Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon

Nettroll

Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 16-12-09, 20:49   #121
Sitron
Absolut ateist

Sitron sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Blogginnlegg: 48
Sitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Nettroll

Opprinnelig lagt inn av Inagh, her.

Jeg har møtt et troll - et høyst reelt nettroll - og lot meg lure, enkelt og greit.

Jeg har også møtt dette trollet og det er vel den eneste gangen også jeg ikke har sett faresignalene. Syns fremdeles det er vanskelig å se dem og jeg får rett og slett stole på folk som vet mer enn meg.

Gammel 16-12-09, 20:49   #122
Ulvhedina
Endelig ferdigflyttet

Ulvhedina sin avatar

Medlem siden: Sep 2009
Ulvhedina er litt kulUlvhedina er litt kul
Standard

Opprinnelig lagt inn av Sitron, her.

What did I just do?!

Ulvhedina er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 16-12-09, 20:49   #123
Claire
Sær og kresen

Claire sin avatar

Claire har et rykte de fleste bare kan drømme omClaire har et rykte de fleste bare kan drømme omClaire har et rykte de fleste bare kan drømme omClaire har et rykte de fleste bare kan drømme omClaire har et rykte de fleste bare kan drømme omClaire har et rykte de fleste bare kan drømme omClaire har et rykte de fleste bare kan drømme omClaire har et rykte de fleste bare kan drømme omClaire har et rykte de fleste bare kan drømme omClaire har et rykte de fleste bare kan drømme omClaire har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Så ubehagelig, Inagh. Hvordan oppdaget du det?

Claire er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 16-12-09, 20:50   #124
Bille
Sånn passe sane

Bille sin avatar

Medlem siden: Mar 2007
Hvor: Oslo
Blogginnlegg: 18
Bille er kulere enn de flesteBille er kulere enn de flesteBille er kulere enn de flesteBille er kulere enn de flesteBille er kulere enn de flesteBille er kulere enn de flesteBille er kulere enn de flesteBille er kulere enn de flesteBille er kulere enn de flesteBille er kulere enn de flesteBille er kulere enn de fleste
Standard

Å jøje meg. Trollet kom faktisk på besøk til deg på sykehuset..? Helt sykt.

Gammel 16-12-09, 20:50   #125
Sitron
Absolut ateist

Sitron sin avatar

Sitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Ulvhedina, her.

What did I just do?!

Skviste meg? Hva er det for en oppførsel da?

Gammel 16-12-09, 20:51   #126
Ulvhedina
Endelig ferdigflyttet

Ulvhedina sin avatar

Standard

Skviste meg? Hva er det for en oppførsel da?

Noen ganger skremmer jeg meg selv. Veldig.

Gammel 16-12-09, 20:51   #127
Inagh
Slumrende Ullteppe

Inagh sin avatar

Blogginnlegg: 35
Inagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Claire, her.

Så ubehagelig, Inagh. Hvordan oppdaget du det?

Jeg oppdaget det rett og slett ikke - jeg ble kontaktet av andre som hadde avslørt henne, og de fortalte meg det. Det var ganske sprøtt mens det sto på.

Og nei - jeg syns faktisk ikke det er/var ekkelt av en eller annen sær grunn. Jenta var søt og hyggelig, og hun gjorde meg ikke noe vondt - hun var en alvorlig god lytter.

Gammel 16-12-09, 20:52   #128
Sitron
Absolut ateist

Sitron sin avatar

Standard

Noen ganger skremmer jeg meg selv. Veldig.

Du trenger en god omgang fiskedasking.

Gammel 16-12-09, 20:53   #129
Slettet bruker
Passiv

Standard

Inagh -

Du har seriøst noe å lære bort om å ikke stresse seg opp.

Svar med sitat
Gammel 16-12-09, 20:54   #130
Mandarin
godt brukt

Mandarin sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Der
Blogginnlegg: 259
Mandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de fleste
Standard

Opprinnelig lagt inn av Inagh, her.

Jepp - den klementinen der er avslørt og outet for evigheter siden.

