|
Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#187 |
Passiv
|
![]() Sv: NettrollBØ!!! |
![]() |
![]() |
#188 |
Viser tenner
|
![]() Sv: Nettroll
Du har jo et lite avlegger-kirsebær, har du ikke? Det er vel han som er med på bildet ...
![]() |
#190 |
Guardian of the galaxy
|
Nei, nei, nei. Han er et eget kirsebær helt for seg selv. Han får finne noen andre enn sin mor å dele stilkfestet med.
![]() |
#192 |
Slumrende Ullteppe
|
Faktisk er det en sær del av meg som syns synd på henne, ja - for jeg er så naiv at jeg tror at folk som dikter på seg syke barn for å oppnå å få omsorg og interesse rettet mot seg, ikke kan ha det helt godt med seg sjøl.
![]() |
#194 |
Passiv
|
Jeg var jo også borti dette trollet, og jeg må si at jeg ikke skjønner at folk holder på sånn uten å være syke på ett eller annet vis (og da anser jeg ikke ondskapsfullhet som en sykdom). Så jeg er litt på medlidenhetssida kjenner jeg. Jeg innbiller meg at det er en sykelig rang til å bli sett og anerkjent, og at de selv tror at de ikke har nok i seg selv å bli anerkjent for. At hun møtte deg IRL er likevel sprøtt. Men ikke mindre en støtte til teorien at slike folk er i kategorien diagnostisereing-bare. |
![]() |
![]() |
#196 |
Slumrende Ullteppe
|
Oh bugger - der ble jeg avslørt en gang for alle - for jeg synger Trollmor for trollungen min hver kveld jeg legger ham.
![]() |
#197 |
sukk
Medlem siden: Jul 2008
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: NettrollJeg er egentlig ikke så smukk, men har alltid turban. |
![]() |
![]() |
![]() |
#198 |
Med & uten trylleformel.
|
Enig i dette. Tenker også på mammaen her, med alvorlig sykt barn på sykehus for et års tid siden. Får ennå ubehag av å tenke på hele den negative vendingen alt plutselig fikk, uthengingen og sjokket/"sjokket" hennes da hun oppdaget at mange trodde alt dreide seg om behov for oppmerksomhet.
![]() |
![]() |
#199 |
audio, video, disco
Medlem siden: Sep 2007
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Tror du historien hennes stemte, da? |
![]() |
![]() |
![]() |
#200 |