Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Fest og høytid

Kjøper dere bursdaggaver hver gang eller har dere et lager på lur? Barn

Fest og høytid Et forum for å diskutere praktiske forberedelser knyttet til jubileer, bryllup, konfirmasjon, bar mitzva, ramadan, dåp og navnefest, mm.

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 26-02-10, 22:48   #11
Maz
Pauset

Medlem siden: Dec 2006
Hvor: Barteby
Maz har mye å være stolt avMaz har mye å være stolt avMaz har mye å være stolt avMaz har mye å være stolt avMaz har mye å være stolt avMaz har mye å være stolt avMaz har mye å være stolt avMaz har mye å være stolt avMaz har mye å være stolt avMaz har mye å være stolt avMaz har mye å være stolt av
Standard

Sv: Kjøper dere bursdaggaver hver gang eller har dere et lager på lur? Barn

Opprinnelig lagt inn av Sitron, her.

Jeg bryr meg ikke om pris, ikke på den måten at jeg hadde godtatt et tak på 50 kroner iallfall. Ligger vel stort sett på 100-150 kroner. Fordi jeg mener at gaver skal være skikkelige, sånn noenlunde iallfall. En bok er det vanskelig å få til under 100 kroner, for eksempel.

Jeg synes vel 50 lappen er et veldig lavt tak, men når foreldremøtet vedtar det, vil jeg ikke sabotere. I og med at skolen legger opp til fellesbursdager så blir det veldig mange bursdager, og jeg forstår at noen vil begrense gavene om det er snakk om 30 bursdager i løpet av året forstår jeg at 4500 per barn i bursdagsgaver per år blir drøyt.

Maz er ikke aktiv   Svar med sitat

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 14:14.