|
|||||||
| Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier. |
| Se resultatene: Går samboere oftere fra hverandre enn gifte? | |||
| Ja |
|
40 | 22,60% |
| Nei |
|
12 | 6,78% |
| Vet ikke/klarer ikke å svare på det. |
|
39 | 22,03% |
| Jeg har vært i samboerforhold som har blitt brutt. |
|
40 | 22,60% |
| Jeg har blitt skilt. |
|
17 | 9,60% |
| Jeg har både vært i samboerforhold som har blitt brutt og ekteskap som har endt i skilsmisse. |
|
10 | 5,65% |
| Dustepoll |
|
16 | 9,04% |
| Jeg er gift og har ikke blitt skilt |
|
66 | 37,29% |
| Jeg er samboer og har ikke vært del av et brudd |
|
22 | 12,43% |
| Jeg har vært gift, blitt skilt og er gift igjen |
|
2 | 1,13% |
| Flervalgsundersøkelse. Deltakere: 177. Du kan ikke stemme på denne undersøkelsen | |||
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
#42 |
|
Snikende tiger
|
Sv: Går samboere oftere fra hverandre enn gifte?Har aldri vært samboer, giftet meg for syv år siden minus en uke, og foreløpig er ting veldig fint. Og så synes jeg Scarlettah sier mye fint.
|
|
|
#43 |
|
trenger lading
|
Sv: Går samboere oftere fra hverandre enn gifte?
Det siste der kunne jeg ha tenkt for noen år siden. At skilsmisse/samlivsbrudd var resultat av at man ikke prøvde nok, at det var en lettvindt løsning. Jeg har aldri sagt det direkte til noen, og det er jeg i dag veldig glad for. Det er langt fra en lettvindt løsning, det er kjempetøft. Faktisk så heller jeg nå mer mot at det av og til er "mer lettvindt" å IKKE gå fra hverandre. Jeg mener selvsagt ikke at det er det i ditt tilfelle, tenker ikke på noen spesielt.
|
|
|
|
#44 |
|
ræv med ører
Medlem siden: Oct 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Går samboere oftere fra hverandre enn gifte?En liten avsporing om noe jeg har lurt på en stund:
|
|
|
#45 |
|
trenger lading
|
Sv: Går samboere oftere fra hverandre enn gifte?Kan miste motet av mindre Olympia.
|
|
|
|
#46 |
|
Passiv
|
Sv: Går samboere oftere fra hverandre enn gifte?Jeg er skilt. Da jeg brøt det samlivet var det ibgen betydning for meg at vi var gift og ikke samboere. Det som er vanskelig er jo å gå fra den som også er forelder, ikke hva slags papir som skal fylles ut. |
|
|
|
#47 |
|
Twinsouls
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Sørlandet
![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Går samboere oftere fra hverandre enn gifte?Jeg har vært gift så skillt. Har vært samboer i 12 år og nå er det forholdet over.
|
|
|
#48 |
|
er grønn og fin.
|
Jeg må bare signere denne.
|
|
|
#49 |
|
Yes, we can!!
|
50 % skiller seg ikke, nei. Det er en fremskriving, basert på historisk økning i skilsmissetall. Fortsetter økningen i skilsmisser som til nå, så vil 50 % av de som gifter seg i dag skille seg. Men jeg tror det bare er 1-2 ekteskapskull som har bikket 30 %.
|
![]() |
|
|