|
|||||||
| Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
#301 |
|
Sviiisj!!
|
Sv: Naboen helte en bøtte med såpevann på katta
Hundeeiere!
|
|
|
#302 |
|
Ustabil
|
Men her er greia, du kan ikke forby folk å eie innekatter. Mange borettslag har prøvd seg, men du kan ikke forby dyr som er inne i leiligheten. Det betyr at burdyr, fugler og innekatter kan ikke lovreguleres. |
|
|
|
|
|
#303 |
|
Ustabil
|
Å, får du et par skikkelige polarhunder så tror jeg nok at de gjerne tar en katt hvis de får sjansen. |
|
|
|
|
|
#304 |
|
Halloen!
Medlem siden: Mar 2008
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Hm...og så jeg som synes jeg er både saklig og alt. Mener du det er å gå for langt å spøke med rottegift på terrassen, eller? |
|
|
|
|
|
#305 |
|
By the Sea
|
Nope!
|
|
|
#306 |
|
Glamorøs
|
Sv: Naboen helte en bøtte med såpevann på kattaJeg dulter kraftig på Kanina. Det jeg er nødt til å si oftest til sønnen min på vei til barnehagen er "pass deg for bæsjen!" De ligger tett i tett. Jeg skjønner ikke at hundeeiere ikke syns det er like ekkelt som andre, de går jo ofte samme lufteruta hver dag. Vårråtne hundebæsjer er virkelig motbydelig. Heldigvis tok regnet i påsken knekken på endel av dem.
|
|
|
#307 |
|
søt
Medlem siden: Sep 2006
Å, jo da. Hunden min (ikke en diger polarhund) hadde glatt drept en katt. Ikke at jeg har lyst til at den skal gjøre det da, og jeg har den jo i bånd.
|
|
|
#309 |
|
Glamorøs
|
:kvalm: Min eneste trøst er at det er verre i Paris. Fytti, der er det mye hndebæsj der!
|
|
|
#310 |
|
Deltidsmamma
|
Sv: Naboen helte en bøtte med såpevann på kattaHundeeiere :grumle: - Noen av dem tror jo at hunden dems er verdt mere/like mye som barnet mitt. |
|
|
|
|
|
#311 |
|
guru advisor
|
Sv: Naboen helte en bøtte med såpevann på kattaReagerer ikke på rine i denne tråden, i forhold til mange andre tråder. |
|
|
|
|
|
#312 |
|
Ustabil
|
Jeg syns du har vært svært saklig i denne tråden. En liten rottegift-spøk må man da kunne tåle, det var jo åpenbart at det var en spøk. |
|
|
|
|
|
#313 |
|
Erfaren nok
|
Det der var vel et kakk i hodet på meg eller?
|
|
|
#316 |
|
Ustabil
|
Zoë er stresset, sier hun. Min erfaring er at man bør unngå å diskutere temaer som en er følelsesmessig engasjert i, hvis man er stresset. |
|
|
|
|
|
#317 |
|
søt
1. Hunden skal være i bånd, og man har da kontroll på at den ikke springer etter barnet.
|
|
|
#318 |
|
weird
Sv: Naboen helte en bøtte med såpevann på kattaJeg synes denne tråden blir så rar. Altså; jeg kjenner igjen deler av det folk plages av. Poteavtrykk på biler, kattebråk om natten, katter som kommer inn osv. Og jeg skjønner at kattebesøk er plagsomt når man er allergisk, altså. Men bortsett fra det så ser jeg på oppramsingen av ting jeg selv gjenkjenner som normale og en del av det å vokse opp i et tettbebygd strøk og innser at dette visstnok skal være ekstremt plagsomt.
You did in your twenties what you knew how to do. When you knew better, you did better. And you should not be judged for the person that you were, but for the person that you're trying to be and for the woman you are now. -- Maya Angelou Sist redigert av kie : 07-04-10 kl 15:25. |
|
|
|
|
|
#319 |
|
Ustabil
|
Nei, det var ikke ment som et kakk i hodet på deg. Beklager at du oppfattet det slik. |
|
|
|
|
|
#320 |
|
weird
Sv: Naboen helte en bøtte med såpevann på kattaUrk. Har vi begynt å kalle hverandre idioter nå? Da var det nok ikke så lurt av meg å tenke høyt og oute alt jeg ennå ikke har blitt helt klok på.
You did in your twenties what you knew how to do. When you knew better, you did better. And you should not be judged for the person that you were, but for the person that you're trying to be and for the woman you are now. -- Maya Angelou |
|
|
|
![]() |
|
|