Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Gremlis reise- og fremmedspråkforum

Hvordan er det i Miami i juni?

Gremlis reise- og fremmedspråkforum Forum for diskusjon av reiser, reisemål, og fremmedspråk.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 23-02-09, 09:38   #1
Pepper Lemon
Peppy!
 
Pepper Lemon sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 10.578
Blogginnlegg: 253
Pepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Hvordan er det i Miami i juni?

Jeg sitter så smått og titter på sommerferie, og har lyst til å dra til Miami. Men hvordan er det der i juni? Er det alt for varmt for en fireåring? Regner det hele tiden? Er det hurricane sesong? (Nææh, det er vel for tidlig, er det ikke?)

Noen som vet?

Pepper Lemon er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 23-02-09, 09:51   #2
Tallulah
Glamorøs
 
Tallulah sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 59.445
Blogginnlegg: 629
Tallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hvordan er det i Miami i juni?

Hurricanesesongen begynner tidligere og tidliere hvert år, så joda, dere kan møte en. Det har vært opptil flere store i juni.

__________________

Tallulah er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 23-02-09, 10:07   #3
Pepper Lemon
Peppy!
 
Pepper Lemon sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 10.578
Blogginnlegg: 253
Pepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hvordan er det i Miami i juni?

Uffda. Fillern. Er det dumt å dra dit da, mon tro?

Pepper Lemon er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 23-02-09, 10:11   #4
Tallulah
Glamorøs
 
Tallulah sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 59.445
Blogginnlegg: 629
Tallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hvordan er det i Miami i juni?

Njæ, det bor jo folk der. Jeg tror Miamy by er relativt safe? Pleier de å tømme Miami også, på samme linje som New Orleans? Jeg må innrømme at jeg aldri har fulgt så godt med på været i Florida, jeg følger mest med på New Orleans-området.

Jeg husker dere planla tur til Savannah i fjor, og jeg tror ikke Miami er noe kaldere for å si det slik. Uten at jeg vet sikkert, altså. Det er kanskje mindre sumpete der? Hvis været kan sammenliknes med New Orleans så ville jeg aldri reist dit om sommeren.

__________________

Tallulah er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 23-02-09, 10:18   #5
Pepper Lemon
Peppy!
 
Pepper Lemon sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 10.578
Blogginnlegg: 253
Pepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hvordan er det i Miami i juni?

Ja, jeg sitter akkurat nå og sjekker fly til Savannah også. Jeg husker temperaturen skremte i fjor, men da skulle vi reise i midten av juli. I år kan vi reise en måned tidligere. Men uff, det er vanskelig. Jeg tror nok ikke Miami er bedre enn New Orleans, det er jo lenger syd. Vi planla egentlig å reise nå i påsken, men i dag fikk vi vite at mannen har fått time til fjerning av mandlene akkurat da, så da utgår jo det med høye kneløft. Så nå haster det med å finne et alternativ, slik at snufsingen min kan opphøre.

Pepper Lemon er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 23-02-09, 10:27   #6
Tallulah
Glamorøs
 
Tallulah sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 59.445
Blogginnlegg: 629
Tallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hvordan er det i Miami i juni?

Miami ligger jo åpnere ut mot havet enn både Savannah og New Orleans, så det kan bety at det er en friskere bris der, og ikke fullt så tett. Jeg tror jeg så et sted at gjennomsnittstemeraturen er 31 grader i juni, men det er også den måneden det regner mest, og derfor er det sikkert ganske fuktig. USA er jo generelt hett om sommeren, men det bor jo folk der hele året.

Vi planlegger stor tur neste sommer, og vurderte å droppe sørstatene pga varmen, men siden vi snakker så mye om Mississippi, New Orleans og folka der vil det nok være viktig for Glitterbarnet å dra dit. Så vi trosser varmen og tar sjansen.

__________________

Tallulah er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 23-02-09, 10:35   #7
Pepper Lemon
Peppy!
 
