Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon

Hva slags type troll er best og hva slags er verst?

Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier.

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 17-02-10, 04:08   #31
Milfrid
Shake it out!

Milfrid sin avatar

Medlem siden: Feb 2007
Hvor: Stavanger
Blogginnlegg: 65
Milfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hva slags type troll er best og hva slags er verst?

Opprinnelig lagt inn av 007, her.

Jeg er ikke blond, men så er jeg ikke særlig god til å legge sammen heller. Men jeg er god til å ligge sammen, om det teller.

Jeg trekker det tilbake. Jeg er ikke flink til å legge sammen :skuler bort på en diiiiiger haug med klær:

Opprinnelig lagt inn av Sitron, her.

Jeg er sjikkli bra på å ligge. Ref; signatur.

Jeg også, ref nick .

Opprinnelig lagt inn av Pelen, her.

Denne tråden har jeg ikke helt orket å gå inn på for den var så lang, etter at jeg kom hjem fra en lissom-tur til Lima, der jeg angivelig traff mannen min som jeg tydligvis ikke har møtt så mye i det siste. Og så står det om meg! Makan.

Ja, tenk det! Du ble brukt for å få meg til å forstå at et troll kunne være skikkelig utrivelig. Og det virket .

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 06:18.