|
Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
![]() |
#1 |
Mother of Dragons
|
![]() Sv: Man trenger kanskje ikke gifte seg?
Mener du virkelig det? Det er virkelig ikke min erfaring i hvert fall. Det er helt comme il faut å være fjelltulling og treningstulling men å dra på harryturer på danskebåten er jo ansett for å være skikkelig vulgært. Jeg har aldri møtt på noen som synes det er harry eller teit å dra på fjelltur.
![]() |
#2 |
Passiv
|
Jeg har møtt en del som flirer rått av den type ting gitt. Sånn når det gjelder å dra med telt til et sted hvor man ikke ser mennesker eller det ikke finnes do. |
![]() |
![]() |
#3 |
maler
|
Du vanker med feil mennesker.
![]() |
#4 |
Mother of Dragons
|
Skvetten, har du vært nede på bingobula og hengt sammen med røykepensjonistene igjen? Jeg har jo fortalt deg at de ikke er noe for deg å være med.
![]() |
#6 |
Halloen!
Medlem siden: Mar 2008
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Det er harry og teit å dra på fjelltur med plastpose i stedet for sekk og uten ordentlige sko. I alle fall er det teit. (Ja, jeg har faktisk sett det noen ganger...) Og så synes jeg det er litt harry med kjempehytte med boblebad og solaruim der man kan kjøre helt til døra. En ordentlig fjelltur innebærer minst tre timers gange fra sivilisasjonen og en hytte uten strøm og innlagt vann. |
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
maler
|
Men tenk så deilig det hadde vært med boblebad etter de tre timene til fots da!
![]() |
|
|