|
|||||||
| Fest og høytid Et forum for å diskutere praktiske forberedelser knyttet til jubileer, bryllup, konfirmasjon, bar mitzva, ramadan, dåp og navnefest, mm. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
#141 |
|
Fola Blakken
|
Sv: Hva får mennene deres i julegave?
|
|
|
|
#142 |
|
passer i nissedrakt
|
Sv: Hva får mennene deres i julegave?Han skal få billett til Trylleshow |
|
|
|
|
|
#143 |
|
Sær og kresen
Medlem siden: Sep 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Hva får mennene deres i julegave?Sannelig om jeg vet.
|
|
|
#144 |
|
Søt og rar
|
Sv: Hva får mennene deres i julegave?Jeg har kjøpt
|
|
|
#145 |
|
WF: BNBE
Sv: Hva får mennene deres i julegave?Jeg aner ikke, men det blir ikke noe stort og fancy i år. Vi har akkurat vært på en måneds ferie hos svigers, så julegavebudsjettet er ikke så stort i år.
|
|
|
|
#146 |
|
Prettiest mess ever seen
|
Sv: Hva får mennene deres i julegave?Her er gaven fra barna viktigere enn gaven fra hverandre, ikke minst fordi barna synes det er veldig, veldig morsomt å gi. Sneipen Førstekaospilot valgte selv ut gaven til bursdagen (dvs. en veldig tykk voksenbok. Jeg valgte tittel.
|
|
|
#148 |
|
Bør lage seg en tittel selv
Sv: Hva får mennene deres i julegave?Til en god venn skal jeg spandere spa og masse tid med meg |
|
|
|
|
|
#150 |
|
♡
|
Sv: Hva får mennene deres i julegave?Vi sier alltid at vi bare skal kjøpe noe til hverandre som vi ønsker oss til huset. Men vi klarer ikke dy oss og sniker inn en overraskelse under treet.
|
|
|
#151 |
|
© All rights reserved
|
Sv: Hva får mennene deres i julegave?Jeg naer ikke hva han skal få i år.
Du er pussig.
Det synes jeg høres litt trist ut. Ingen gave fra kjæresten? |
|
|
|
|
|
#152 |
|
Bedreviter
|
Jeg synes dette er noe helt annet enn å kjøpe gaver som barna er uvitende om, og skrive "Til pappa fra Storesøster" på. Det er i alle fall denne varianten jeg (og flere, hvis jeg har oppfattet riktig), synes er merkelig. |
|
|
|
|
|
#153 |
|
Duracell
Hvor: Rivieraen-Vestfold
Sv: Hva får mennene deres i julegave?Har kjøpt en pen genser + ett xbox360-spill som han ønsker seg.
|
|
|
#154 |
|
Flink jente
Medlem siden: Jan 2007
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Hva får mennene deres i julegave?Fra barna: Tacosett, boksere og hansker |
|
|
|
|
|
#155 |
|
madmanized
Medlem siden: Dec 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Hva får mennene deres i julegave?Vi skal kjøpe kunst til/fra hverandre i år. Har et gavekort liggende og spytter i litt ekstra så det blir litt. Og finner vi ikke noe nå i desember, venter vi til det dukker opp noe spennende. :kjedelig: Mulig jeg kjøper en liten gave fra barna til ham også. Da blir det nok sykkelutstyr eller noe annet han trenger. : pussig:
|
|
|
|
#156 |
|
Plutselig tilbake
Medlem siden: Nov 2008
Hvor: Østlandet
![]() ![]() |
Sv: Hva får mennene deres i julegave?Mannen får en mediaspiller, og så blir det vel et par boksere eller noe i tillegg. |
|
|
|
|
|
#157 |
|
Textrovert
|
Nah. Det er helt greit egentlig. Vi velger heller å kjøpe noe sammen. Så på lørdag kjøpte vi en ekstern harddisk som julegave til oss begge. Kanskje ikke den helt store wow-faktoren, men nå får vi lagret bilder og lastet med iTunes, i alle fall.
|
|
|
#158 |
|
Textrovert
|
Nah. Det er helt greit egentlig. Vi velger heller å kjøpe noe sammen. Så på lørdag kjøpte vi en ekstern harddisk som julegave til oss begge. Kanskje ikke den helt store wow-faktoren, men nå får vi lagret bilder og lastet med iTunes, i alle fall.
|
![]() |
|
|