Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Mat og kosthold > Økologisk og diettmat

Diettens første dag. Lettere :urk:

Økologisk og diettmat Forum for diskusjoner om og deling av oppskrifter på diettmat og økologisk mat.

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 25-12-09, 08:40   #11
Slettet bruker
Passiv

Standard

Sv: Diettens første dag. Lettere :urk:

Opprinnelig lagt inn av m^2, her.

Da gjør jeg SELVSAGT det! Hadde ikke du?

Uten å blunke - jepp. Jeg hadde også gjort dette. Jeg hadde felt mange fortvila tårer over alt arbeidet og at jeg måtte og mest av at jeg ikke alltid fikk til, men jeg hadde uten å blunke gjort det ja.

Opprinnelig lagt inn av Divine, her.

Jo, det hadde jeg gjort. Helt klart. Men jeg hadde ikke laget en pølse av malt kakao og gelatin (Ok, helt sprøtt eksempel, men ...) for å få servere noe som så ut som en pølse.

Men jeg skjønner tankegangen din, altså. Det er ikke det. Jeg bare lurte litt på tankene dine rundt det.

Det vet du ikke før du står der og har en unge som elsker pølse, som nesten ikke kan spise noe som helst, og som du ved å ta noen grep kan gi noe han opplever som pølse nok. Jeg tenker du hadde laget det jeg.

Jeg ser jo hvor mye jeg selv har eksperimentert med oppskrifter opp gjennom for å skaffe meg muligheten til å spise et stykke kake uten sukker eller noe annet uten mel. Og vet jo av erfaring at det går lettere etterhvert. Man får dreisen på hva slags mat som oppfører seg sånn og slik - hva som binder en saus uten å gjøre den gjennomsiktig, hva som kan fremstå som gjærdeig med litt godvilje, hva som funker istedenfor sukker i te kontra i kake og sånn.

Det er overgangen som er verst.

Svar med sitat

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 10:40.