Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon

Hva slags type troll er best og hva slags er verst?

Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 17-02-10, 01:07   #201
007
© All rights reserved

007 sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Vest
Blogginnlegg: 57
007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hva slags type troll er best og hva slags er verst?

Opprinnelig lagt inn av Scarlett, her.

Det skjer sikkert i en blogg jeg ikke har tilgang til. Alt Spennende(TM) gjør jo det.

Opprinnelig lagt inn av Sitron, her.

Spennende og spennende. Det er vel en grunn til at alle som stiller kritiske spørsmål lempes ut av slike blogger, så det er vel ikke verdt å være der heller.

Altså, nå må dere gi dere. Dere har begge to tilgang til den mest spennende bloggen av alle blogger, så nå synes jeg dere skal rulle inn. Sitron: Du kan få stille så kritiske spølrsmål som du bare vil, jeg skal ikke lempe deg ut. :raus:

007 er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 17-02-10, 01:10   #202
Candy Darling
Prettiest mess ever seen

Candy Darling sin avatar

Hvor: Under ground
Blogginnlegg: 50
Candy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jojo, men du er jo ikke noe troll. Det vet jeg jo. Jo.

- No. 4 -
Candy Darling er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 17-02-10, 01:12   #203
Sitron
Absolut ateist

Sitron sin avatar

Blogginnlegg: 48
Sitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Alle vet jo at du har den besteste bloggen, Agenten. Det er jo implisert, så jeg trenger ikke ta høyde for det når jeg uttaler meg her. Så det så.

Gammel 17-02-10, 01:23   #204
007
© All rights reserved

007 sin avatar

007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jojo, men du er jo ikke noe troll. Det vet jeg jo. Jo.

Ja, det vet du jo. Jo.

Alle vet jo at du har den besteste bloggen, Agenten. Det er jo implisert, så jeg trenger ikke ta høyde for det når jeg uttaler meg her. Så det så.

Den besteste bloggen.

Gammel 17-02-10, 01:24   #205
Candy Darling
Prettiest mess ever seen

Candy Darling sin avatar

Hvor: Under ground
Blogginnlegg: 50
Candy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg vet jo til og med hva du gjør med, eh, katta di. Jo.

- No. 4 -
Candy Darling er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 17-02-10, 01:26   #206
007
© All rights reserved

007 sin avatar

Standard

Jeg vet jo til og med hva du gjør med, eh, katta di. Jo.

Pusen, Scarlett, pusen min.

Gammel 17-02-10, 01:27   #207
Milfrid
Shake it out!

Milfrid sin avatar

Medlem siden: Feb 2007
Hvor: Stavanger
Blogginnlegg: 65
Milfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg er kanskje blond, men jeg er himla god til å legge sammen .

Ikke tror jeg at det skjer særlig mye i de spennende bloggene som kan avsløre trolleri heller, for den ene gangen i mitt liv jeg dro noe fra FP inn i en blogg (som ikke hadde noe med trolling å gjøre), så var en fisk der pronto og sa FYYYYYYYY Milfrid! .

Så da lærte man at man ikke gjør slik, for Storebror Ser Deg .

Gammel 17-02-10, 01:30   #208
007
© All rights reserved

007 sin avatar

Standard

Opprinnelig lagt inn av Milfrid, her.

Jeg er kanskje blond, men jeg er himla god til å legge sammen .

Jeg er ikke blond, men så er jeg ikke særlig god til å legge sammen heller. Men jeg er god til å ligge sammen, om det teller.

Gammel 17-02-10, 01:32   #209
Sitron
Absolut ateist

Sitron sin avatar

Blogginnlegg: 48
Sitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg er sjikkli bra på å ligge. Ref; signatur.

Gammel 17-02-10, 01:33   #210
007
© All rights reserved

007 sin avatar

Standard

Jeg også. Ref; signatur.

Gammel 17-02-10, 01:34   #211
kie
weird

kie sin avatar

kie har et rykte de fleste bare kan drømme omkie har et rykte de fleste bare kan drømme omkie har et rykte de fleste bare kan drømme omkie har et rykte de fleste bare kan drømme omkie har et rykte de fleste bare kan drømme omkie har et rykte de fleste bare kan drømme omkie har et rykte de fleste bare kan drømme omkie har et rykte de fleste bare kan drømme omkie har et rykte de fleste bare kan drømme omkie har et rykte de fleste bare kan drømme omkie har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg bare ligger, jeg. *dvask*

You did in your twenties what you knew how to do. When you knew better, you did better. And you should not be judged for the person that you were, but for the person that you're trying to be and for the woman you are now. -- Maya Angelou
kie er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 17-02-10, 04:03   #212
Pelen
Bør lage seg en tittel selv

Pelen sin avatar

Hvor: Oslo
Blogginnlegg: 293
Pelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av 007, her.

