Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Kultur og underholdning

Hva slags "ukeblad"/magasin leser dere?

Kultur og underholdning Litteratur, film, tv-serier, kunst, teater, revyer og annen kulturell aktivitet.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 17-03-10, 19:33   #101
Pasta
En skrue løs

Pasta sin avatar

Medlem siden: Dec 2007
Hvor: I nord
Pasta er et navn som alle kjenner tilPasta er et navn som alle kjenner tilPasta er et navn som alle kjenner tilPasta er et navn som alle kjenner tilPasta er et navn som alle kjenner tilPasta er et navn som alle kjenner tilPasta er et navn som alle kjenner tilPasta er et navn som alle kjenner tilPasta er et navn som alle kjenner tilPasta er et navn som alle kjenner tilPasta er et navn som alle kjenner til
Standard

Sv: Hva slags "ukeblad"/magasin leser dere?

- Kamille (er lei og tror jeg skal si opp abonnementet).
- Fjell og Vidde, som er et veldig bra magasin.
- Vi Menn, som mannen får i posten. Jeg leser mest novellene og filmtipsene. Skjønner ikke at 2.verdenskrig kan ha så voldsom interesse for folk at de må skrive om det i hvert eneste blad. Johnny Haglund har for øvrig min drømmejobb, tror jeg
- Fontene, som har noen gode og mange dårlige artikler.
- Planmagasinet.
- Hjemmet, leser oppskrifter og reisesider på besøk hos svigermor.

Sist redigert av Pasta : 17-03-10 kl 19:48.
Pasta er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 17-03-10, 19:47   #102
Muskat
Bør lage seg en tittel selv

Muskat sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Blogginnlegg: 23
Muskat er et navn som alle kjenner tilMuskat er et navn som alle kjenner tilMuskat er et navn som alle kjenner tilMuskat er et navn som alle kjenner tilMuskat er et navn som alle kjenner tilMuskat er et navn som alle kjenner tilMuskat er et navn som alle kjenner tilMuskat er et navn som alle kjenner tilMuskat er et navn som alle kjenner tilMuskat er et navn som alle kjenner tilMuskat er et navn som alle kjenner til
Standard

Vi får Donald, Bistandsaktuelt, Fjell og Vidde og et fagblad i posten, og ellers kjøper jeg jevnlig Aftenposten Innsikt, og diverse interiør- og fotomagasiner. En sjelden gang kjøper jeg Kamille eller Henne eller et annet sånt type blad, rundt fire-fem ganger i året tipper jeg.

Muskat er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 17-03-10, 23:44   #103
Malama

Malama sin avatar

Medlem siden: Jul 2009
Hvor: Sunnmøre!
Malama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt av
Standard

Får foreldre og barn i postkassa jevt og trutt, men usikker på hvor lenge vi kommer til å beholde det, egentlig ikke noe superspennende som står der....

Mannen kjøper stadig historie, og oppbevarer dem på badet, så når guttungen sitter eviglenge på potte...så kommer jeg meg gjennom litt der også.

Ellers må jeg si at det er lite som leses fast. Og enda mindre som føles som at det er verd prisen...

Gammel 18-03-10, 00:01   #104
kharadra
Aktiv

Medlem siden: Oct 2007
kharadra er litt kul
Standard

.....

Sist redigert av kharadra : 02-12-10 kl 00:54.
kharadra er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 18-03-10, 00:03   #105
Harriet Vane
Epikur

Harriet Vane sin avatar

Blogginnlegg: 440
Harriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg kjøper forresten matblader innimellom.

Gammel 18-03-10, 00:05   #106
Bean
Erfaren

Bean sin avatar

Medlem siden: Jan 2010
Bean er populærBean er populærBean er populær
Standard

Skummer gjennom Teknisk Ukeblad/Tekna samt Dine Penger og Motor som sambo får. Også koser jeg med med A-magasinet hver fredag.

