|
|||||||
| Fest og høytid Et forum for å diskutere praktiske forberedelser knyttet til jubileer, bryllup, konfirmasjon, bar mitzva, ramadan, dåp og navnefest, mm. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
#61 |
|
Fola Blakken
|
Sv: Hva får mennene deres i julegave?Han har sagt at han ønsker seg det perfekte klesplagg, og har tiltro til at jeg finner det. Vi får se.
|
|
|
|
#62 |
|
Muligens verdt å vente på
|
Sv: Hva får mennene deres i julegave?Jeg sliter. Han ønsker seg superlim, men jeg vil gjerne gi noe mer.
Jeg synes det er pussig å kjøpe gaver fra barna. Eller er det jeg som er pussig?
|
|
|
#63 |
|
Sviiisj!!
|
Sv: Hva får mennene deres i julegave?
Gi ham en tube glidemiddel, og lovnader om sex. Det skal visstnok være som lim for forholdet..
|
|
|
#64 |
|
Ferdiglada
Medlem siden: Sep 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Hva får mennene deres i julegave?Eg veit faktisk ikkje. Han får Islandstur til bursdagen som er rett før jul, så det blir ikkje all verda til jul. Mulig eg kjøpe noko av det som er på bursdagslista hans og han ikkje får av nokon andre. Blender muligens. Eller ei Sandskjorte som han ønske seg.
|
|
|
|
#65 |
|
flisespikker
|
London, 22. mars (skrev om det i bloggen min). De er ikke så ofte i Europa - jeg vet ikke hvor ofte de er på turné i det hele tatt, men jeg er med på en mailingliste for å følge med. De har ny plate på nyåret, og så har de en USA-turné, og jeg tror de skal spille flere steder enn bare London. (Hvis de kommer til Skandinavia også, kan det tenkes jeg drar på mer enn én.)
|
|
|
#66 |
|
Ute på tur
|
Sv: Hva får mennene deres i julegave?Foreløpig har jeg bare greid å tenke ut skihansker (langrenn). Blir nok en bok også og så får vi se hvor masse fantasi jeg har.
|
|
|
#67 |
|
Pauset
|
Sv: Hva får mennene deres i julegave?Min mann får en lokalhistorisk bok han har ønsket seg. Vi kjøper vanligvis ikke noe til hverandre, men iår visste jeg at han ønsket denne boken og kjøpte den. Han vet at han får den.. |
|
|
|
|
|
#68 |
|
priiiima donna
Medlem siden: Sep 2007
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Hva får mennene deres i julegave?Pakker må han få....
|
|
|
#69 |
|
Frafallen
Medlem siden: Mar 2008
Jeg kjenner ei ung lita blondine (fhv kollega, nå heltidsbergenser) som på død og liv skal på samme bråkekonserten. To fluer etc?
|
|
|
#70 |
|
Pen. Så det så.
Sv: Hva får mennene deres i julegave?Mauser: hva kjøper man til en mann da? Som han blir skikkelig glad for, og ikke bare plikt-glad...
|
|
|
#71 |
|
Har tro på forbedring
|
Sv: Hva får mennene deres i julegave?Jeg er en av de heldige som har kapret en mann med bursdag 1. juledag - så jeg skal kjøpe flere ting. Han ønsker seg både skikkelig belte, skikkelig tastatur, superundertøy, hårklippemaskin - vi får se hva jeg finner på
|
|
|
#72 |
|
Frafallen
Medlem siden: Mar 2008
Sv: Hva får mennene deres i julegave?Det kommer helt an på hvem den er fra...
|
|
|
#73 |
|
Guardian of the galaxy
|
Du kan uheldigvis ødelegge noe av hans yndlingssaker og pakke det inn sammen med superlimet.
:dulter:
|
|
|
#74 |
|
Bedreviter
|
Operabilletter. Wagner. |
|
|
|
|
|
#75 |
|
Bedreviter
|
Jeg synes det er naturlig at ungene (når de er gamle nok til å skjønne konseptet å gi bort noe, gir foreldrene jule- og bursdagsgaver, men i så fall skal de være en gave de har et forhold til selv. Enten noe de har laget eller vært med å kjøpe. Å dra til byen å kjøpe noe fra meg til mannen og sette barnas navn på, kunne ikke falle meg inn. |
|
|
|
|
|
#76 |
|
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Sep 2007
Sv: Hva får mennene deres i julegave?Jeg vet jammen ikke hva han skal få i år. Han sier at han ikke ønsker seg noe. Vi har snakket litt om å kjøpe en felles gave til huset. Men det er jo så utrolig kjedelig. Nei jeg vet jammen ikke. |
|
|
|
|
|
#77 |
|
Superduperaktiv
Medlem siden: Apr 2009
![]() ![]() ![]() |
Sv: Hva får mennene deres i julegave?Mannen får billett til Metallica 13. april, (og kamraten hans får en av kona si) fra meg. |
|
|
|
|
|
#78 |
|
VeloppDragen
|
Som en gullring i et grisetryne, er en vakker kvinne uten vett. (Sal. 11:22) |
|
|
|
|
|
#79 |
|
Pen. Så det så.
Takk.
|
|
|
#80 |
|
seru
|
Jeg er enig. Mine barn må pent lage noe selv om de vil gi julegave til far.
|
|
![]() |
|
|