|
Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#301 |
A friend with benefits
|
![]() Sv: Nettroll
Jeg måtte spise makrell i tomat etter Lille var født og spiste det i månedsvis og drakk litervis med melk i tillegg. Men jeg liker det da.
![]() |
#307 |
Lysende norsk flaskekoker
|
![]() Sv: NettrollAng. troll, så synes jeg det er greit at det outes eller hintes litt åpenlyst for oss som ikke har så god trollradar. Jeg hadde på ett tidspunkt ett troll på kontaktlisten min med lesetilgang til bloggen, det var ikke noe hyggelig å få vite. Sist redigert av Koma : 18-12-09 kl 09:50. |
![]() |
![]() |
![]() |
#310 |
ctrl+z
|
I like!
![]() |
#311 |
Passiv
|
![]() Sv: NettrollJeg er temmelig sikker på at min blogg er trollefri. :nazi på tilgang: |
![]() |
![]() |
#314 |
Tilpasser tittel
|
![]() Sv: NettrollVår histore med minstemann var det noen som stilte seg skeptiske til.. Jeg forklarte derimot at andre brukere har sett minstemann, og jeg la ut bilder av meg og han sammen o.l. ( datomerking i hjørnet. Er ikke noe geni, så noen som sikkert kan forfalske det også.. ) Er det en ting du ikke orker så er det å ta en slik runde i tillegg når du har sykt barn/ tragiske hendelser i livet ditt som du deler på nett.
![]() |
#315 |
har tatt seg sammen
|
Jeg er som deg Koma. Etter at noen andre lure har avslørt vedkommede på bakrommet, og trollinga fortsatt ikke gir seg, mener jeg det er greit å ta det ut.
![]() |
#317 |
har tatt seg sammen
|
Nei - og nei. Dere må selvsagt selv velge om dere tror jeg snakker sant.
![]() |
#318 |
weird
Medlem siden: Sep 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Det er det som er litt kjipt for de som kanskje ønsker å bevare litt anonymitet også. Som kanskje ikke ønsker å delta på treff eller lignende. Man blir ekstra sårbar der andre har erfart at "folk hadde nok trodd at jeg er et nettroll, men heldigvis er det noen som har møtt meg i RL". For det har jo flere sagt her i tråden.
Jeg har forøvrig også blitt mistenkt ved et par anledninger. (Uten at jeg vil være så respektløs å påstå at mine og dine erfaringer er like ellers. Tro for all del ikke det!) En av gangene var det i grunnen ikke så ille. Jeg hadde nemlig gjort noe så uvanlig (dengang) som å dra hjem noen timer etter en fødsel. Dum og glad som jeg var startet jeg en tråd på DOL om at sønnen min hadde blitt født den natten/morgenen. Ungen sov, jeg var stolt og hadde nok ropt det fra hustakene om jeg hadde giddet å klatre opp dit.
You did in your twenties what you knew how to do. When you knew better, you did better. And you should not be judged for the person that you were, but for the person that you're trying to be and for the woman you are now. -- Maya Angelou Sist redigert av kie : 21-12-09 kl 17:42. |
![]() |
![]() |
![]() |
#319 |
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Jul 2009
Hvor: Sunnmøre!
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: NettrollOm det å ha noen som har truffet en irl er en forutsetning for ikke å anses som et troll, så sliter jeg...Det velger jeg ofte å la være, fordi min anonymitet står litt sterkt for meg. Noen ganger gjør jeg det likevel, treffer folk altså, har hatt lyst på, men ikke praktisk klart å komme meg på strikketreff her, f.eks. Pr i dag har ingen truffet meg. Så om noe "ekstraordinært" skulle skje i livet mitt da, så ville jeg risikert å bli ansett som et oppmerksomhetssykt troll... Får satse på at livet går sin faste, trygge gang da...
![]() |
#320 |
Pessimistisk Optimist.
Medlem siden: Jul 2007
Hvor: Trondheim
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: NettrollÅ kunne dele sine kriser med noen er faktisk en av faktorene for å ri av krisene, og komme seg videre. Å skulle bære alle utfordringer og bekymringer alene, inni seg kan noen ganger bli for mye. Å få det ned skriftlig, slik som her er det også god terapi i. Derifra til å tro at noen er troll er kanskje å dra det for langt. |
![]() |
![]() |
![]() |
|
|