Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon

Nettroll

Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 16-12-09, 20:31   #101
Karamell
Introvert textrovert

Karamell sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Blogginnlegg: 287
Karamell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Nettroll

Inagh:

Karamell er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 16-12-09, 20:32   #102
Slettet bruker
Passiv

Standard

Det var jo forresten en sånn trolletråd her. Nå kom jeg på det. Den tok jo totalt av. Jeg håper virkelig ikke den det gjalt den gangen var reell.

Det som er problemet med en som tuller er jo at vi andre ikke tuller. Når jeg leser en historie som griper meg så er jo mine følelser i dette ekte. Så når det da kommer for en dag at jeg går fem på så blir jeg jo lei meg og sur.

Etterhvert har jeg blitt litt rar. Jeg engasjerer meg ikke helt som menneske når jeg er i tvil. Jeg venter litt og ser an om det som kommer etterhvert ser ut til å henge på greip eller om det ser feil ut noe sted.

Det hender jo noen har veldig oppsiktsvekkende eller sterke historier som er ekte og. Og da vil jeg jo gjerne støtte eller bidra om jeg kan.

Konklusjon: Jeg foretrekker troll som er flinke nok til å beholde troverdigheten.

Svar med sitat
Gammel 16-12-09, 20:34   #103
Bille
Sånn passe sane

Bille sin avatar

Medlem siden: Mar 2007
Hvor: Oslo
Blogginnlegg: 18
Bille er kulere enn de flesteBille er kulere enn de flesteBille er kulere enn de flesteBille er kulere enn de flesteBille er kulere enn de flesteBille er kulere enn de flesteBille er kulere enn de flesteBille er kulere enn de flesteBille er kulere enn de flesteBille er kulere enn de flesteBille er kulere enn de fleste
Standard

Inagh,

Smilefjes, jeg vet ikke helt hvilken tråd du sikter til, men den jeg tenker på som "tok helt av" var visstnok reell. Men det har jeg ikke skjønt før nå i denne tråden. Hvisomatte vi snakker om det samme da.

Gammel 16-12-09, 20:35   #104
Inagh
Slumrende Ullteppe

Inagh sin avatar

Blogginnlegg: 35
Inagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Innimellom kan nok historien til Lillemann virke temmelig trollete, så i ny og ne er jeg faktisk glad det finnes folk her som kjenner oss, har møtt Lillemann og kan verifisere sannhetsinnholdet dersom noen skulle virkelig ta meg for å trolle.

(For her trenger jeg jo ikke si at alle disse "vennene" er kjøpt og betalt, eller fiktive inne i et av mine mange hoder. )

Gammel 16-12-09, 20:36   #105
Slettet bruker
Passiv

Standard

Det var vel en dame med et sykt barn mener jeg å huske. Om det var reelt så var det ganske spesielt - men da var oppførselen hun ble møtt med av oss skikkelig ille.

Jeg har dog veldig vondt for å tenke meg at den hang på greip altså.

Svar med sitat
Gammel 16-12-09, 20:37   #106
Pepper Lemon
Peppy!

Pepper Lemon sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Blogginnlegg: 253
Pepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Bille, her.

Smilefjes, jeg vet ikke helt hvilken tråd du sikter til, men den jeg tenker på som "tok helt av" var visstnok reell. Men det har jeg ikke skjønt før nå i denne tråden.

Det er nå vel egentlig ingen grunn til å anta at det var en true story. Men det var noen som ikke ville tro på at det var oppspinn, og det er vel det som kommer frem nå også - at de valgte å tro på brukeren.

Iiih, nå gruer jeg meg, for nå kommer jeg til å få refs.

Pepper Lemon er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 16-12-09, 20:37   #107
Bille
Sånn passe sane

Bille sin avatar

Bille er kulere enn de flesteBille er kulere enn de flesteBille er kulere enn de flesteBille er kulere enn de flesteBille er kulere enn de flesteBille er kulere enn de flesteBille er kulere enn de flesteBille er kulere enn de flesteBille er kulere enn de flesteBille er kulere enn de flesteBille er kulere enn de fleste
Standard

Mhmm, det er den jeg tenker på smilefjes. Jeg vet den dag i dag ikke om det var reelt eller ikke, vi har vel egentlig aldri fått vite. Men slik jeg forstår det så er det den det siktes til som reell tidligere i tråden her. Ja, den var skikkelig ille hvis det var en sann historie..

Gammel 16-12-09, 20:39   #108
Mirasol
En Som Trener

Mirasol sin avatar

Medlem siden: Nov 2007
Blogginnlegg: 12
Mirasol er kulere enn de flesteMirasol er kulere enn de flesteMirasol er kulere enn de flesteMirasol er kulere enn de flesteMirasol er kulere enn de flesteMirasol er kulere enn de flesteMirasol er kulere enn de flesteMirasol er kulere enn de flesteMirasol er kulere enn de flesteMirasol er kulere enn de flesteMirasol er kulere enn de fleste
Standard

...

Sist redigert av Mirasol : 16-12-09 kl 21:08.
Mirasol er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 16-12-09, 20:40   #109
Claire
Sær og kresen

Claire sin avatar

Claire har et rykte de fleste bare kan drømme omClaire har et rykte de fleste bare kan drømme omClaire har et rykte de fleste bare kan drømme omClaire har et rykte de fleste bare kan drømme omClaire har et rykte de fleste bare kan drømme omClaire har et rykte de fleste bare kan drømme omClaire har et rykte de fleste bare kan drømme omClaire har et rykte de fleste bare kan drømme omClaire har et rykte de fleste bare kan drømme omClaire har et rykte de fleste bare kan drømme omClaire har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Nå ble jeg gresselig nysgjerrig, kjenner jeg.