Men du har hatt litt kontakt med Pelen, som bor i USA? Litt sånn felles utveksling av gode råd og hjelp og sånn?
Hva om du fikk enda bedre kontakt med Pelen, du lettet ditt hjerte vedr. barnas problemer på amerikans skole og hjemlengsel, du blir gradvis mer og mer personlig fordi du føler at du faktisk har fått en ny venn - og så finner du ut at alt er bare løgn. Pelen kjenner USA etter 2 feriereiser og 4 leste bøker, hun lever et annet sted og et annet liv enn det hun har gitt uttrykk for og alle de gode rådene med felles skjebne og felles trøst er bare bullshit.
Hadde du ikke følt deg både lurt og bedratt da?

(Og sånn for the record: Min gode venn Pelen er ingen troll. )

Denne tråden har jeg ikke helt orket å gå inn på for den var så lang, etter at jeg kom hjem fra en lissom-tur til Lima, der jeg angivelig traff mannen min som jeg tydligvis ikke har møtt så mye i det siste. Og så står det om meg! Makan.

Det var for øvrig et godt eksempel på trolling og jeg tenkte på min egen historie før du skrev dette. Om det var slik at jeg ikke hadde flyttet, men ville lage en historie så kunne jeg nok ha lurt dere en god stund, tror jeg. Livet hadde nok vært slitsomt ettersom jag kjenner så pass mange av dere IRL og da hadde jeg nok vært nødt å gå i dekning i Oslo og det hadde nok vært litt kjipt.

Sist redigert av Pelen : 17-02-10 kl 04:08.
Pelen er aktiv nå   Svar med sitat
Gammel 17-02-10, 04:08   #213
Milfrid
Shake it out!

Milfrid sin avatar

Milfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg er ikke blond, men så er jeg ikke særlig god til å legge sammen heller. Men jeg er god til å ligge sammen, om det teller.

Jeg trekker det tilbake. Jeg er ikke flink til å legge sammen :skuler bort på en diiiiiger haug med klær:

Jeg også, ref nick .

Opprinnelig lagt inn av Pelen, her.

Denne tråden har jeg ikke helt orket å gå inn på for den var så lang, etter at jeg kom hjem fra en lissom-tur til Lima, der jeg angivelig traff mannen min som jeg tydligvis ikke har møtt så mye i det siste. Og så står det om meg! Makan.

Ja, tenk det! Du ble brukt for å få meg til å forstå at et troll kunne være skikkelig utrivelig. Og det virket .

Gammel 17-02-10, 04:19   #214
Pelen
Bør lage seg en tittel selv

Pelen sin avatar

Hvor: Oslo
Blogginnlegg: 293
Pelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Milfrid, her.

Ja, tenk det! Du ble brukt for å få meg til å forstå at et troll kunne være skikkelig utrivelig. Og det virket .

Ja, ikke sant.

Nå får jeg lissombesøk fra Norge, de ringer nok på døren hvilken sekund som helst. De lot som om de ringte fra leiebilskontoret for 40 minutter siden. Da vet dere hvilken unskyldning jeg mener at jeg har til å ikke være på nett så mye frem til søndag kveld. Så da kan dere baksnakke meg uten at jeg har tid til å kommentere og jeg kan late som om jeg er opptatt med fiktive gjester så at jeg ikke må stå til svars.

Pelen er aktiv nå   Svar med sitat
Gammel 17-02-10, 05:05   #215
Milfrid
Shake it out!

Milfrid sin avatar

Standard

Det er notert, Pelen. Jeg for min del har akkurat sunget for eldstemann: når trollemor har lagt sine elleve små troll....

Gammel 17-02-10, 09:33   #216
Blondie
ctrl+z

Blondie sin avatar

Blogginnlegg: 228
Blondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Ikke alle vet det, nei.

Gammel 17-02-10, 10:06   #217
007
© All rights reserved

007 sin avatar

Standard

Opprinnelig lagt inn av Blondie, her.

Ikke alle vet det, nei.

Og ikke alle vet hvor kul Blondie-bloggen er heller.

Gammel 17-02-10, 10:15   #218
Blondie
ctrl+z

Blondie sin avatar

Blogginnlegg: 228
Blondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Og ikke alle vet hvor kul Blondie-bloggen er heller.

Seriøst? Har du ikke tilgang til min? Jeg får skylde på at mine to hjerneceller var opptatt med å krangle med hverandre.

Gammel 17-02-10, 10:31   #219
007
© All rights reserved

007 sin avatar

Standard

Opprinnelig lagt inn av Blondie, her.

Seriøst? Har du ikke tilgang til min? Jeg får skylde på at mine to hjerneceller var opptatt med å krangle med hverandre.

Gammel 18-02-10, 01:59   #220
kie
weird

kie sin avatar

kie har et rykte de fleste bare kan drømme omkie har et rykte de fleste bare kan drømme omkie har et rykte de fleste bare kan drømme omkie har et rykte de fleste bare kan drømme omkie har et rykte de fleste bare kan drømme omkie har et rykte de fleste bare kan drømme omkie har et rykte de fleste bare kan drømme omkie har et rykte de fleste bare kan drømme omkie har et rykte de fleste bare kan drømme omkie har et rykte de fleste bare kan drømme omkie har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

(Kilde: youtube.com)

You did in your twenties what you knew how to do. When you knew better, you did better. And you should not be judged for the person that you were, but for the person that you're trying to be and for the woman you are now. -- Maya Angelou
kie er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 09:18.