Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon

Ving lokker «pappaer med internett» og «hønemødre med barnebasseng» (VG)

Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 19-01-07, 23:33   #1
Skilpadda
flisespikker

Skilpadda sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Blogginnlegg: 675
Skilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Ving lokker «pappaer med internett» og «hønemødre med barnebasseng»

Opprinnelig lagt inn av Vimsen, her.

Jeg prøver å sette meg inn i hva de tenker meg jeg får det ikke til.

Neste gang du skal prøve på å sette deg inn i hvordan noen andre tenker, kan du jo prøve å ikke begynne samtalen med å le av dem og gjøre narr av det de sier. Mulig det blir enklere da.

Gammel 19-01-07, 23:34   #2
Vimsen
"De"

Vimsen sin avatar

Blogginnlegg: 4
Vimsen har mye å være stolt avVimsen har mye å være stolt avVimsen har mye å være stolt avVimsen har mye å være stolt avVimsen har mye å være stolt avVimsen har mye å være stolt avVimsen har mye å være stolt avVimsen har mye å være stolt avVimsen har mye å være stolt avVimsen har mye å være stolt avVimsen har mye å være stolt av
Standard

Opprinnelig lagt inn av Skilpadda, her.

Neste gang du skal prøve på å sette deg inn i hvordan noen andre tenker, kan du jo prøve å ikke begynne samtalen med å le av dem og gjøre narr av det de sier. Mulig det blir enklere da.

Jeg lo av en rød prikk jeg fikk. Ikke av andres meninger.

Gammel 19-01-07, 23:38   #3
Maz
Pauset

Medlem siden: Dec 2006
Hvor: Barteby
Maz har mye å være stolt avMaz har mye å være stolt avMaz har mye å være stolt avMaz har mye å være stolt avMaz har mye å være stolt avMaz har mye å være stolt avMaz har mye å være stolt avMaz har mye å være stolt avMaz har mye å være stolt avMaz har mye å være stolt avMaz har mye å være stolt av
Standard

Opprinnelig lagt inn av Vimsen, her.

Jeg lo av en rød prikk jeg fikk. Ikke av andres meninger.

Den røde prikken er vel et uttrykk for andres meninger den også, selv om den ikke akkurat vitner om toleranse for andres meninger fra avsender.

Jeg forstår virkelig ikke at en fjåsete og kanskje teit formulering er noen dum sak.

En hanepappa er forøvrig ikke noe godt ekesmpel. Det er jo noe med at haner ikke akkurat utviser foreldreansvar, mens hønene gjør det.

Kanskje de skulle skrevet pingvinpappa.....

Jeg synes virkelig det er trist om en ikke har kommet lengere enn at en kan fnise av utdaterte steriotyper.

Maz er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 19-01-07, 23:39   #4
Vimsen
"De"

Vimsen sin avatar

Blogginnlegg: 4
Vimsen har mye å være stolt avVimsen har mye å være stolt avVimsen har mye å være stolt avVimsen har mye å være stolt avVimsen har mye å være stolt avVimsen har mye å være stolt avVimsen har mye å være stolt avVimsen har mye å være stolt avVimsen har mye å være stolt avVimsen har mye å være stolt avVimsen har mye å være stolt av
Standard

Opprinnelig lagt inn av Maz, her.

Den røde prikken er vel et uttrykk for andres meninger den også, selv om den ikke akkurat vitner om toleranse for andres meninger fra avsender.

Jeg forstår virkelig ikke at en fjåsete og kanskje teit formulering er noen dum sak.

En hanepappa er forøvrig ikke noe godt ekesmpel. Det er jo noe med at haner ikke akkurat utviser foreldreansvar, mens hønene gjør det.

Kanskje de skulle skrevet pingvinpappa.....

Jeg synes virkelig det er trist om en ikke har kommet lengere enn at en kan fnise av utdaterte steriotyper.

Jeg tok prikken som en spøk. Den viste meg et snurt fjes, og jeg trodde ikke hun tok det så alvorlig, men jeg tok visst feil.
Guri..., jeg beklager!!

Gammel 19-01-07, 23:53   #5
Benmurphy
-

Medlem siden: Oct 2006
Benmurphy har en fantastisk fremtidBenmurphy har en fantastisk fremtidBenmurphy har en fantastisk fremtidBenmurphy har en fantastisk fremtidBenmurphy har en fantastisk fremtidBenmurphy har en fantastisk fremtidBenmurphy har en fantastisk fremtidBenmurphy har en fantastisk fremtidBenmurphy har en fantastisk fremtidBenmurphy har en fantastisk fremtidBenmurphy har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Ving lokker «pappaer med internett» og «hønemødre med barnebasseng» (VG)

Denne typen reklame syns jeg vi burde bli kvitt, og jeg tror måten å bli kvitt den på er:

1. Ta alle som jobber i reklamebransjen i Norge og stapp dem inn i JCDecaux sine jævlige 4 meter høye lysende reklametårn som står rundt i hele Oslo. (Det er sikkert plass til 10 i hvert.)
  2. Fyll etter med stein.
  3. Senk tårnene i fjorden.
De som ikke tror jeg ville gjøre dette på alvor hvis jeg fikk makten bør sannsynligvis stemme på noen andre enn meg ved neste valg.

Ben "cruel, unusual, effective" Murphy

Benmurphy er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 20-01-07, 00:09   #6
m|nken
Bør lage seg en tittel selv

m|nken imponerer mange og er sikkert smartm|nken imponerer mange og er sikkert smartm|nken imponerer mange og er sikkert smartm|nken imponerer mange og er sikkert smartm|nken imponerer mange og er sikkert smartm|nken imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Ving lokker «pappaer med internett» og «hønemødre med barnebasseng» (VG)

Opprinnelig lagt inn av Benmurphy, her.

Denne typen reklame syns jeg vi burde bli kvitt, og jeg tror måten å bli kvitt den på er:

1. Ta alle som jobber i reklamebransjen i Norge og stapp dem inn i JCDecaux sine jævlige 4 meter høye lysende reklametårn som står rundt i hele Oslo. (Det er sikkert plass til 10 i hvert.)
  2. Fyll etter med stein.
  3. Senk tårnene i fjorden.
De som ikke tror jeg ville gjøre dette på alvor hvis jeg fikk makten bør sannsynligvis stemme på noen andre enn meg ved neste valg.

Ben "cruel, unusual, effective" Murphy

Gullfisken er med andre ord ikke ditt favorittprogram på tv?

m|nken er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 10:15.