Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Gremlis reise- og fremmedspråkforum

Kanariøyene i julen - hvor?

Gremlis reise- og fremmedspråkforum Forum for diskusjon av reiser, reisemål, og fremmedspråk.

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 03-01-10, 01:06   #23
Hyacinth
Kontrollfrik

Hyacinth sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Sammen med Richard
Hyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Kanariøyene i julen - hvor?

Opprinnelig lagt inn av mkj, her.

Bahia Feliz må man bare holde seg unna om vinteren. Det er usikkert nok som det er været der i julen - så da må en i hvertfall sikre seg så godt som en kan. Arguineguin til Puerto Mogan pleier å ha det beste været.

Jeg synes dette er så merkelig. Jeg har hørt om Kanariøy-fenomenet, og vet at forskjellene er store. Og i Las Palmas er været ofte helt annerledes. Men mange snakker om best vær i Puerto Rico og dårlig i Bahia Feliz. Jeg skjønner ikke dette. Det er snakk om svært korte avstander, bare noen km, egentlig, og ja, sydspissen av øyen kan nok ha en del å si for vinder og vannstrømninger, men det er da snakk om veldig korte avstander uansett. De gangene vi har vært der har vi reist rundt i området mellom Bahia Felix og Puerto de Mogan flere ganger, nærmest hver eneste dag, og vi har aldri noensinne merket at været forandret seg.

Hyacinth er ikke aktiv   Svar med sitat

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 00:28.