Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Mat og kosthold

Paprikatråden

Mat og kosthold Kategori for barnemat, oppskrifter, drikkevarer og kosthold generelt.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 07-03-10, 23:35   #61
Noba
🎈

Noba sin avatar

Medlem siden: Jan 2007
Noba er kulere enn de flesteNoba er kulere enn de flesteNoba er kulere enn de flesteNoba er kulere enn de flesteNoba er kulere enn de flesteNoba er kulere enn de flesteNoba er kulere enn de flesteNoba er kulere enn de flesteNoba er kulere enn de flesteNoba er kulere enn de flesteNoba er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Paprikatråden

Jeg kan godt spise paprika, men det er ikke min favorittgrønnsak. Liker den best rå på gulost om jeg skal spise den, men prøver å unngå stekt paprika for det blir jeg så dårlig i magen av.

Noba er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 07-03-10, 23:36   #62
Mrs. Longbottom
Keep calm and trot on

Mrs. Longbottom sin avatar

Medlem siden: Apr 2008
Hvor: Oslo
Mrs. Longbottom er kulere enn de flesteMrs. Longbottom er kulere enn de flesteMrs. Longbottom er kulere enn de flesteMrs. Longbottom er kulere enn de flesteMrs. Longbottom er kulere enn de flesteMrs. Longbottom er kulere enn de flesteMrs. Longbottom er kulere enn de flesteMrs. Longbottom er kulere enn de flesteMrs. Longbottom er kulere enn de flesteMrs. Longbottom er kulere enn de flesteMrs. Longbottom er kulere enn de fleste
Standard

Opprinnelig lagt inn av Iset, her.

Takk! Høres fantastisk ut, jeg elsker alt du har listet opp her, og sammen må det jo være bombesikkert.
Men hvilket merke kokosmelk bruker du? Regner i hvert fall med at det ikke er fettredusert for den er vel tynnere enn helfet? Jeg bruker jo aldri lettprodukter så sånn sett er det jo bare fint med den helfete.

Nei, noe lett-crap kan du ikke bruke Vi pleier å bruke en fra Santa Maria som heter extra creamy coconut milk. Den fins i store og små bokser, så om du får tak i den store bruker du bare en boks :-)

Gammel 07-03-10, 23:38   #63
veobra
på slep

veobra sin avatar

Medlem siden: Aug 2009
veobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de fleste
Standard

Opprinnelig lagt inn av LilleBulla, her.

Det er rett og slett helt fantastisk godt, en mystisk kombo som gjør seg helt fantastisk godt.

Den må jeg prøve. Men det høres underlig ut med kokosmelk og Mozarella i samme rett.

Gammel 08-03-10, 03:25   #64
Hilda
Sugaraddict!

Hilda sin avatar

Medlem siden: Feb 2009
Hvor: Nord
Blogginnlegg: 2
Hilda er populærHilda er populærHilda er populærHilda er populær
Standard

Allergisk mot paprika, og alt som er i slekt med den, som chiili foreks.
Ikke liker jeg smaken på den heller.

Sist redigert av Hilda : 08-03-10 kl 03:32.
Hilda er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 08-03-10, 03:31   #65
Hilda
Sugaraddict!

Hilda sin avatar

Medlem siden: Feb 2009
Hvor: Nord
Blogginnlegg: 2
Hilda er populærHilda er populærHilda er populærHilda er populær
Standard

Opprinnelig lagt inn av Maxine, her.

Jeg er faktisk allergisk mot paprika, og det synes jeg er synd, for jeg synes det smaker godt!

Hvordan reaksjon får du om du spiser det?
:nyskjerrig:

Har aldri møtt noen andre en søster som er allergisk mot det.

Hilda er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 16:13.