Men det er vel egentlig litt på kanten å diskutere dette?

Claire er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 16-12-09, 20:41   #110
Ulvhedina
Endelig ferdigflyttet

Ulvhedina sin avatar

Medlem siden: Sep 2009
Ulvhedina er litt kulUlvhedina er litt kul
Standard

Husker flere av de gamle trollene godt. Spesielt hun på KG.
Utrolig rart at folk orker å legge opp til noe sånt og egentlig beundringsverdig at de klarer å holde på lenge nok til å få en fanskare.

Så kan man jo lure på om de gjør det bare på pur faen, eller om det er noe i teorien om Munchausen by internet. Jeg har tro på den siste. De liker i utgangspunktet ikke den personen de presenterer i det virkelige liv, og vil dermed være "drømmemennesket" på internett.

Trur eg.

Utenom det så er jeg helt sikker på at Kirsebær egentlig er et stikkelsbær, og Sitron har vist seg ved flere anledninger å være en søt klementin.

Ulvhedina er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 16-12-09, 20:41   #111
Bille
Sånn passe sane

Bille sin avatar

Standard

Hva blir slettet?

Sist redigert av Bille : 16-12-09 kl 21:12.
Bille er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 16-12-09, 20:42   #112
Inagh
Slumrende Ullteppe

Inagh sin avatar

Inagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Ulvhedina, her.

Sitron har vist seg ved flere anledninger å være en søt klementin.

Jepp - den klementinen der er avslørt og outet for evigheter siden.

Gammel 16-12-09, 20:43   #113
Canisa
Viser tenner

Canisa sin avatar

Hvor: Tromsø
Blogginnlegg: 14
Canisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt av
Standard

Opprinnelig lagt inn av tink, her.

Gjett hva jeg har i frysern min da.

Ikke en dau artsfrende?

Gammel 16-12-09, 20:43   #114
Perhonen
Pessimistisk Optimist.

Perhonen sin avatar

Medlem siden: Jul 2007
Hvor: Trondheim
Perhonen er et glitrende lys på stjernehimmelenPerhonen er et glitrende lys på stjernehimmelenPerhonen er et glitrende lys på stjernehimmelenPerhonen er et glitrende lys på stjernehimmelenPerhonen er et glitrende lys på stjernehimmelenPerhonen er et glitrende lys på stjernehimmelenPerhonen er et glitrende lys på stjernehimmelenPerhonen er et glitrende lys på stjernehimmelenPerhonen er et glitrende lys på stjernehimmelenPerhonen er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Troll??? Hvor??? Jeg elsker troll. De har spennende meninger, tragiske liv, er som oftest helt eventyrlige og fantastisk å ha rundt seg i en travel og kjedelig hverdag.

Perhonen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 16-12-09, 20:43   #115
Irma
Ekvilist

Irma sin avatar

Blogginnlegg: 25
Irma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Maimor, her.

For de som måtte lure fortsatt så var forrige historie høyst reell og den endte ikke godt. Dette blir slettet ganske snart.

Tenker noen ganger at jeg er glad jeg kjenner noen her RL jeg også så jeg har "sannhetsvitner".

Jeg har muligens dårlig hukommelse, men jeg kan ikke huske at det var noen såkalte sannhetsvitner den gangen. Som hadde møtt vedkommede irl. Nuhvel. Ble det gjort en urett, så er selvsagt ikke det bra.

Gammel 16-12-09, 20:44   #116
Sitron
Absolut ateist

Sitron sin avatar

Blogginnlegg: 48
Sitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Nå syns jeg folk her begynner å bli litt vel frekke.

Gammel 16-12-09, 20:44   #117
Ulvhedina
Endelig ferdigflyttet

Ulvhedina sin avatar

Medlem siden: Sep 2009
Ulvhedina er litt kulUlvhedina er litt kul
Standard

Opprinnelig lagt inn av Sitron, her.

Nå syns jeg folk her begynner å bli litt vel frekke.

*skvis*

Ulvhedina er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 16-12-09, 20:45   #118
Sitron
Absolut ateist

Sitron sin avatar

Blogginnlegg: 48
Sitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Gammel 16-12-09, 20:47   #119
Fluke
Bør lage seg en tittel selv

Fluke sin avatar

Hvor: Rogaland
Blogginnlegg: 1
Fluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg får aldri med meg om noen troller. Jeg har kjent på "dette kan da umulig stemme" tanken av og til i det siste, men jeg er skikkelig gullfisk og husker ikke i hvilke sammenhenger det var.

Jeg heter egentlig ekulf, og har mye mannlige hormoner :serpåhåretelegg:

Gammel 16-12-09, 20:47   #120
Inagh
Slumrende Ullteppe

Inagh sin avatar

Standard

Jeg har møtt et troll - et høyst reelt nettroll - og lot meg lure, enkelt og greit. Hun kom på besøk en gang jeg var på sykehus med Lillemann, hun var kjempehyggelig og søt, og vi snakket lenge og delte erfaringer om hvordan det er å ha et veldig sykt barn. Jepp - og hun var et troll. Jeg var naiv nok til å la meg lure trill rundt av denne jenta.

For all del - hun var søt og hyggelig, og gjorde ikke meg en flue fortred. Men jeg vet om andre som er blitt såret på vondere punkter av henne og hennes såkalte livshistorie enn hva jeg ble, for jeg er stolt nok av guttungen min til å dele ham med både troll og engler. Andre har vært gjennom mye tøffere tak enn meg, og de har all grunn til å føle seg såret av dette trollet.

Så de såkalte trollene kan gjøre mye ugang også... I mine øyne er de tragiske vesner.

... Som jeg ikke er snillere enn at jeg gjør litt slik av når de kommer opp i sola og sprekker.

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 14:44.