Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon

Man trenger kanskje ikke gifte seg?

Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 03-01-10, 12:13   #241
rine
Halloen!

rine sin avatar

Medlem siden: Mar 2008
rine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Man trenger kanskje ikke gifte seg?

Opprinnelig lagt inn av Skvetten, her.

De fleste grøsser nok av de turene jeg anser som opplevelse, sånn som å vandre i fjellet i mange uker uten en dusj eller være i isødet uten kontakt med andre i ukesvis.

Ikke jeg! Jeg vandrer gjerne i fjellet, men jeg foretrekker sporadiske dusjer og selskap av andre, ja. Heller en helg på fjellet enn en helg på danskebåten. Heller en helg hvor som helst, enn en helg på danskebåten, når jeg tenker etter.

rine er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 03-01-10, 12:21   #242
Skvetten
Passiv

Standard

Opprinnelig lagt inn av rine, her.

Ikke jeg! Jeg vandrer gjerne i fjellet, men jeg foretrekker sporadiske dusjer og selskap av andre, ja. Heller en helg på fjellet enn en helg på danskebåten. Heller en helg hvor som helst, enn en helg på danskebåten, når jeg tenker etter.

Men du er jo gæærn.

Svar med sitat
Gammel 03-01-10, 14:46   #243
Dixie Diner
Nymotens gammeldags

Dixie Diner sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Stavanger
Dixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

De fleste grøsser nok av de turene jeg anser som opplevelse, sånn som å vandre i fjellet i mange uker uten en dusj eller være i isødet uten kontakt med andre i ukesvis.

Ææææh! Jeg skulle ønske jeg var mer som deg og kunne bo i telt osv. Jeg klarer det bare ikke og MÅ ha tilgang til ordentlig dusj og toalett hver dag. *bortskjemt* Men jeg liker fjellturer og hytteturer altså.

Gammel 03-01-10, 14:56   #244
Fluke
Bør lage seg en tittel selv

Fluke sin avatar

Hvor: Rogaland
Blogginnlegg: 1
Fluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg syns det virker mye mer allmennt akseptert å være "fjelltulling", enn å være en som syns en tur tur-retur Hirtshals med danskebåten er en højdare.

Jeg liker begge deler. Jeg har vært på vandring i Jotunheimen med telt og uten dusj, og på julebord på danskebåten. Alt til sin tid.

Gammel 03-01-10, 14:57   #245
Slettet bruker
Passiv

Standard

Jeg drar gjerne på camping. Er det varmekabler på badet så er jeg med. Det er varmekabler på badet i telt anno 2010? Jeg må ikke ha bredbånd engang. Eller ... jo - det må jeg.

Svar med sitat
Gammel 03-01-10, 18:56   #246
Skvetten
Passiv

Standard

Opprinnelig lagt inn av Iset, her.

Ææææh! Jeg skulle ønske jeg var mer som deg og kunne bo i telt osv. Jeg klarer det bare ikke og MÅ ha tilgang til ordentlig dusj og toalett hver dag. *bortskjemt* Men jeg liker fjellturer og hytteturer altså.

Du sier noe, de fleste liker fjellturer i ro og mak med alle bekvemmeligheter.

Opprinnelig lagt inn av Fluke, her.

Jeg syns det virker mye mer allmennt akseptert å være "fjelltulling", enn å være en som syns en tur tur-retur Hirtshals med danskebåten er en højdare.

Vel, om man er treningstulling og miljøgeek i samme slengen har du en kombo som nok mange vil fnyse minst like mye som en som digger danskebåten. Skinnhellig som tror man er noe liksom.

Svar med sitat
Gammel 03-01-10, 20:32   #247
Dixie Diner
Nymotens gammeldags

Dixie Diner sin avatar

Dixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Utedo.

Gammel 03-01-10, 20:33   #248
Skvetten
Passiv

Standard

Opprinnelig lagt inn av Iset, her.

Utedo.

Si etter meg: Man kan fint tisse og bæsje ute om det ikke er do der.

Svar med sitat
Gammel 03-01-10, 20:36   #249
Dixie Diner
Nymotens gammeldags

Dixie Diner sin avatar

Standard

Nei jeg klarer ikke! *psykoser*

Gammel 03-01-10, 20:38   #250
Esme
Mother of Dragons

Esme sin avatar

Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Trondheim
Blogginnlegg: 76
Esme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Vel, om man er treningstulling og miljøgeek i samme slengen har du en kombo som nok mange vil fnyse minst like mye som en som digger danskebåten. Skinnhellig som tror man er noe liksom.

Mener du virkelig det? Det er virkelig ikke min erfaring i hvert fall. Det er helt comme il faut å være fjelltulling og treningstulling men å dra på harryturer på danskebåten er jo ansett for å være skikkelig vulgært. Jeg har aldri møtt på noen som synes det er harry eller teit å dra på fjelltur.

Gammel 03-01-10, 20:41   #251
Skvetten
Passiv

Standard

Opprinnelig lagt inn av Esme, her.