Gammel 18-03-10, 00:12   #107
United
På (opp?)tur

United sin avatar

Medlem siden: May 2009
Blogginnlegg: 66
United er virkelig godt liktUnited er virkelig godt liktUnited er virkelig godt liktUnited er virkelig godt liktUnited er virkelig godt liktUnited er virkelig godt liktUnited er virkelig godt liktUnited er virkelig godt liktUnited er virkelig godt likt
Standard

A-magasinet, Teknisk Ukeblad, Samtiden og Obos, blir som oftest lest eller skumlest.

United er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 18-03-10, 05:32   #108
thnp
Aktiv

Medlem siden: Mar 2009
thnp er litt kul
Standard

- Morgenbladet
- Science
- Smithsonian Magazine

thnp er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 22-03-10, 15:06   #109
Mamarazzi
Jazzbabe

Mamarazzi sin avatar

Hvor: Elvebyen
Mamarazzi har mye å være stolt avMamarazzi har mye å være stolt avMamarazzi har mye å være stolt avMamarazzi har mye å være stolt avMamarazzi har mye å være stolt avMamarazzi har mye å være stolt avMamarazzi har mye å være stolt avMamarazzi har mye å være stolt avMamarazzi har mye å være stolt avMamarazzi har mye å være stolt avMamarazzi har mye å være stolt av
Standard

Jeg får Kamille via jobben, ellers abonnerer vi på Donald Duck, Hjemmekino og ROM 1-2-3.

De to sistnevnte får foreldrene mine byttelåne mot Lyd&Bilde og Illustrert Vitenskap.

Gammel 23-03-10, 20:04   #110
rine
Halloen!

rine sin avatar

Medlem siden: Mar 2008
rine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Fast leser jeg bare Magasinet i BT (hver lørdag) og Dagbla`Magasinet (nesten hver helg) Ja, og så leser jeg Utdanning, da.
Har hatt abonnement på både Kamille, KK og Det Nye opp gjennom årene, men det er veldig lite interessant lesestoff der, så det blir aldri noen langvarige greier.

rine er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 23-03-10, 21:49   #111
Camomilla
Wooohhoooooo

Camomilla sin avatar

Camomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt av
Standard

Jeg abbonerer på KAmille for en periode nå og så abbonerer vi på Hytteliv.Ellers leser jeg OBOS bladet og A Magasinet.

Gammel 27-03-10, 23:55   #112
Veslemøya

Veslemøya sin avatar

Medlem siden: Mar 2010
Veslemøya er populærVeslemøya er populærVeslemøya er populærVeslemøya er populærVeslemøya er populærVeslemøya er populær
Standard

Jeg synes det er deilig å koble av med et blad. Jeg leser Rom 123, danske Boligliv, Morgenbladet(hvis det teller) og Foreldre og barn. Jeg har foresten en stor bunke med interiør og hobbyblader i en kurv på do. Og jeg kommer ofte ut derfra på kveldene med en god ide, og slenger meg rundt med et prosjekt som varer til langt på natt.

Veslemøya er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 27-03-10, 23:57   #113
Veslemøya

Veslemøya sin avatar

Medlem siden: Mar 2010
Veslemøya er populærVeslemøya er populærVeslemøya er populærVeslemøya er populærVeslemøya er populærVeslemøya er populær
Standard

Og så abbonerer jeg og mannen på digital foto i fellesskap.

Veslemøya er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 28-03-10, 00:54   #114
Irma
Ekvilist

Irma sin avatar

Blogginnlegg: 25
Irma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Vi abbonerer på Pondus og Spis bedre. Ellers kjøper jeg svenske matblader månedlig, favoritten er Laga Lätt. Kommer til å si opp Spis bedre, og sjekke muligheten for å abbonere på Laga lätt her i Norge. Det er mer lavkarbooppskrifter i svenske matblader.

Gammel 28-03-10, 01:35   #115
Carrera
Må man ha en tittel?