Pepper Lemon sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 10.578
Blogginnlegg: 253
Pepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hvordan er det i Miami i juni?

Det var nå veldig lett for meg å nikke samtykkende til å trosse varmen for å vise glitterbarnet Mississippi og New Orleans. Ikke like lett når det er meg selv, visst. Skit au, jeg tror vi tar sjansen. (Jeg tenkte forresten på deg her forleden da jeg så en film som het Families that prey. Filmen var av typen middels lørdagsmatiné på TVNorge, men de var i sørstatene (Atlanta, kanskje?) og reiste litt rundt til New Orleans og mot Texas. Fine bilder, fin aksent. )

Pepper Lemon er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 23-02-09, 10:39   #8
Tallulah
Glamorøs
 
Tallulah sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 59.445
Blogginnlegg: 629
Tallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hvordan er det i Miami i juni?

Hehe, jeg er kjent for å se enhver film spilt inn i New Orleans og omegn, samme hvor dårlig den er, bare for å drømme meg bort i omgivelsene.

Jeg ville tatt sjansen, men sørg for å ha en god reiseforsikring, tilfelle dere må evakuere.

__________________

Tallulah er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 23-02-09, 10:43   #9
kokosbolle
Har bakt søte kaker
 
kokosbolle sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2007
Hvor: Den fineste byen
Innlegg: 23.505
Blogginnlegg: 696
kokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hvordan er det i Miami i juni?

Jeg har vært i Florida i juli. Det var varmt, men gikk helt fint. Vi dro fra Miami (leide bil) kjørte ut Key West, snorklet på USAs største levende rev, dro tilbake gjennom Everglades, til Orlando og Disney World. Fantastisk ferie, som toppet seg når vi tilfeldigvis ble vitne til en rakettoppskytning.

Tips: Lei bil med AC (det finnes vel nesten ikke uten) og prøv å få med stoffseter. De skinnsetene var så innihampen varme at bilen måtte kjøles ned før det i det hele tatt var fysisk mulig å sette seg inn.

__________________
The deadline for complaints was yesterday
vinterbolle jan 2007
sommerbolle juni 2010
minibolle mai 2012
kokosbolle er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 23-02-09, 10:50   #10
Amic@
Tobarnsmor :)
 
Amic@ sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2008
Hvor: Bor på Østlandet
Innlegg: 806
Amic@ er populærAmic@ er populærAmic@ er populærAmic@ er populær
Standard

Sv: Hvordan er det i Miami i juni?

Det begynner å bli varmt og klamt i juni, men utover det så er det nok ikke den verste perioden på året. Bodde i Orlando i ett helt år, og det gikk greit for det meste Skal dit nå i april, mine favorittmåneder er april/mai. Flott temp men lavere fuktighet. Det som skjer i thunderseasen er jo ofte at det plutselig kommer mange mørke skyer, så blåser det opp og regner litt før det hele like plutselig er over. Og det klarner jo opp luften en del og det er jo ikke til å forakte

__________________
Amic@, M('06) A('10)
Amic@ er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 25-02-09, 13:57   #11
Pelen
Bør lage seg en tittel selv
 
Pelen sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 21.427
Blogginnlegg: 295
Pelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hvordan er det i Miami i juni?

Jeg har ikke lest de andre svarene, men jeg kommer akkurat hjem fra Miami. Orkansessong er det vanligvis ikke i juni. Det kan regne noe, men som regel korte perioder og då ser det over. Det er vamt, men tåler man varme så skal det gå bra. De fleste som vi har møtt snakker om at det er varmt og høy luftfuktighet på sommeren, men de er jo ikke i et badebasseng hele dagen eller på stranden. Miami ligger jo ved kysten og som regel er det alltid litt vind og det hjelper jo på.

Vi flytter dit nå i april og kommer dermed å være der i juni. Kanskje vi sees (i Miami i stedet for i Cannes sist sommer).

Pelen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 22-07-09, 19:17   #12
Pepper Lemon
Peppy!
 
Pepper Lemon sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 10.578
Blogginnlegg: 253
Pepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hvordan er det i Miami i juni?

