Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Mat og kosthold

Juice? Det trodde jeg ikke ...

Mat og kosthold Kategori for barnemat, oppskrifter, drikkevarer og kosthold generelt.

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 22-01-07, 13:02   #24
Nooria
Stadig underveis

Nooria sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Nooria er kulere enn de flesteNooria er kulere enn de flesteNooria er kulere enn de flesteNooria er kulere enn de flesteNooria er kulere enn de flesteNooria er kulere enn de flesteNooria er kulere enn de flesteNooria er kulere enn de flesteNooria er kulere enn de flesteNooria er kulere enn de flesteNooria er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Juice? Det trodde jeg ikke ...

Olympia: Du har skrevet mye som jeg får lyst til å kommentere, men det blir for mye. MEN... du er overbevisst om at datteren din er så lite gira på søtsaker fordi hun får mye av det. Jeg tror vi mennesker er genetisk forskjellig på dette området. Min bror var helt uinteressert i søtsaker, mens jeg var veldig glad i det. Sønnen min er tydelig veldig glad i det. Datteren din høres ikke så interessert ut, men har du flere barn... eller planlegger å få flere? Det kan i så fall hende du opplever det annerledes da. Problemet er at om man har en tendens til å like søtsaker veldig godt, vil man benytte en hver sånn mulighet, 7 dager i uka til å spise masse... og da blir det helseskadelig.

Og så til det å påføre ungene spiseforstyrrelser fordi man har usunn fokus. Her i huset har vi veldig lite fokus på dette. Vi lar bare være og kjøpe og tilby. Dermed blir det ikke et tema . Så jeg tviler sterkt på at vi påfører noen av våre noen usunne spisevaner og tanker om mat.

Tvert i mot tror jeg de blir veldig sunne ettersom de vokser opp med hjemmelaget mat bestående av fisk, kjøtt, økologiske frukt/grønt og egg, grove kornprodukter og mandler/nøtter .

Nooria er ikke aktiv   Svar med sitat

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 23:56.