|
|||||||
| Gremlis reise- og fremmedspråkforum Forum for diskusjon av reiser, reisemål, og fremmedspråk. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
#42 |
|
Sperret
Medlem siden: Jun 2007
Hvor: Down by the water
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Hvordan er det i Miami i juni?Takk for mange gode svar! |
|
|
|
|
|
#43 |
|
prøver å være tål***ig
|
Sv: Hvordan er det i Miami i juni?Styre unna Orlando du.... Det er der vi skal ha basen vår
|
|
|
#44 |
|
Peppy!
|
Sv: Hvordan er det i Miami i juni?
Savannah! Jeg husker jeg plottet inn en rute fra Miami til Savannah, og fikk det estimert til ca 7 timer. Det tror jeg nok var i overkant optimistisk, men det ligger vel i det sjiktet der. Shute skrev forleden dag at det tok 4-5 timer fra Orlando. |
|
|
|
|
|
#45 |
|
Bør lage seg en tittel selv
|
Sv: Hvordan er det i Miami i juni?tinkadott. Vi har nære venner som er veldig vant ved å reise og de er veldig glade i Orlando. Hotellen er som regel bra og det er ikke trangt noe sted. |
|
|
|
|
|
#46 |
|
Peppy!
|
Altså, Orlando er jo et veldig populært, og det er jo en grunn til det. De fleste liker det nok veldig godt, men vi hadde altså ikke en bra tur dit. Det blir jo som Paris det - veldig mange synes det er den vakreste byen i verden, men det er jo alltids noen som har uflaks, som havner på kjipt hotell, blir ranet på Metroen, blir matforgiftet på restaurant, får fuglebæsj på hodet når de går i en park osv. De er gjerne ikke veldig positive til byen i etterkant. |
|
|
|
|
|
#47 |
|
Sperret
Drømmer litt om Savannah, ja, men det blir kanskje i overkant langt å kjøre. Men muligheten for å overnatte der er jo absolutt tilstede. |
|
|
|
|
|
#48 |
|
|
Sv: Hvordan er det i Miami i juni?Noe veldig rimeligere enn det torr jeg neppe du finner. Vurder å sjekke BA direkte. Det er alltid en fordel om det krangler til seg på reisen så trenger man ikke å forholde seg til reisebyrå uten bare flyselskapet. |
|
|
|
|
|
#49 |
|
Sperret
Takk, Pelen. Det skal jeg gjøre sporenstreks. |
|
|
|
|
|
#50 |
|
prøver å være tål***ig
|
Sv: Hvordan er det i Miami i juni?Det var vel billig!
|
|
|
#51 |
|
Sperret
Sv: Hvordan er det i Miami i juni?Denne må opp igjen, for jeg er jo midt i ekstasen over at vi drar til Florida i juni. |
|
|
|
|
|
#52 |
|
|
Sv: Hvordan er det i Miami i juni?Det er vel egentlig ikke noen park som heter Dinseyworld, det er vel hele området som kalles for det. Den parken som du sikkert tenker på er vel Magic Kingdom, tenker jeg. Her har du mer info om parkene: http://disneyworld.disney.go.com/parks/ |
|
|
|
|
|
#54 |
|
Sperret
|
|
|
|
|
|
#55 |
|
Sperret
Hollywood Studios er det samme som Hollywood MGM? Og Universal Studios er en egen park? |
|
|
|
|
|
#56 |
|
|
Sv: Hvordan er det i Miami i juni?Hollywood Studios het noe annet tidligere, men jeg husker ikke hva, sikkert Hollywood MGM for Universal er vel noe annet?! |
|
|
|
|
|
#57 |
|
prøver å være tål***ig
|
Kanskje samtidig mens vi er der?
|
|
|
#58 |
|
|
Ja, kanskje det? |
|
|
|
|
|
#59 |
|
prøver å være tål***ig
|
Sv: Hvordan er det i Miami i juni?Ha! Det er jo de dagene vi snakket om å dra i i alle fall en disneypark! Prikker deg mobnr mitt så kan du sende sms om du vil treffe snille norske en liten stund i parken!
|
|
|
#60 |
|
Glamorøs
|
Det er en del av Disney World-parkene, det har visst byttet navn til Disney Hollywood.
|
![]() |
|
|