Sitron er egentlig meg, men det visste vel alle? :splittet:

Mandarin er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 16-12-09, 20:56   #131
Claire
Sær og kresen

Claire sin avatar

Claire har et rykte de fleste bare kan drømme omClaire har et rykte de fleste bare kan drømme omClaire har et rykte de fleste bare kan drømme omClaire har et rykte de fleste bare kan drømme omClaire har et rykte de fleste bare kan drømme omClaire har et rykte de fleste bare kan drømme omClaire har et rykte de fleste bare kan drømme omClaire har et rykte de fleste bare kan drømme omClaire har et rykte de fleste bare kan drømme omClaire har et rykte de fleste bare kan drømme omClaire har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av smilefjes, her.

Inagh -

Du har seriøst noe å lære bort om å ikke stresse seg opp.

Inagh er en stoiker.

Claire er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 16-12-09, 20:56   #132
Ulvhedina
Endelig ferdigflyttet

Ulvhedina sin avatar

Standard

Nå ble jeg superforvirra. Det er fasan meg frukt over alt her.
Revenge of the fruit? :/

Jeg mente ikke plukke på deg, Sitron! Helt sant. Nå får jeg skikkelig dritseriøst angst her. *enellerannenskikkeligskjelvendesmileyliksom*

Gammel 16-12-09, 20:58   #133
Hondacrv
Gå heim, kyss din kvardag

Hondacrv sin avatar

Hvor: Buskerud
Hondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de fleste
Standard

Er det virkelig sant at den historien om hun med det syke barnet var sant? Hun som "alle" trodde var troll?

Gammel 16-12-09, 20:59   #134
Sitron
Absolut ateist

Sitron sin avatar

Standard

Nå ble jeg superforvirra. Det er fasan meg frukt over alt her.
Revenge of the fruit? :/

Jeg mente ikke plukke på deg, Sitron! Helt sant. Nå får jeg skikkelig dritseriøst angst her. *enellerannenskikkeligskjelvendesmileyliksom*

Hevnen skal bli meget, meget søt.

Gammel 16-12-09, 20:59   #135
Slettet bruker
Passiv

Standard

Om den historien var sann så var det noe veldig galt ihvertfall. Jeg håper virkelig den ikke var sann selvom jeg ser at det er flere som ser ut til å kjenne mer til den.

Svar med sitat
Gammel 16-12-09, 21:01   #136
Ulvhedina
Endelig ferdigflyttet

Ulvhedina sin avatar

Standard

Som i fiskesmacking? Det er da fint lite søtt i det. :snytt:

Gammel 16-12-09, 21:01   #137
Inagh
Slumrende Ullteppe

Inagh sin avatar

Blogginnlegg: 35
Inagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Gleder meg til å finne ut hvordan en sur sitron kan gi en søt hevn!

Gammel 16-12-09, 21:02   #138
Sitron
Absolut ateist

Sitron sin avatar

Standard

Jeg syns det er deilig.

Med sukker på, Inagh, herlighet!

Gammel 16-12-09, 21:03   #139
Hondacrv
Gå heim, kyss din kvardag

Hondacrv sin avatar

Hvor: Buskerud
Hondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de fleste
Standard

Opprinnelig lagt inn av smilefjes, her.

Om den historien var sann så var det noe veldig galt ihvertfall. Jeg håper virkelig den ikke var sann selvom jeg ser at det er flere som ser ut til å kjenne mer til den.

Men i så fall burde vel noen sagt det, i det kommentarene ble mer og mer syrlige? Eller, det er vel kanskje "problemet" med forum...

Gammel 16-12-09, 21:04   #140
Mirasol
En Som Trener

Mirasol sin avatar

Medlem siden: Nov 2007
Blogginnlegg: 12
Mirasol er kulere enn de flesteMirasol er kulere enn de flesteMirasol er kulere enn de flesteMirasol er kulere enn de flesteMirasol er kulere enn de flesteMirasol er kulere enn de flesteMirasol er kulere enn de flesteMirasol er kulere enn de flesteMirasol er kulere enn de flesteMirasol er kulere enn de flesteMirasol er kulere enn de fleste
Standard

...

Sist redigert av Mirasol : 16-12-09 kl 21:25.
Mirasol er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 10:48.