|
Nyheter og media Forum for diskusjoner av nyheter og artikler. Husk å lenke til aktuell artikkel i første innlegg, så meddebattantene får mulighet til å sette seg inn i temaet. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#121 |
Fortynnet
|
![]() Sv: Ergrer seg over barn som skriker på flyet
Nei, det er noe der. |
![]() |
![]() |
![]() |
#122 |
Yes, we can!!
|
![]() Sv: Ergrer seg over barn som skriker på flyet"Stille sone" har man jo på flytoget. Jeg var glad vi ikke i vanvare hadde satt oss der sist vi reiste med flytog, og minstemann var helt oppskrudd etter reisen vekselsvis sang høyt, hylte høyt, skulle lekebite meg, prøve å "ta" storebroren i setet bak, etcetc. Hjelpes, jeg var svett da vi var fremme! Man er jo helt stuck - er det en konsert eller et selskap så kan man jo gå ut med en unge som går bananas. Men i et fullt tog eller på et fly - ikke så lett.
![]() |
#123 |
Bedreviter
|
![]() Sv: Ergrer seg over barn som skriker på flyet
"Stille sone" er vel en selvmotsigelse i seg selv på et fly? "Vil du sitte ved vingen, der du kan nyte motordur i 120 dB, eller vil du sitte bakerst, der 17 viltre unger prøver å overdøve flylyden, men ikke klarer det?" |
![]() |
![]() |
![]() |
#124 |
Mjau
Medlem siden: Aug 2008
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Ergrer seg over barn som skriker på flyetNoterer tips om bamsekasting. |
![]() |
![]() |
![]() |
Emneord |
baby, barneskrik, fly |
|
|