|
Informasjon Forumrelaterte spørsmål og tilbakemeldinger. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
![]() |
#1 |
Yes, we can!!
|
![]() Sv: Kunne dette vært en "regel" i forhold til personangrep i diskusjoner?Jeg tror mange her er så glade i FP at det blir litt sjokk og vantro og såra, vondbrote følelser når noen sier at forumet (og summen av dets medlemmer) ikke alltid er perfekt og superdupert.
![]() |
#2 |
weird
Medlem siden: Sep 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Kunne dette vært en "regel" i forhold til personangrep i diskusjoner?
Det kan nok stemme. Og så blir det kanskje litt såra og vonbrotne følelser andre veien fordi de som sier noe om det som de synes er dumt også er ganske glade i forumet og kanskje føler at de ivaretar det de er glade i ved å ta opp ting underveis.
You did in your twenties what you knew how to do. When you knew better, you did better. And you should not be judged for the person that you were, but for the person that you're trying to be and for the woman you are now. -- Maya Angelou |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
This is normal!
|
![]() Sv: Kunne dette vært en "regel" i forhold til personangrep i diskusjoner?Nå ser jeg at det er ca 900 aktive medlemmer på FP. Jeg tror ikke flere regler vil gjør at alt blir perfekt. Med så mange brukere må det bli litt kluss innimellom. Det som kan være verd å diskutere er om det er for mye av det negative (som jeg ser at noen her mener) og hvordan vi i så fall snur på det.
![]() |
![]() |
#4 |
Pauset
|
Jeg er glad i dette forumet og har vært med fra noen uker etter at det ble startet. Jeg syns at ethvert forum bør kunne diskutere slike ting innimellom. Jeg syns egentlig at dette ble den tråden jeg håpet på. Her ser vi at det er ulike oppfatninger og det er blitt en konstruktiv dialog her. |
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
ctrl+z
|
"Du kaller ikke FP et dårlig forum!" har blitt dette forumets svar på "Du kalte meg en dårlig mor!"
![]() |
#6 |
This is normal!
|
Jeg synes også dette ble en god tråd. Når det gjelder det jeg har uthevet må jeg innrømme at det er faktisk ikke interessant for meg at flest mulig trives her. Innimellom kommer det brukere som jeg håper ikke trives faktisk.
![]() |
![]() |
#7 |
Glamorøs
|
![]() |
#8 |
I mål
|
Det er jeg enig i, må jeg også innrømme. |
![]() |
![]() |
![]() |
#9 |
This is normal!
|
Jeg opplevde et slikt "angrep" da jeg var ganske fersk her. Forsatt mener jeg (selvfølgelig
![]() |
![]() |
#10 |
By the Sea
|
![]() Sv: Kunne dette vært en "regel" i forhold til personangrep i diskusjoner?Jeg synes det er vedlig deilig å være på et forum uten moderering. Det fungerer i hovedsak fint fordi storparten av FP-erne har gode sosiale antenner og høye krav til eget diskusjonsnivå.
"I've learned that people will forget what you said, people will forget what you did, but people will never forget how you made them feel." - Maya Angelou - Sist redigert av Pebbles : 25-03-10 kl 18:15. |
![]() |
![]() |
![]() |
#11 |
Sær og kresen
Medlem siden: Sep 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Ofte er disse dessverre av en sånn kategori at de trives med å bli mislikt - ergo svært vanskelige å bli kvitt.
![]() |
#12 |
Passiv
|
Nå gjør hun det igjen. |
![]() |
![]() |
Emneord |
personangrep |
|
|