|
|||||||
| Kultur og underholdning Litteratur, film, tv-serier, kunst, teater, revyer og annen kulturell aktivitet. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
#101 |
|
En skrue løs
Medlem siden: Dec 2007
Hvor: I nord
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Hva slags "ukeblad"/magasin leser dere?- Kamille (er lei og tror jeg skal si opp abonnementet).
2001, 2005, 2020 Sist redigert av Pasta : 17-03-10 kl 19:48. |
|
|
|
|
|
#102 |
|
Bør lage seg en tittel selv
|
Sv: Hva slags "ukeblad"/magasin leser dere?Vi får Donald, Bistandsaktuelt, Fjell og Vidde og et fagblad i posten, og ellers kjøper jeg jevnlig Aftenposten Innsikt, og diverse interiør- og fotomagasiner. En sjelden gang kjøper jeg Kamille eller Henne eller et annet sånt type blad, rundt fire-fem ganger i året tipper jeg. |
|
|
|
|
|
#103 |
|
Medlem siden: Jul 2009
Hvor: Sunnmøre!
Sv: Hva slags "ukeblad"/magasin leser dere?Får foreldre og barn i postkassa jevt og trutt, men usikker på hvor lenge vi kommer til å beholde det, egentlig ikke noe superspennende som står der....
|
|
|
#104 |
|
Aktiv
Medlem siden: Oct 2007
![]() |
Sv: Hva slags "ukeblad"/magasin leser dere?..... Sist redigert av kharadra : 02-12-10 kl 00:54. |
|
|
|
|
|
#105 |
|
Epikur
|
Sv: Hva slags "ukeblad"/magasin leser dere?Jeg kjøper forresten matblader innimellom.
|
|
|
#106 |
|
Erfaren
Medlem siden: Jan 2010
![]() ![]() ![]() |
Sv: Hva slags "ukeblad"/magasin leser dere?Skummer gjennom Teknisk Ukeblad/Tekna samt Dine Penger og Motor som sambo får. Også koser jeg med med A-magasinet hver fredag.
|
|
|
#108 |
|
Aktiv
Medlem siden: Mar 2009
![]() |
Sv: Hva slags "ukeblad"/magasin leser dere?- Morgenbladet |
|
|
|
|
|
#109 |
|
Jazzbabe
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Elvebyen
Sv: Hva slags "ukeblad"/magasin leser dere?Jeg får Kamille via jobben, ellers abonnerer vi på Donald Duck, Hjemmekino og ROM 1-2-3.
|
|
|
|
#110 |
|
Halloen!
Medlem siden: Mar 2008
Sv: Hva slags "ukeblad"/magasin leser dere?Fast leser jeg bare Magasinet i BT (hver lørdag) og Dagbla`Magasinet (nesten hver helg) Ja, og så leser jeg Utdanning, da. |
|
|
|
|
|
#111 |
|
Wooohhoooooo
Medlem siden: Sep 2006
Sv: Hva slags "ukeblad"/magasin leser dere?Jeg abbonerer på KAmille for en periode nå og så abbonerer vi på Hytteliv.Ellers leser jeg OBOS bladet og A Magasinet.
|
|
|
|
#112 |
|
Medlem siden: Mar 2010
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Hva slags "ukeblad"/magasin leser dere?Jeg synes det er deilig å koble av med et blad. Jeg leser Rom 123, danske Boligliv, Morgenbladet(hvis det teller) og Foreldre og barn. Jeg har foresten en stor bunke med interiør og hobbyblader i en kurv på do. Og jeg kommer ofte ut derfra på kveldene med en god ide, og slenger meg rundt med et prosjekt som varer til langt på natt. |
|
|
|
|
|
#113 |
|
Medlem siden: Mar 2010
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Hva slags "ukeblad"/magasin leser dere?Og så abbonerer jeg og mannen på digital foto i fellesskap. |
|
|
|
|
|
#114 |
|
Ekvilist
|
Sv: Hva slags "ukeblad"/magasin leser dere?Vi abbonerer på Pondus og Spis bedre. Ellers kjøper jeg svenske matblader månedlig, favoritten er Laga Lätt. Kommer til å si opp Spis bedre, og sjekke muligheten for å abbonere på Laga lätt her i Norge. Det er mer lavkarbooppskrifter i svenske matblader.
|
|
|
#115 |
|
Må man ha en tittel?
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Trondheim
Sv: Hva slags "ukeblad"/magasin leser dere?Nå kjøper jeg ikke noe fast.
|
|
|
#116 |
|
Aktiv
Medlem siden: Feb 2009
![]() |
Sv: Hva slags "ukeblad"/magasin leser dere?Interiørblader som feks. Bo Bedre, Interiørmagasinet, Bonytt - ja, egentlig altetende på den fronten.
|
|
|
#117 |
|
saftig
|
Sv: Hva slags "ukeblad"/magasin leser dere?
Bra!
|
|
|
#118 |
|
snart helsesøster
|
Sv: Hva slags "ukeblad"/magasin leser dere?Vakre Hjem og Interiør. Foreldre og Barn.
|
|
|
#119 |
|
Teller ned
Medlem siden: Oct 2006
Sv: Hva slags "ukeblad"/magasin leser dere?Det er ikke noe problem å abonnere på svenske blader, du får bare høyere porto. |
|
|
|
|
|
#120 |
|
prøver å være tål***ig
|
Sv: Hva slags "ukeblad"/magasin leser dere?Jordmor fagbladet, caravan og bil er det abb. på her i huset. Vurderer Donald til barna. Dere som har det, blir det lest eller ligger det bare og slenger?
|
![]() |
|
|