Eg synes dei har blitt verre og verre den siste tida. First price er dei som har vert finast, men den begynner å bli ille den og. Synes nesten halve fileten forsvinner vekk når eg tar vekk fett, sener og blod. Til og med bein har eg fjerna. ( det fekk eg god kompensasjon for )
|
|
|
#29 |
|
Textrovert
|
Sv: Kyllingfilet som går ut i dagJeg bruker masse frossen First Price-kylling, og synes stort sett filetene er delikate. Vi må ikke glemme at kylling faktisk er et dyreprodukt, da. Og da må vi regne med litt blod, sener, osv. Ellers så får man slutte å spise det. Men jeg synes det er litt vel for mye å forlange at vi ikke skal bli minnet på at de faktisk er et dyr vi spiser.
|
|
|
#30 |
|
Keep calm and trot on
Ja, der er jeg og.
|
|
|
#31 |
|
Men først, kaffe!
Medlem siden: Sep 2006
Sv: Kyllingfilet som går ut i dagJeg har problemer med å spise fugl generelt jeg, så jeg kjøper det skjelden. Om det gjør noen kvalm at jeg dropper fugl og heller velger fisk når vi skal spise sundt får så være, det var dissekering av kylling i naturfagtimen for dertetter å se på det i mikroskop som gjorde at jeg ikke er glad i fugl mer. Vi gjorde det med andre dyr også, men den fuglegreia sitter. |
|
|
|
![]() |
|
|