Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon

Er du kristen?

Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier.

Se resultatene: Er du kristen?
Ja 61 22,76%
Nei 164 61,19%
Usikker/sånn halvveis 40 14,93%
Dustepoll 3 1,12%
Deltakere: 268. Du kan ikke stemme på denne undersøkelsen

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 04-04-10, 14:14   #11
Olympia
ræv med ører

Olympia sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Olympia har mye å være stolt avOlympia har mye å være stolt avOlympia har mye å være stolt avOlympia har mye å være stolt avOlympia har mye å være stolt avOlympia har mye å være stolt avOlympia har mye å være stolt avOlympia har mye å være stolt avOlympia har mye å være stolt avOlympia har mye å være stolt avOlympia har mye å være stolt av
Standard

Sv: Er du kristen?

Opprinnelig lagt inn av Joika, her.

Jeg ser ikke helt at man må holde på kristne tradisjoner for å kunne ha en begravelse feks. Ellers så kan jeg ikke komme på så mange ritualer som er viktige for meg. Kanskje bryllup, men det er fint mulig å ha dette andre steder enn i kirken også. Jeg ser virkelig ikke hvorfor mane som ikke-kristen likevel avholder diverse ritualer i kirken. Det er ganske dobbeltmoralskt å sitte der og høre på "gud sier ditt og datt" når man egentlig er der for å få "dagen sin", kort og godt. Jeg syntes det er teit.

Zoe tenkte nok mer på behov for ritualer generelt, og ikke nødvendigvis kristne ritualer.

Olympia er ikke aktiv   Svar med sitat

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 18:38.