Mener du virkelig det? Det er virkelig ikke min erfaring i hvert fall. Det er helt comme il faut å være fjelltulling og treningstulling men å dra på harryturer på danskebåten er jo ansett for å være skikkelig vulgært. Jeg har aldri møtt på noen som synes det er harry eller teit å dra på fjelltur.

Jeg har møtt en del som flirer rått av den type ting gitt. Sånn når det gjelder å dra med telt til et sted hvor man ikke ser mennesker eller det ikke finnes do.

Svar med sitat
Gammel 03-01-10, 20:44   #252
Katta
maler

Katta sin avatar

Medlem siden: Jul 2008
Blogginnlegg: 92
Katta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg har møtt en del som flirer rått av den type ting gitt. Sånn når det gjelder å dra med telt til et sted hvor man ikke ser mennesker eller det ikke finnes do.

Du vanker med feil mennesker. Der jeg vanker er det der helt greit, litt ovenpå og egentlig sånn man forventer at kule folk skal like. Jeg som ikke skjønner at noen gidder dra på FERIE til et sted uten do derimot blir ledd litt overbærende av. Danskebåten derimot er slett ikke pk å si at man gidder. Det er noe man av og til gjør hvis man må ha med bilen til danmark. Skal man gjøre det bare fordi man har lyst er det påkrevd med en god posjon selvironi for å bevare sitt gode rykte.

Gammel 03-01-10, 20:55   #253
Esme
Mother of Dragons

Esme sin avatar

Medlem siden: Nov 2006
Blogginnlegg: 76
Esme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg har møtt en del som flirer rått av den type ting gitt.

Skvetten, har du vært nede på bingobula og hengt sammen med røykepensjonistene igjen? Jeg har jo fortalt deg at de ikke er noe for deg å være med.

Gammel 03-01-10, 20:55   #254
rine
Halloen!

rine sin avatar

rine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Esme, her.

Jeg har aldri møtt på noen som synes det er harry eller teit å dra på fjelltur.

Det er harry og teit å dra på fjelltur med plastpose i stedet for sekk og uten ordentlige sko. I alle fall er det teit. (Ja, jeg har faktisk sett det noen ganger...) Og så synes jeg det er litt harry med kjempehytte med boblebad og solaruim der man kan kjøre helt til døra. En ordentlig fjelltur innebærer minst tre timers gange fra sivilisasjonen og en hytte uten strøm og innlagt vann.

Gammel 03-01-10, 21:04   #255
Katta
maler

Katta sin avatar

Katta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Det er harry og teit å dra på fjelltur med plastpose i stedet for sekk og uten ordentlige sko. I alle fall er det teit. (Ja, jeg har faktisk sett det noen ganger...) Og så synes jeg det er litt harry med kjempehytte med boblebad og solaruim der man kan kjøre helt til døra. En ordentlig fjelltur innebærer minst tre timers gange fra sivilisasjonen og en hytte uten strøm og innlagt vann.

Men tenk så deilig det hadde vært med boblebad etter de tre timene til fots da!

Gammel 03-01-10, 21:04   #256
rine
Halloen!

rine sin avatar

Standard

Opprinnelig lagt inn av Katta, her.

Men tenk så deilig det hadde vært med boblebad etter de tre timene til fots da!

Nei, tenk så harry det hadde vært!

Gammel 03-01-10, 21:06   #257
Katta
maler

Katta sin avatar

Standard

Nei, tenk så harry det hadde vært!

Du og eg, Harry. Du og eg.

Gammel 03-01-10, 21:29   #258
Harriet Vane
Epikur

Harriet Vane sin avatar

Blogginnlegg: 440
Harriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Turer i skog og mark er middeklasse og helt strøkent, danskebåt er harry og "lov" å gjøre narr av. More Bourdieu, anyone?

Gammel 04-01-10, 21:32   #259
maria78
Aktiv

Medlem siden: Dec 2009
Hvor: Sør/øst landet
maria78 er litt kul
Standard

Vil foreslå å gifte seg, trenger ikke koste masse, vi stakk bare av uten at noen viste det, kom hjem og familien og barna var kjempe fornøyde med måten vi gjorde det på. angrer ikke ett sekund

maria78 er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 04-01-10, 23:44   #260
Slettet bruker
Passiv

Standard

Si etter meg: Man kan fint tisse og bæsje ute om det ikke er do der.

NEI!!!!! Man går på do PÅ DO!

Opprinnelig lagt inn av maria78, her.

Vil foreslå å gifte seg, trenger ikke koste masse, vi stakk bare av uten at noen viste det, kom hjem og familien og barna var kjempe fornøyde med måten vi gjorde det på. angrer ikke ett sekund

Jeg lurte på hva i alle dager du snakket om jeg nå - denne tråden handler jo om danskebåt. Men så ser jeg av overskriften at den visst var relatert til noe ekteskap ja.

Anyways - man kan ikke få for mye luksus på en hytte. Bilvei, garasje, boblebad med utsikt, bredbånd, hushjelp - oh yes!

Svar med sitat
Svar

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 21:44.