Jeg drar opp denne tråden igjen for å fortelle at vi hadde to nydelige uker i Florida nå i juli, og varmen var ikke noe problem. (Med unntak av da vi var så dumme å dra til Orlando. Never again! ) Varmen var behagelig, og temperaturen i sjøen var helt vanvittig, jeg har aldri opplevd noe lignende. I Miami blåste det litt hele tiden, men sanden var såpass fuktig at den ikke virvlet opp av vinden, så det var bare deilig. På vestkysten blåste det ikke, men det ble allikevel ikke for varmt å ligge i solsteken på stranden. Så Florida kan trygt anbefales selv i juli!

Pepper Lemon er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 22-07-09, 21:27   #13
Fruktflua
Sperret
 
Medlem siden: Jun 2007
Hvor: Down by the water
Innlegg: 6.377
Fruktflua er kulere enn de flesteFruktflua er kulere enn de flesteFruktflua er kulere enn de flesteFruktflua er kulere enn de flesteFruktflua er kulere enn de flesteFruktflua er kulere enn de flesteFruktflua er kulere enn de flesteFruktflua er kulere enn de flesteFruktflua er kulere enn de flesteFruktflua er kulere enn de flesteFruktflua er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Hvordan er det i Miami i juni?

Høres nydelig ut, Monsoon.

Vi lurer på å ta en skikkelig roadtrip igjen, kanskje til våren eller våren 2011. Ingen av oss har vært i Florida, så vi har lyst til å starte turen der. Det frister veldig, veldig med sørstatene.

Fruktflua er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 23-07-09, 09:57   #14
Pelen
Bør lage seg en tittel selv
 
Pelen sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 21.427
Blogginnlegg: 295
Pelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hvordan er det i Miami i juni?

Så godt å lese Monsoon!

Pelen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 23-07-09, 10:56   #15
tinkadott
prøver å være tål***ig
 
tinkadott sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 7.794
Blogginnlegg: 68
tinkadott er kulere enn de flestetinkadott er kulere enn de flestetinkadott er kulere enn de flestetinkadott er kulere enn de flestetinkadott er kulere enn de flestetinkadott er kulere enn de flestetinkadott er kulere enn de flestetinkadott er kulere enn de flestetinkadott er kulere enn de flestetinkadott er kulere enn de flestetinkadott er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Hvordan er det i Miami i juni?

Hm.... hvorfor var det dumt i Orlando? :skal 3,5 uke til Orlando (og reise litt rundt til Key west og Miami og) i februar:

__________________
hilsen tinkadott
gutt-98, jente -01, jente -04
tinkadott er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 23-07-09, 11:18   #16
Pepper Lemon
Peppy!
 
Pepper Lemon sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 10.578
Blogginnlegg: 253
Pepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hvordan er det i Miami i juni?

tinkadott: Det var VARMT! Vi dro til Magic Kingdom, hvor vi stod i 35 varmegrader uten skyggesteder å gjemme seg og ikke så mye som et ørlite vindpust. Det var klaustrofobisk og vondt. Det er helt sikkert mye bedre i februar. (Dessuten mistet guttungen fullstendig piffen da han fant ut at Mikke Mus, Langbein og Snipp og Snapp kun var mennesker som hadde kledd seg ut, han hadde sett for seg noe helt annet. DisneyWorld var ingen suksess for vårt vedkommende nei.)

Pepper Lemon er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 24-07-09, 22:37   #17
tinkadott
prøver å være tål***ig
 
tinkadott sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 7.794
Blogginnlegg: 68
tinkadott er kulere enn de flestetinkadott er kulere enn de flestetinkadott er kulere enn de flestetinkadott er kulere enn de flestetinkadott er kulere enn de flestetinkadott er kulere enn de flestetinkadott er kulere enn de flestetinkadott er kulere enn de flestetinkadott er kulere enn de flestetinkadott er kulere enn de flestetinkadott er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Hvordan er det i Miami i juni?

