|
Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
![]() |
#1 |
flisespikker
|
![]() Sv: Nettroll
Det er jo et typisk "det kommer an på"-spørsmål. Det er klart man bør være litt obs på hvordan andre kan komme til å reagere på det man sier og måten man formulerer seg på, selv om man selv ikke synes det er noen grunn til å reagere. (Jfr. alle tidligere tråder om hvorvidt det er greit å bruke ordet "neger" hvis man selv ikke mener noe vondt med det, og om det er greit å diskutere på en måte som gjør at andre føler seg angrepet og trakassert, hvis man selv mener det man sier er innenfor grensen.) Like klart er det at folks reaksjoner prinsipielt sett er deres eget ansvar, og at man ikke skal være nødt til å la seg kneble fordi noen har en helt urimelig reaksjonsmåte.
![]() |
#2 |
har tatt seg sammen
|
Jeg skjønner at dette blir en definisjonssak, og at det finnes mange steder hvor en bør kunne forvente en storm - og handle deretter - selv om en selv i prinsippet mener stormen er unødvendig og ulogisk.
![]() |
#3 |
flisespikker
|
Jepp.
![]() |
#4 |
har tatt seg sammen
|
Ja egentlig er jeg ganske både reflektert og klok. Men det hender jeg greier å skjule det godt.
![]() |
|
|