Carrera sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Trondheim
Carrera har mye å være stolt avCarrera har mye å være stolt avCarrera har mye å være stolt avCarrera har mye å være stolt avCarrera har mye å være stolt avCarrera har mye å være stolt avCarrera har mye å være stolt avCarrera har mye å være stolt avCarrera har mye å være stolt avCarrera har mye å være stolt avCarrera har mye å være stolt av
Standard

Nå kjøper jeg ikke noe fast.

Inntil nå nylig så kjøpte jeg Se & hør hver uke. Et egentlig elendig blad, men godt tv-program og et kryssord jeg får til.

Men så så jeg et utdrag fra denne filmen som nå er kommet: "en vanlig dag på jobben", eller noe i den dur, og bestemte meg da for at jeg pokker ikke skal støtte denne formen for journalistikk med en eneste krone mer.
(utdraget jeg så var om Sven O Høiby, og da han regelrett ble kidnappet av Se & Hør på Gardemoen da han kom til Oslo for å besøke Mette Marit og hennes nyfødte. Se & Hør ønsket ikke at han skulle komme i nærheten av andre journalister, så derfor kidnappet de han slik at han ikke kom seg inn på sykehuset.)

And how I got to where I am
Carrera er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 28-03-10, 01:55   #116
dolliemor
Aktiv

dolliemor sin avatar

Medlem siden: Feb 2009
dolliemor er litt kul
Standard

Interiørblader som feks. Bo Bedre, Interiørmagasinet, Bonytt - ja, egentlig altetende på den fronten.
Kjøper Kamille av og til og leser litt i Kapital og Dine Penger (mannen som kjøper).

Gammel 28-03-10, 03:53   #117
safran
saftig

safran sin avatar

Blogginnlegg: 18
safran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Carrera, her.

Inntil nå nylig så kjøpte jeg Se & hør hver uke. Et egentlig elendig blad, men godt tv-program og et kryssord jeg får til.

Men så så jeg et utdrag fra denne filmen som nå er kommet: "en vanlig dag på jobben", eller noe i den dur, og bestemte meg da for at jeg pokker ikke skal støtte denne formen for journalistikk med en eneste krone mer.

Bra!

Her leses det Pondus, Nemi, Obos-bladet og Fontene. Og så har jeg et abonnement på Shape up (ikke spør!), men det skal ikke fornyes. Jeg fikk et Henne sist uke, og makan til møkkablad?! Bare reklame og moter med anorektiske modeller. Not for me.

Gammel 28-03-10, 09:03   #118
Kumilla
snart helsesøster

Kumilla sin avatar

Medlem siden: Jun 2008
Hvor: Vestfold
Blogginnlegg: 67
Kumilla er populærKumilla er populærKumilla er populærKumilla er populærKumilla er populærKumilla er populær
Standard

Vakre Hjem og Interiør. Foreldre og Barn.

Gammel 28-03-10, 12:04   #119
Benzo
Teller ned

Benzo sin avatar

Benzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt av
Standard

Opprinnelig lagt inn av Irma, her.

Vi abbonerer på Pondus og Spis bedre. Ellers kjøper jeg svenske matblader månedlig, favoritten er Laga Lätt. Kommer til å si opp Spis bedre, og sjekke muligheten for å abbonere på Laga lätt her i Norge. Det er mer lavkarbooppskrifter i svenske matblader.

Det er ikke noe problem å abonnere på svenske blader, du får bare høyere porto.

Benzo er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 28-03-10, 12:17   #120
tinkadott
prøver å være tål***ig

tinkadott sin avatar

Blogginnlegg: 68
tinkadott er kulere enn de flestetinkadott er kulere enn de flestetinkadott er kulere enn de flestetinkadott er kulere enn de flestetinkadott er kulere enn de flestetinkadott er kulere enn de flestetinkadott er kulere enn de flestetinkadott er kulere enn de flestetinkadott er kulere enn de flestetinkadott er kulere enn de flestetinkadott er kulere enn de fleste
Standard

Jordmor fagbladet, caravan og bil er det abb. på her i huset. Vurderer Donald til barna. Dere som har det, blir det lest eller ligger det bare og slenger?

Svar

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 19:51.