Okei så det var altså varmen som skremte dere Dete r grunnen til at vi valgt å legge ferien dit i februar i stedenfor i juli )

__________________
hilsen tinkadott
gutt-98, jente -01, jente -04
tinkadott er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 25-07-09, 20:30   #18
Labolina
Superduperaktiv
 
Labolina sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 709
Labolina er litt kulLabolina er litt kul
Standard

Sv: Hvordan er det i Miami i juni?

Vi var og i Disney nå i juli, men jeg syns det bare var deilig. Elsker den varmen der.

Labolina er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 17-12-09, 20:04   #19
Fruktflua
Sperret
 
Medlem siden: Jun 2007
Hvor: Down by the water
Innlegg: 6.377
Fruktflua er kulere enn de flesteFruktflua er kulere enn de flesteFruktflua er kulere enn de flesteFruktflua er kulere enn de flesteFruktflua er kulere enn de flesteFruktflua er kulere enn de flesteFruktflua er kulere enn de flesteFruktflua er kulere enn de flesteFruktflua er kulere enn de flesteFruktflua er kulere enn de flesteFruktflua er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Hvordan er det i Miami i juni?

Denne tråden må opp igjen, for nå vurderer fluefamilien tur til Florida (i stedet for California og Hawaii, som begge har vært aktuelt) i slutten av juni og begynnelsen av juli.

Men jeg trenger tips. Har aldri vært i Florida, men forstår jo at feks, Key West er et must. Vi vil gjerne kombinere flere steder på turen, samtidig som at vi ikke ønsker å dra igjennom hele Forida med bil. Vi skal selvsagt til Disney World (som ligger i Orlando, ja?), men er det lurt å satse på å bo noen dager i Orlando, eller burde vi bare kjøre dit fra basen vår?

Vi skal være borte i ca 16-17 dager, og tenkte at vi kanskje kunne bo på to eller tre forskjellige steder under oppholdet.

Hva vi få med oss?

Tips til hoteller med bra standard og bra beliggenhet?

Fruktflua er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 17-12-09, 20:15   #20
Pelen
Bør lage seg en tittel selv
 
Pelen sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 21.427
Blogginnlegg: 295
Pelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hvordan er det i Miami i juni?

Jeg har ikke selv vært på Key West enda, men jeg har en venninne som var der sist uke. Hun syntes det var gøy å ha vært der, men at det också var tacky. Dermed tror jeg at jeg skulle legge det på min liste over ting som er hyggelig å gjøre, men som man kanskje ikke må gjøre.

Disneys (og andres) parker ligger i Orlando og dere bør overnatte der. Det kan være greit å like gjerne å gå for to parker (= to dager) når man uansett er der. Jeg er litt usikker på hvor gamla barna er, men Magic Kingdom (den som du sikkert tenker på) og Animal Kingdom tror jeg kan være en hit. Du har også diverse andre parker som ikke er Disney som Sea World og der har jeg ikke vært end, men den skal være veldig bra, med andre ord kan Magic Kingdom og Sea World også være en god kombinasjon, men da får man ikke rimeligere priser på grunn av at man besøker to parker da den ene ikke er Disney.

Har dere vært i Miami? Om ikke så syns jeg dere bør dra hit og være litt på Miami Beach. Dere bør da bo på en adresse som enten har et nummer som er under 2100 eller en gate som er lavere enn 21th street om dere skal regne med å kunne gå ut til restauranger på South Beach på kvelden (jo høyere nummer jo lenger å gå, men man kan jo alltid ta taxi også), lenger unna må man ta bil eller buss. Vi har bodd på et hotell som heter Dorchester og det er helt ok til den prisen man betaler. Det har basseng og det er jo elimentært.

Vestkysten har jeg ikke vært på, men der skal det være nydelig, vannet er også varmere.

Tenk på at det er regnsessong, men normalt sett innebærer det en kort periode med regn på ettermiddagen og det trenger neppe å komme hver dag.

Pelen er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 03:58.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no