Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Mat og kosthold > Madam Mims oppskriftsforum

Indisk Tandoori Chicken fra Toro. Anbefales!

Madam Mims oppskriftsforum Har du noen gode oppskrifter å dele, eller er på jakt etter noen gode oppskrifter? Da er dette det rette forumet.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 31-01-07, 13:01   #1
Gremli Skremli
Ansvar for egen luring

Gremli Skremli sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: På rette sida av elva
Blogginnlegg: 8
Gremli Skremli har en fantastisk fremtidGremli Skremli har en fantastisk fremtidGremli Skremli har en fantastisk fremtidGremli Skremli har en fantastisk fremtidGremli Skremli har en fantastisk fremtidGremli Skremli har en fantastisk fremtidGremli Skremli har en fantastisk fremtidGremli Skremli har en fantastisk fremtidGremli Skremli har en fantastisk fremtidGremli Skremli har en fantastisk fremtidGremli Skremli har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Indisk Tandoori Chicken fra Toro. Anbefales!

Jeg ler så jeg griner av denne tråden.

Jeg er oppvokst med en mor og far som studerte, hadde flere jobber + fagforeningsverv + barn som gikk i korps og på fotball og alt som hørte til, og vi spiste mye Toro, blandet med ferske grønnsaker.
Jeg hører godt hva Madam Mim sier, men man kan ikke redde hele verden, særlig ikke de som ikke vil reddes. Selv spiser vi så godt vi kan og er fornøyde med det, og redder heller verden på andre områder enn å lage mat fra bunnen av.
Madam Mim, jeg synes det er litt rart at du først gjør narr av folk som spiser Toro-mat, for så å plutselig føle deg såra og fornærma selv. Jobben du gjør er flott, men du må akseptere andres valg også.

Alternativet med å lage et eget forum for ferdigmat synes jeg var en god idé, siden Madam Mim føler at dette er hennes forum og helst vil godkjenne oppskriftene som blir lagt ut.

ble huset fylt av nye knøtt, som både sang og lo
Gremli Skremli er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 31-01-07, 13:03   #2
Line*
Expired

Medlem siden: Dec 2006
Line* er kulere enn de flesteLine* er kulere enn de flesteLine* er kulere enn de flesteLine* er kulere enn de flesteLine* er kulere enn de flesteLine* er kulere enn de flesteLine* er kulere enn de flesteLine* er kulere enn de flesteLine* er kulere enn de flesteLine* er kulere enn de flesteLine* er kulere enn de fleste
Standard

Opprinnelig lagt inn av Gremli Skremli, her.

Madam Mim, jeg synes det er litt rart at du først gjør narr av folk som spiser Toro-mat, for så å plutselig føle deg såra og fornærma selv. Jobben du gjør er flott, men du må akseptere andres valg også.

Noen får sagt ting så fordømt riktig av og til!

Line* er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 31-01-07, 13:31   #3
Claire
Sær og kresen

Claire sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Claire har et rykte de fleste bare kan drømme omClaire har et rykte de fleste bare kan drømme omClaire har et rykte de fleste bare kan drømme omClaire har et rykte de fleste bare kan drømme omClaire har et rykte de fleste bare kan drømme omClaire har et rykte de fleste bare kan drømme omClaire har et rykte de fleste bare kan drømme omClaire har et rykte de fleste bare kan drømme omClaire har et rykte de fleste bare kan drømme omClaire har et rykte de fleste bare kan drømme omClaire har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Gremli Skremli, her.

Madam Mim, jeg synes det er litt rart at du først gjør narr av folk som spiser Toro-mat, for så å plutselig føle deg såra og fornærma selv. Jobben du gjør er flott, men du må akseptere andres valg også..

Jeg innser at jeg muligens fremstår som Mims edle ridder her; men i rettferdighetens navn ble det fleipet og småkranglet ganske mye om Mim og hennes holdninger til kosthold før hun i det hele tatt dukket opp i tråden.

Claire er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Emneord
klassiker, toro

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 17:25.