Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon

Man trenger kanskje ikke gifte seg?

Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 03-01-10, 20:38   #1
Esme
Mother of Dragons

Esme sin avatar

Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Trondheim
Blogginnlegg: 76
Esme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Man trenger kanskje ikke gifte seg?

Opprinnelig lagt inn av Skvetten, her.

Vel, om man er treningstulling og miljøgeek i samme slengen har du en kombo som nok mange vil fnyse minst like mye som en som digger danskebåten. Skinnhellig som tror man er noe liksom.

Mener du virkelig det? Det er virkelig ikke min erfaring i hvert fall. Det er helt comme il faut å være fjelltulling og treningstulling men å dra på harryturer på danskebåten er jo ansett for å være skikkelig vulgært. Jeg har aldri møtt på noen som synes det er harry eller teit å dra på fjelltur.

Gammel 03-01-10, 20:41   #2
Skvetten
Passiv

Standard

Opprinnelig lagt inn av Esme, her.

Mener du virkelig det? Det er virkelig ikke min erfaring i hvert fall. Det er helt comme il faut å være fjelltulling og treningstulling men å dra på harryturer på danskebåten er jo ansett for å være skikkelig vulgært. Jeg har aldri møtt på noen som synes det er harry eller teit å dra på fjelltur.

Jeg har møtt en del som flirer rått av den type ting gitt. Sånn når det gjelder å dra med telt til et sted hvor man ikke ser mennesker eller det ikke finnes do.

Svar med sitat
Gammel 03-01-10, 20:44   #3
Katta
maler

Katta sin avatar

Medlem siden: Jul 2008
Blogginnlegg: 92
Katta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg har møtt en del som flirer rått av den type ting gitt. Sånn når det gjelder å dra med telt til et sted hvor man ikke ser mennesker eller det ikke finnes do.

Du vanker med feil mennesker. Der jeg vanker er det der helt greit, litt ovenpå og egentlig sånn man forventer at kule folk skal like. Jeg som ikke skjønner at noen gidder dra på FERIE til et sted uten do derimot blir ledd litt overbærende av. Danskebåten derimot er slett ikke pk å si at man gidder. Det er noe man av og til gjør hvis man må ha med bilen til danmark. Skal man gjøre det bare fordi man har lyst er det påkrevd med en god posjon selvironi for å bevare sitt gode rykte.

Gammel 03-01-10, 20:55   #4
Esme
Mother of Dragons

Esme sin avatar

Medlem siden: Nov 2006
Blogginnlegg: 76
Esme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg har møtt en del som flirer rått av den type ting gitt.

Skvetten, har du vært nede på bingobula og hengt sammen med røykepensjonistene igjen? Jeg har jo fortalt deg at de ikke er noe for deg å være med.

Gammel 09-01-10, 12:43   #5
Skvetten
Passiv

Standard

Skvetten, har du vært nede på bingobula og hengt sammen med røykepensjonistene igjen? Jeg har jo fortalt deg at de ikke er noe for deg å være med.

Skal ikke gjenta seg, Esme.

Svar med sitat
Gammel 03-01-10, 20:55   #6
rine
Halloen!

rine sin avatar

Medlem siden: Mar 2008
rine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg har aldri møtt på noen som synes det er harry eller teit å dra på fjelltur.

Det er harry og teit å dra på fjelltur med plastpose i stedet for sekk og uten ordentlige sko. I alle fall er det teit. (Ja, jeg har faktisk sett det noen ganger...) Og så synes jeg det er litt harry med kjempehytte med boblebad og solaruim der man kan kjøre helt til døra. En ordentlig fjelltur innebærer minst tre timers gange fra sivilisasjonen og en hytte uten strøm og innlagt vann.

rine er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 03-01-10, 21:04   #7
Katta
maler

Katta sin avatar

Katta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av rine, her.

Det er harry og teit å dra på fjelltur med plastpose i stedet for sekk og uten ordentlige sko. I alle fall er det teit. (Ja, jeg har faktisk sett det noen ganger...) Og så synes jeg det er litt harry med kjempehytte med boblebad og solaruim der man kan kjøre helt til døra. En ordentlig fjelltur innebærer minst tre timers gange fra sivilisasjonen og en hytte uten strøm og innlagt vann.

Men tenk så deilig det hadde vært med boblebad etter de tre timene til fots da!

Gammel 03-01-10, 21:04   #8
rine
Halloen!

rine sin avatar

Medlem siden: Mar 2008
rine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Katta, her.

Men tenk så deilig det hadde vært med boblebad etter de tre timene til fots da!

Nei, tenk så harry det hadde vært!

rine er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 03-01-10, 21:06   #9
Katta
maler

Katta sin avatar

Standard

Opprinnelig lagt inn av rine, her.

Nei, tenk så harry det hadde vært!

Du og eg, Harry. Du og eg.

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 05:08.